Print This Post Print This Post

Πολλοί θεωρούν ότι μετά το λύκειο το αμέσως επόμενο-φυσιολογικό-στάδιο είναι να πάει το παιδί στο πανεπιστήμιο. Είναι αυτός όμως ο σωστός δρόμος για όλους; Μήπως, αντίθετα, αποτελεί πηγή άγχους και ανησυχίας γιατί οι επιλογές τους δεν είναι οργανωμένες;
Με τα παιδιά να αλλάζουν αρκετές φορές προτιμήσεις ως προς αυτό που θέλουν να κάνουν και να χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους σαν μη-παραδοσιακούς φοιτητές, πολλοί αρχίζουν να αναρωτιούνται αν όντως το πανεπιστήμιο πρέπει να αποτελεί μονόδρομο για έναν φοιτητή που τελειώνει το σχολείο, τουλάχιστον το πανεπιστήμιο με την μορφή που έχει τώρα.
Οι φοιτητές επηρεάζονται περισσότερο από εκπαιδευτικά ταξίδια, πρακτικές και λιγότερο από τα στεγνά μαθήματα στα αμφιθέατρα. Επίσης, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στο κόστος ή στις υποχρεώσεις που συνεπάγεται η φοίτηση στο πανεπιστήμιο.
Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να μάθετε έξω από το σύστημα διαβάστε και το πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο Bypassing College? Ideas on Learning Outside the System  που αναφέρεται στο βιβλίο του Dale Stephens, με τίτλο Hacking Your Education. Η παραπομπή: εδώ

πηγή: ΜΑΘΗΣΗ 2.0

© 2014, sep4u.gr. All rights reserved.
Υπενθύμιση: Για την μερική ή ολική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητο να αναφέρεται το link παραπομπής προς το άρθρο του sep4u.gr

Comments are closed.

Βάσεις/Υπ.Μορίων
ΤΕΣΤ Επαγγ. Πρ.