Τη Δευτέρα 10 Ιουλίου ανακοινώνονται οι βαθμολογίες των ειδικών μαθημάτων

07-07-17 Τη Δευτέρα 10 Ιουλίου ανακοινώνονται οι βαθμολογίες των ειδικών μαθημάτων

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων των Ειδικών Μαθημάτων, που ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 30-6-2017, θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 10-7-2017 περί τις 13:00.

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο τους με κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Επίσης οι υποψήφιοι θα μπορούν να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ) έως και την Παρασκευή 14-7-2017. Η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό του δελτίο.

© 2017, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly

One comment

  • mordell1888

    Ζητώ συγγνώμη για το (ίσως) off-topic, αλλά νομίζω ότι πρόκειται για ένα σημαντικό θέμα που αφορά στη βαθμολόγηση των γραπτών των Πανελλαδικών.

    Εσείς μάλλον το ξέρετε, αλλά εγώ το έμαθα φέτος, ότι ένας υποψήφιος μπορεί να μάθει και τη βαθμολογία του ανά ερώτημα. Μπορεί να ρωτήσει στο σχολείο και να του πουν αμέσως αναλυτικά.

    Το έκανε εδώ (Χανιά) ένας υποψήφιος και βρήκε ότι στα Μαθηματικά Προσ. ο ένας βαθμολογητής έβαλε στο Γ4 7/7 και ο άλλος 1/7. Επίσης, στο ίδιο σχολείο, σε ένα άλλο παιδί εμφανίστηκε βαθμολογία 7/7 και 0/7, και έμαθα ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά με το ίδιο ζήτημα: απόλυτο άριστα και απόλυτο μηδέν (δεν ξέρω σε ποια ερωτήματα ακριβώς, έχω ρωτήσει) Έμαθα επίσης ότι συνέβη και πέρυσι τουλάχιστον 1 φορά, στο ίδιο σχολείο, καθώς επίσης και σε άλλο σχολείο στη ΘΕΩΡΙΑ (στο Α1 των Μαθηματικών Ο.Π. 2016, ο ένας βαθμολογητής έβαλε 7/7 και ο άλλος 1/7). Τα παιδιά που λέω περνάνε εκεί που θέλουν, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

    Αυτό το φαινόμενο είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

    Εδώ προς το παρόν υποθέτουμε ότι είναι μεμονωμένο το πρόβλημα και ψάχνουμε να βρούμε το βαθμολογικό κέντρο. Ελπίζω να είναι μεμονωμένο φαινόμενο, αλλά ψάχνω μήπως συνέβη και σε άλλα παιδιά στην Ελλάδα. Είναι πιθανόν να έχει συμβεί και να μην έχει γίνει αντιληπτό επειδή δεν χρειάστηκε αναβαθμολόγηση.

    Δεν πρόκειται για αυστηρή και χαλαρή βαθμολόγηση, ούτε έχουμε δικαίωμα να το περάσουμε λέγοντας «μεμονωμένη περίπτωση, τι τα ψάχνεις τώρα, αυτά συμβαίνουν, είναι αδυναμίες του συστήματος βαθμολόγησης και δεν γίνεται τίποτα».

    Είναι απολύτως απαράδεκτο και άτοπο ο ένας ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ να βάζει 7/7 και ο άλλος 0/7 ή 1/7, ειδικά σε ένα απλό ερώτημα Μαθηματικών που δεν είχε καμμία ασάφεια ή λάθος στην εκφώνηση. Ο ένας θεωρεί την απάντηση απολύτως σωστή και ο άλλος απολύτως λανθασμένη.

    Οι βαθμολογητές οφείλουν να εξηγήσουν, ως μαθηματικοί, πώς βαθμολόγησαν, ή όχι;

    Δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμε για αυτό, έστω κι αν πρόκειται για ένα μόνο παιδί;

    Δεν πρέπει να απαιτήσουμε (όπως διαμαρτυρόμαστε για την εισαγωγή στα Παιδαγωγικά κλπ χωρίς εξέταση στα Μαθ. Γεν.) αναλυτικότερο έλεγχο των βαθμολογιών, να μπαίνει π.χ. 3ος βαθμολογητής σε όποιο ερώτημα η σχετική απόκλιση βαθμολογιών είναι άνω του 30% (και ας μπαίνει μόνο σε αυτά, εφόσον δεν απαιτείται συνολική αναβαθμολόγηση); Έχω άδικο;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two − two =