Οι προτάσεις για τον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία πρέπει να είναι και στα Αγγλικά!

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 8 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Στο site του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία αναφέρεται:
Για την επιτυχή υποβολή της πρότασής σας είναι απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:
-Το ονοματεπώνυμό σας ή η επωνυμία του Φορέα ο οποίος υποβάλλει την πρόταση
-Ο τίτλος της πρότασης.
-Μια σύντομη περίληψη (έως 200 λέξεις) στα Ελληνικά και στα Αγγλικά
-Λέξεις- κλειδιά (keywords) στα Ελληνικά.
Η πρότασή σας χρειάζεται να έχει μετατραπεί σε μορφή pdf, ώστε να μπορεί να εμφανίζεται με την μορφοποίηση που επιλέγετε, αλλά και για λόγους ασφαλείας.
Είναι σημαντικό να επιλέξετε έναν τίτλο ο οποίος να αποτυπώνει με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια το περιεχόμενο του κειμένου σας. Επίσης, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των λέξεων-κλειδιών, ώστε να μεγιστοποιηθεί η ορατότητα της πρότασής σας. Ενδεικτικές λέξεις κλειδιά που μπορείτε να επιλέξετε (χωρίς να περιορίζεστε σε αυτές): πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, ΕΠΑΛ, τριτοβάθμια, ΑΕΙ, Πανεπιστήμια, ΤΕΙ, διοίκηση, σχολείο, αναλυτικό πρόγραμμα, εκπαιδευτικοί, καθηγητές, φοιτητές, μαθητές, τεχνική εκπαίδευση, μαθηματικά, δαπάνες.
Η πρότασή σας θα ανέβει στην σελίδα από τον διαχειριστή και θα ειδοποιηθείτε με ηλεκτρονικό μήνυμα.
( http://dialogos.minedu.gov.gr/?page_id=472 )
Προφανώς διάλογος με αυτές τις προϋποθέσεις ΔΕΝ  μπορεί  να γίνει. Θα είναι κατάθεση μονολόγων από ανθρώπους που γνωρίζουν αγγλικά και  πληροφορική για να είναι το έγγραφο όπως ορίζεται παραπάνω.
Η λογική του  διαλόγου έπρεπε να είναι ίδια με αυτή που ακολουθείτε  στο http://www.opengov.gr/  πάνω σε συγκεκριμένες προτάσεις ή θεματικούς άξονες  . Ένα παράδειγμα για το Υπουργείο Παιδείας εδώ : http://www.opengov.gr/ypepth/?p=2450 .
Οι κύριοι Θεματικοί άξονες για τον Εθνικό Διάλογο θα έπρεπε να είναι Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια. Σε κάθε κύριο άξονα έπρεπε να υπάρχουν δευτερεύοντες άξονες. Ένα παράδειγμα για την Δευτεροβάθμια:
-Υπηρεσιακές Μεταβολές Εκπαιδευτικών  (Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Μετατάξεις, Διορισμοί)
-Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών
-Μαθήματα, προγράμματα σπουδών, σχολικά βιβλία, προαγωγή, αξιολόγηση μαθητών  στο Γ/σιο
-Μαθήματα, προγράμματα σπουδών, σχολικά βιβλία,προαγωγή, αξιολόγηση μαθητών στο Λύκειο
-Μαθήματα, προγράμματα σπουδών,σχολικά βιβλία, προαγωγή, αξιολόγηση μαθητών  στα ΕΠΑΛ
-Σύστημα Πρόσβασης και Πανελλαδικές Εξετάσεις
-Σχολικές μονάδες (Διαχείριση, αξιολόγηση, υποδομές, προμήθειες, ιδρύσεις, συγχωνεύσεις )
-Επιλογή Στελεχών
-Ειδική Αγωγή

Καλοδήμος Δ.
Υπεύθυνος ΣΕΠ
ΚΕΣΥΠ Λαμίας

Σχολιάστε

eighteen + sixteen =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here