Εξεταστικό σύστημα-γέφυρα για εισαγωγή στα ΑΕΙ

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 9 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχετικό άρθρο της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.
Με λύπη μου βλέπω να είναι στα προτεινόμενα σενάρια οι κοινές σχολές σε δύο πεδία ! Είναι πέρα για πέρα άδικο και παράλογο να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα. π.χ για τα παιδαγωγικά τμήματα η 5άδα των μαθημάτων είναι εντελώς διαφορετική όπως ακριβώς ισχύει και σήμερα. Η στρέβλωση αυτή σήμερα έχει αποτέλεσμα πάνω από το 80% των επιτυχόντων στα παιδαγωγικά να είναι από τη Θεωρητική  Κατεύθυνση. Αυτή η στρέβλωση είναι μια από τις αιτίες που τα παιδιά δεν μαθαίνουν καλά μαθηματικά στο Δημοτικό. Αυτό ανακοινώθηκε στο 29ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικών στη Καλαμάτα το 2012.

sxedio-neou-lykeioy-tovima

Καλοδήμος Δ., Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμιας

Σχολιάστε

three × 3 =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here