Πως προκύπτει ο Μέσος Όρος Προφορικής Βαθμολογίας της Α Λυκείου (Παράδειγμα).

Στην Α Ημερησίου  Γενικού Λυκείου έχουμε 10 Μαθήματα από τα οποία η Ελληνική Γλώσσα έχει 3 Διακριτά Γνωστικά Αντικείμενα (ΔΓΑ) , τα Μαθηματικά έχουν 2 ΔΓΑ και οι Φυσικές Επιστήμες έχουν  3 ΔΓΑ. Ο Μ.Ο προκύπτει από τους βαθμούς των 10 Μαθημάτων με στρογγυλοποίηση στο 1 δεκαδικό ψηφίο (Νόμος 4186). Πατήστε  εδώ για να δείτε ένα παράδειγμα.
O 4186 λέει:n4186

© 2014, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email

5 thoughts on “Πως προκύπτει ο Μέσος Όρος Προφορικής Βαθμολογίας της Α Λυκείου (Παράδειγμα).

  1. Είναι λάθος ο διαιρέτης. Ο νόμος λέει δια του αριθμού των μαθημάτων και όχι των διακριτών αντικειμένων.

    • Στο παραπάνω παράδειγμα ο διαιρέτης είναι ο αριθμός των μαθημάτων (10) και όχι των διακριτών αντικειμένων(15). Το λάθος που το βλέπετε;

      • Το λάθος είναι δικό μου, σε ότι αφορά στη διατύπωση.
        Η 152212/Γ2/04-12-2012 οδηγία του ΥΠΑΙΘ, λέει ότι ο διαιρέτης είναι το 15 στο παράδειγμα.

        • η υπουργικη αποφαση αυτη ειναι για το σχολικο ετος 2012-2013 και οχι για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

  2. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ,
    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ;
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Leave a Comment

two × 2 =