Το ΥΠΕΠΘ αγνόησε όλα ( 6.050) τα σχόλια της διαβούλευσης.

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 9 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Το ΥΠΕΠΘ αγνόησε 6.050 σχόλια επί ν/σ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Συνολικά 6.050 σχόλια έγιναν επί των διατάξεων του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία των ΑΕΙ και των ιδιωτικών σχολείων, στο σύστημα μετεγγραφών και στον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Το ν/σ κατετέθη την περασμένη Παρασκευή στη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής, χωρίς καμία αλλαγή σε σχέση με αυτό που είχε τεθεί προς διαβούλευση. Κάτι που προκαλεί απορίες για τον λόγο της διαβούλευσης. Βέβαια, ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς δήλωσε ότι «επεξεργαζόμαστε τα σχόλια, τα οποία θα λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν στη διαμόρφωση της τελικής μορφής του σχεδίου νόμου». Δεν συνέβη, πάντως, αυτό στη διάταξη για τις μετεγγραφές.

Ειδικότερα, η διαβούλευση συγκέντρωσε πληθώρα σχολίων από θεσμικά όργανα και πολίτες. Τα περισσότερα –3.528– έγιναν στο άρθρο για το νέο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών, που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών που πλήττονται από την ανεργία.

Ακολουθεί το άρθρο για τις μετεγγραφές με 614 σχόλια. Βέβαια, η διάταξη για τις μετεγγραφές αφαιρέθηκε από το ν/σ και κατετέθη εσπευσμένα ως τροπολογία (ψηφίστηκε μέσα στον νόμο για την ιθαγένεια), καθώς οι υποψήφιοι των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων πρέπει να γνωρίζουν το νέο σύστημα πριν από τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου. Αλλά, παρότι στο άρθρο είχαν γίνει 614 σχόλια, το υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε υπ’ όψιν του κανένα. «Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, ακολουθώντας την τακτική όλων των προηγουμένων, δεν έλαβε υπ’ όψιν της τις προτάσεις που κατατέθηκαν στη δημόσια διαβούλευση.

Ποιο το νόημα μιας διαβούλευσης όταν δεν εισακούονται οι απόψεις των πολιτών;», σχολίασε το μέλος της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου.

Σχόλιο του διαχειριστή: Παρακολούθησα και έγραψα σε όλες τις δημόσιες διαβουλεύσεις του Υπουργείου Παιδείας. Δυστυχώς δεν εισακούστηκε καμία πρόταση  κανενός . Δεν διορθώθηκε  ούτε η λάθος εισηγητική έκθεση για την προαγωγή στο Λύκειο!!!
Τι νόημα έχει μια διαβούλευση όταν δεν εισακούεται ούτε μια πρόταση.

Σχολιάστε

eight + fifteen =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here