Εξέλιξη κατανομής φοιτητών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ανά Επιστημονικό Πεδίο

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 7 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Εξέλιξη κατανομής φοιτητών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων ανά ISCED field, 2002-2015

Προχωρώντας στην ανάλυση των δεδομένων για την περίοδο 2002-2015 (Διάγραμμα 3.5),
καταρχήν προκύπτει – όπως και στην προηγούμενη περίοδο (1973-2001) – ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του συνόλου των φοιτητών φοίτησε στις
Τέχνες-Ανθρωπιστικές Επιστήμες (το ποσοστό των φοιτητών, όμως, από το 20,4% το ακαδημαϊκό έτος 2002-2003 κατήλθε στο 18,1% το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016) και έπεται το επιστημονικό πεδίο των Κοινωνικών Επιστημών-Δημοσιογραφίας-Ενημέρωσης (τα αντίστοιχα ποσοστά να διαμορφώνονται σε 17% και 16,9%, αντίστοιχα) καθώς και το επιστημονικό πεδίο της Μηχανικής-Κατασκευών (το αντίστοιχο ποσοστό από το 15% διαμορφώθηκε στο 16,7%). Στη συνέχεια ακολουθεί το επιστημονικό πεδίο των Φυσικών Επιστημών-Μαθηματικών-Στατιστικής (το ποσοστό των φοιτητών που το παρακολούθησε παρέμεινε ουσιαστικά σταθερό αφού από το 11,5% το
ακαδημαϊκό έτος 2002-2003 διαμορφώθηκε στο 11,4% το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016), ενώ τα επιστημονικά πεδία που συγκέντρωσαν τα χαμηλότερα ποσοστά φοιτητών ήταν το πεδίο των
Τεχνολογιών Πληροφοριών-Επικοινωνίας (το ποσοστό αυξήθηκε από το 2,5% στο 4%) και των Υπηρεσιών (το αντίστοιχο ποσοστό από το 3,2% κατήλθε στο 2,4%) .

Σχολιάστε

fourteen − thirteen =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here