Αντιδράσεις πρυτάνεων για τη θέση του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ γράφει μεταξύ άλλων στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 13-6-2015 :
“Πλην των οικονομικών προβλημάτων, το θέμα των πιστωτικών μονάδων και ισοτίμησης των πτυχίων από πενταετείς σπουδές με master βρέθηκαν ψηλά στην ατζέντα και της χθεσινής Συνόδου των προέδρων ΤΕΙ. Οι πρόεδροι εκτιμούν ότι οι δύο ρυθμίσεις υποβαθμίζουν τα πτυχία των ΤΕΙ και εξυπηρετούν τα συμφέροντα των Πολυτεχνείων. Μάλιστα, συνέδεαν τις σχετικές ρυθμίσεις με το γεγονός ότι ο υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς κι ένας εκ των συγγραφέων του ν/σ –ο Γεράσιμος Σπαθής– προέρχονται από το ΕΜΠ.
Την ίδια στιγμή, επανέρχονται οι αντιδράσεις για τη θέση του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά από το 2016. Τρεις πρυτάνεις, ένας κοσμήτορας σχολής και 12 πρόεδροι τμημάτων, σε επιστολή προς τον κ. Μπαλτά, αναφέρουν ότι «το νέο σύστημα αδικεί την κοινότητα της Πληροφορικής, καθώς περιορίζει σημαντικά τις επιλογές των μαθητών που θα ενδιαφερθούν για σπουδές Πληροφορικής, ενώ ταυτόχρονα τους υποβάλλει στο εξεταστικό άγχος ενός μαθήματος που κατά κανέναν τρόπο δεν είναι απαραίτητο για τις μετέπειτα σπουδές τους (τη Χημεία)». Μάλιστα, και παρότι για το θέμα αρμόδιος είναι ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης, οι 16, στην επιστολή τους προς τον κ. Μπαλτά, του υποδεικνύουν ότι «δεν βρισκόμαστε στο 1980, όπου η έννοια της υπολογιστικής σκέψης και των σπουδών Πληροφορικής πρωτοεμφανίστηκαν χωρίς να προσδιορίζουν επακριβώς τότε την επιστημονική τους αυταξία», και προτείνουν οι υποψήφιοι στο 2ο επιστημονικό πεδίο να επιλέγουν και να εξετάζονται σε Χημεία ή Πληροφορική και η επιλογή τους αυτή να τους επιτρέπει την πρόσβαση στις αντίστοιχες σχολές. ”

Ολο το άρθρο εδώ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

13 + nine =

Print This Post Print This Post