Τέσσερα, αντί για έξι, τα μαθήματα των Πανελλαδικών, για να μη δοκιμάζονται οι αντοχές των μαθητών, αλλά οι γνώσεις τους

Ο Υπουργός Παιδείας Κος Αρβανιτόπουλος δήλωσε:

«Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα επεξεργασμένο πρόγραμμα, για την αναμόρφωση του Λυκείου και του Τεχνολογικού Λυκείου, το οποίο είναι απόρροια του πενταετούς Εθνικού Διαλόγου. Έχουμε ήδη κάνει μια συζήτηση με τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση, η οποία θα εντατικοποιηθεί και θα ολοκληρωθεί αυτήν την εβδομάδα, ούτως ώστε ένα Σχέδιο Νόμου να κατατεθεί στη Βουλή μέσα στον Ιούνιο.

Η φιλοδοξία μας είναι να καταργήσουμε την «κατάρα» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που δεν είναι άλλη από την «παπαγαλία». Νομίζω ότι το νέο Πρόγραμμα Σπουδών το αντιμετωπίζει αποφασιστικά, κατεβάζοντας τη μεθοδολογία της έρευνας από την Τριτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να μάθουμε τα παιδιά μας πώς να μαθαίνουν. Όχι να τους φορτώνουμε με γνώσεις, τις οποίες μετά από λίγο θα ξεχάσουν.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, σκεφτόμαστε και προτείνουμε, αντί να έχουμε έξι μαθήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, να έχουμε τέσσερα. Μειώνοντας τα μαθήματα, μειώνουμε τον κόπο των μαθητών, αυξάνουμε τη δυνατότητα κριτικής γνώσης και έτσι νομίζω ότι πάμε σε ένα καλύτερο πλαίσιο».

πηγή

1 thought on “Τέσσερα, αντί για έξι, τα μαθήματα των Πανελλαδικών, για να μη δοκιμάζονται οι αντοχές των μαθητών, αλλά οι γνώσεις τους

  1. Πρωτότυπη ιδέα!
    Δε νομίζω να το είχε σκεφτεί άλλος πριν από σας!
    Σίγουρα θα εξαφανίσει την παπαγαλία!

    Γιατί δεν αλλάζετε και τις κατευθύνσεις σε 4 δέσμες να πρωτοτυπήσετε ακόμη παραπάνω;
    ΕΛΕΟΣ!

Comments are closed.