Τι αλλάζει στη προαγωγή στην Α Λυκείου μετά την νομοτεχνική βελτίωση (παράδειγμα)

Στο παρακάτω παράδειγμα πριν την  νομοτεχνική βελτίωση ο συγκεκριμένος μαθητής παραπεμπόταν το Σεπτέμβριο ενώ με την   νομοτεχνική βελτίωση δεν παραπέμπεται. (Οι εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας εδώ )

nomotexniki-veltiosi-a-al

 «Όταν μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», ο μαθητής δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέμπεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.”

Καλοδήμος Δ.

© 2014, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email

4 thoughts on “Τι αλλάζει στη προαγωγή στην Α Λυκείου μετά την νομοτεχνική βελτίωση (παράδειγμα)

  1. Με τις συνεχείς νομοτεχνικές βελτιώσεις οι οποίες περιέχουν πολλές λεπτομέρειες το σύστημα προαγωγής από τη μία τάξη στην άλλη καταντά πολύπλοκο και δυσνόητο για μαθητές, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς. Η καθιέρωση των μαθημάτων με κλάδους αποτελεί τον πυρήνα της πολυπλοκότητας και δημιουργεί τα περισσότερα προβλήματα υποβαθμίζοντας μάλιστα τα κλαδικά μαθήματα, ειδικά αυτά των φυσικών επιστημών. Είναι απορίας άξιο γιατί δεν πάμε σε ένα απλό και δίκαιο τρόπο προαγωγής.

    • Συμφωνώ…..μια απλή λύση: τουλάχιστον 10 σε κάθε ένα από τα 15 μαθήματα της Α Λυκείου. Η Λογική του ΜΟ σε Μαθηματικά, Ελληνική Γλώσσα και Φυσικές Επιστήμες αδικεί τα κλαδικά μαθήματα . π.χ ΜΟ 10 στις Φυσικές Επιστήμες μπορεί να προκύψει με Φυσική 5, Χημεία 12 και Βιολογία 13.

  2. Θα πρότεινα το εξής ως πιο “εύκολο” σύστημα. Γενικό Μέσο όρο 10 που να προκύπτει μόνο από τα μαθήματα που εξετάζονται γραπτώς και σε κάθε επιμέρους μάθημα μέσο όρο 8. Χωρίς κλαδικά μαθήματα.

Leave a Comment

15 + eleven =