9 διαφορετικές ομάδες μαθημάτων οδηγούν στην ίδια σχολή!

Οι παρακάτω 13 σχολές είναι κοινές  και στα 5 Επιστημονικά Πεδία του Μηχανογραφικού Ημερήσιου Γενικού Λυκείου του 2016
405 (ΑΕΙ)-Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (Τρίκαλα)
401 (ΑΕΙ)-Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Αθήνας
404 (ΑΕΙ)-Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Θράκης (Κομοτηνή)
403 (ΑΕΙ)-Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης
402 (ΑΕΙ)-Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης (Σέρρες)
163 (ΑΕΙ)-Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
173 (ΑΕΙ)-Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης Αθήνας
409 (ΑΕΙ)-Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης (Θεσσαλονίκη)
407 (ΑΕΙ)-Μουσικών Σπουδών (Κέρκυρα)
408 (ΑΕΙ)-Μουσικών Σπουδών Αθήνας
406 (ΑΕΙ)-Μουσικών Σπουδών Θεσσαλονίκης
367 (ΑΕΙ)-Τεχνών Ήχου και Εικόνας (Κέρκυρα)
696 (ΤΕΙ)-Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής (Αρτα)

Σε αυτές τις σχολές μπορείτε να εισαχθείτε με 9 διαφορετικές ομάδες μαθημάτων εκ των οποίων οι 2  με απώλεια μορίων (όταν το 4ο μάθημα είναι Βιολογία Γενικής Παιδείας) .
neo-lykeio-9tropoi

Δηλαδή θα γίνεται σύγκριση επιδόσεων σε διαφορετικά μαθήματα για την εισαγωγή στην ίδια σχολή παραβιάζοντας τη θεμελιώδη αρχή των μαθηματικών που λέει ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Είναι ένα από  τα πολλά παράδοξα του τρόπου εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το 2016. (Περισσότερα για τα παράδοξα εδώ )

Καλοδήμος Δ |Υπεύθυνος ΣΕΠ | ΚΕΣΥΠ Λαμίας.

2 σκέψεις στο “9 διαφορετικές ομάδες μαθημάτων οδηγούν στην ίδια σχολή!

  1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΑΡΑΔΟΞΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΞΕΤΑΖΟΤΑΝ Ή ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΤΑΝ ΧΗΜΕΙΑ ΣΤΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ! ΠΑΛΙ ΑΝΟΜΟΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΤΑΝ.

    • ΤΑ παρανοϊκά του νέου συστήματος είναι :
      Α]Υπάρχουν μαθήματα στις κατευθύνσεις που δεν εξετάζονται πανελλαδικά!
      – η Κοινωνιολογία και η Λογοτεχνία στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
      – η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
      -η Κοινωνιολογία και η Ιστορία στην Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
      Κανένα από τα παραπάνω μαθήματα δεν οδηγούν σε κανένα πεδίο στη συγκεκριμένη Ομάδα Προσανατολισμού.
      Οι υποψήφιοι του 3ου Πεδίου από τις 15 ώρες κατεύθυνσης θα τους ενδιαφέρει μόνο οι 8 . Στις 7 ώρες θα κοιτάνε το ρολόι να χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα ..
      Β]Στο νέο πρόγραμμα της Γ Λυκείου που θα ισχύσει από το σχολικό έτος 2015-2016 για να περάσει κάποιος σε σχολές Οικονομίας και Πληροφορικής θα διδάσκεται την εβδομάδα 3 ώρες Ιστορία κατεύθυνσης, 2 ώρες Προγραμματισμό (ΑΕΠΠ) και 2 ώρες ΑΟΘ !!! Οι 3 ώρες Ιστορία κατεύθυνσης έρχονται να προστεθούν σε 2 ακόμα ώρες την εβδομάδα με Ιστορία Γενικής Παιδείας! Δηλαδή 5 ώρες Ιστορία, 2 ώρες Προγραμματισμό (ΑΕΠΠ) και 2 ώρες ΑΟΘ . Και όχι μόνο θα διδάσκεται 3 ώρες Ιστορία Κατεύθυνσης αλλά και κανείς δεν θα το εξετάζεται πανελλαδικά. Αυτή η επιλογή μαθημάτων και ωρών για το πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής είναι έξω και πέρα από κάθε λογική!!

Τα σχόλια είναι κλειστά.