ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ





Untitled Document

Σύνολο=10

Τμήματα AEI ΕΠ Β.2018 Β.2017 ΜετΒ Ε.2018 Ε.2017 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
246 -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ 2 15748 15678 70 170 160 10 5 0 εδώ Inf Math OS
243 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 2 15152 15500 -348 239 225 14 4 0 εδώ Inf Math OS
245 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 2 14620 15230 -610 170 160 10 4 0 εδώ Inf Math OS
247 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ 2 12260 13313 -1053 323 305 18 4 0 εδώ Inf Math OS
249 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2 12050 13210 -1160 265 250 15 4 0 εδώ Inf Math OS
251 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ 2 11413 13055 -1642 170 150 20 4 0 εδώ Inf Math OS
248 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ 2 10201 12412 -2211 159 160 -1 4 0 εδώ Inf Math OS
252 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ 2 10088 12020 -1932 254 240 14 4 0 εδώ Inf Math OS
2315 -Μαθηματικών (Καστοριά) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. 2 NEO NEO 0 14 4 0 εδώ Inf Math
1984 -Μαθηματικό (ΛΑΜΙΑ) ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 2 NEO NEO 0 14 4 0 εδώ Inf Math
Σύνολο: 1750 1650 100 6 % E.2018 E.2017 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ Info Math OS

Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: -10088
– (Καλοδήμος Δ. – http://sep4u.gr) –
Σύνολο Εισακτέων: 1750

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2018 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

Μαθηματικός μπορείς να τελειώσεις και απο τα τμήματα:

246 ΕΦΑΡ/ΝΩΝ ΜΑΘΗΜ. & ΦΥΣ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΜΠ 17110

248 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 14564

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2005 συμμετείχαν 4885 άτομα για 388θέσεις δηλ. 1θεση/13άτομα

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007 συμμετείχαν 4194 άτομα για 570θέσεις δηλ. 1θεση/7άτομα

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2009 συμμετείχαν 3585 άτομα για 270θέσεις δηλ. 1θεση/14άτομα

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε μια έρευνα για τα εκατό δημοφιλέστερα επαγγέλματα στην Αμερική, και την πρώτη θέση καταλάμβαναν οι μαθηματικοί.

http://online.wsj.com/article/SB123119236117055127.html

Ο Μαθηματικός  είναι ισως το καλύτερο εκπαιδευτικό επάγγελμα γιατί :

α]Τα ωρολόγια πρόγραμματα του Γυμνασίου και του Λυκείου περιέχουν μαθηματικά αρκετές ώρες σε όλες τις τάξεις.

Αναλυτικά: Αγυμν=4ωρ, Βγυμν=4ωρ, Γγυμν=4ωρ,

Αλυκ=5ωρ, Βλυκ=4ωρ, Βλυκ_θετ=3ωρ, Βλυκ_τεχν=3ωρ,

Γλυκ=2ωρ , Γλυκ_θετ=5ωρ , Γλυκ_τεχν=5ωρ

β]Είναι το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (1,3) για το 2ο και 4ο πεδίο ,

δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (0,7) για το 5ο πεδίο και επιλέγετε ως μάθημα επιλογής σχεδόν απο τους μισούς υποψηφίους (το 2008 το 46%)

γ]Για να διδάξεις  μαθηματικά  αρκεί μόνο ο πίνακας ενώ η π.χ η φυσική και η χημεία απαιτουν εποπτικά μέσα και εργαστήρια.

δ]Τα μαθηματικά είναι η βάση όλων των επιστημών . Για δύο πράγμματα δεν θα σταματήσουν ποτέ οι άνθρωποι :

Να μαθαίνουν αγγγλικά και μαθηματικά!!

ε]Μπορείς με μεταπτυχιακά να ασχοληθείς με πολλούς τομείς της επιστήμης : πληροφορική , οικονομία , μετεωρολογία , στατιστική, μοντελοποίηση ,…

στ]Σχεδόν το σύνολο των μελετών αντιμετωπίζουν σαν μια ενότητα τα επαγγέλματα : Μαθηματικός , Φυσικός και Χημικός όμως εμείς που ανήκουμε σε αυτές τις ειδικότητες γνωρίζουμε ότι οι επαγγελματικές προοπτικές τους είναι τελείως διαφορετικές. Πολλοί εκπαιδευτικοί Φυσικοί και Χημικοί θα ήθελαν να είχαν γράψει χειρότερα ή να μην είχαν κάνει το λάθος να δηλώσουν τις παραπάνω σχολές με βάση φθίνουσα σειρά μορίων…..

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Καλοδήμος Δ.

Φυσικός

© 2009 – 2019, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 thought on “ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Leave a Comment

4 × one =

error: Content is protected !!