ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

synolo=8

SXOLH BATH BAS14
245 -Μαθηματικών Θεσσαλονίκης 1 16324
246 -Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ 1 15951
243 -Μαθηματικών Αθήνας 1 15794
247 -Μαθηματικών Πάτρας 1 13758
249 -Μαθηματικών Ιωαννίνων 1 13470
251 -Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (Ηράκλειο) - Μαθηματικών 1 13103
252 -Μαθηματικών (Σάμος) - Μαθηματικών 1 12471
248 -Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών (Ηράκλειο) -Εφαρμοσμένων Μαθηματικών 1 11908

Μαθηματικός μπορείς να τελειώσεις και απο τα τμήματα:

246 ΕΦΑΡ/ΝΩΝ ΜΑΘΗΜ. & ΦΥΣ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΜΠ 17110

248 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 14564

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2005 συμμετείχαν 4885 άτομα για 388θέσεις δηλ. 1θεση/13άτομα

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007 συμμετείχαν 4194 άτομα για 570θέσεις δηλ. 1θεση/7άτομα

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2009 συμμετείχαν 3585 άτομα για 270θέσεις δηλ. 1θεση/14άτομα

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε μια έρευνα για τα εκατό δημοφιλέστερα επαγγέλματα στην Αμερική, και την πρώτη θέση καταλάμβαναν οι μαθηματικοί.

http://online.wsj.com/article/SB123119236117055127.html

Ο Μαθηματικός  είναι ισως το καλύτερο εκπαιδευτικό επάγγελμα γιατί :

α]Τα ωρολόγια πρόγραμματα του Γυμνασίου και του Λυκείου περιέχουν μαθηματικά αρκετές ώρες σε όλες τις τάξεις.

Αναλυτικά: Αγυμν=4ωρ, Βγυμν=4ωρ, Γγυμν=4ωρ,

Αλυκ=5ωρ, Βλυκ=4ωρ, Βλυκ_θετ=3ωρ, Βλυκ_τεχν=3ωρ,

Γλυκ=2ωρ , Γλυκ_θετ=5ωρ , Γλυκ_τεχν=5ωρ

β]Είναι το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (1,3) για το 2ο και 4ο πεδίο ,

δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (0,7) για το 5ο πεδίο και επιλέγετε ως μάθημα επιλογής σχεδόν απο τους μισούς υποψηφίους (το 2008 το 46%)

γ]Για να διδάξεις  μαθηματικά  αρκεί μόνο ο πίνακας ενώ η π.χ η φυσική και η χημεία απαιτουν εποπτικά μέσα και εργαστήρια.

δ]Τα μαθηματικά είναι η βάση όλων των επιστημών . Για δύο πράγμματα δεν θα σταματήσουν ποτέ οι άνθρωποι :

Να μαθαίνουν αγγγλικά και μαθηματικά!!

ε]Μπορείς με μεταπτυχιακά να ασχοληθείς με πολλούς τομείς της επιστήμης : πληροφορική , οικονομία , μετεωρολογία , στατιστική, μοντελοποίηση ,…

στ]Σχεδόν το σύνολο των μελετών αντιμετωπίζουν σαν μια ενότητα τα επαγγέλματα : Μαθηματικός , Φυσικός και Χημικός όμως εμείς που ανήκουμε σε αυτές τις ειδικότητες γνωρίζουμε ότι οι επαγγελματικές προοπτικές τους είναι τελείως διαφορετικές. Πολλοί εκπαιδευτικοί Φυσικοί και Χημικοί θα ήθελαν να είχαν γράψει χειρότερα ή να μην είχαν κάνει το λάθος να δηλώσουν τις παραπάνω σχολές με βάση φθίνουσα σειρά μορίων…..

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Καλοδήμος Δ.

Φυσικός

© 2009 – 2017, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

seventeen + five =