“Να αφήσουμε τη ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ πληροφορίας & στραφούμε στην εκπαίδευση των φοιτητών και φοιτητριών στην ερευνητική ΜΕΘΟΔΟ”

Τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια εγκαταλείπουν τις εξετάσεις GRE και τις επιδόσεις τους σε αυτό (που αποτελούσε για πολλά χρόνια βασικό τους κριτήριο για την υποδοχή με υποτροφία) και στέφονται σε άλλα κριτήρια που στηρίζονται στην εκπαίδευση που έχουν οι υποψήφιοι/ες για μεταπτυχιακά στην ερευνητική μέθοδο και τις συστατικές επιστολές που αναλύουν αυτά τους τα προσόντα. Τι σημαίνει αυτό για τους φοιτητές και φοιτήτριες που αποφοιτούν από τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και σκέφτονται να συνεχίσουν σπουδές με υποτροφία κάπου άλλου;

Σημαίνει απλά ότι πρέπει να αφήσουμε τη ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ πληροφορίας και το εξεταστικό-κεντρικό ΣΥΣΤΗΜΑ και να στραφούμε στην εκπαίδευση των φοιτητών και φοιτητριών στην ερευνητική ΜΕΘΟΔΟ που είναι και ο βασικός στόχος του Πανεπιστημίου. Στην εποχή μας είναι καθαρό ότι άλλο πράγμα η “ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ πληροφορίας” και άλλο πράγμα “γνωρίζω πως να λύνω προβλήματα και να γράφω και να παρουσιάζω τη λύση τους”.

Δυστυχώς λίγοι συνάδελφοι το αντιλαμβάνονται αυτό και φυσικά ακόμα λιγότεροι φοιτητές/τριες.

ΛΟΥΚΑΣ ΒΛΑΧΟΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΠΘ

© 2018, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Leave a Comment

four + nineteen =

error: Content is protected !!