Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας [128]

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
Κωδικός : 128
Ίδρυμα: ΕΚΠΑ
Επ. Πεδίο/α: 1,2,3,4
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 1.20
ΕΒΕT (2023) : 12.52
EBET 2021- 2023 : Εδώ
Μετεγγραφή: NAI
Site: http://www.primedu.uoa.gr
Μαθήματα (Εύδοξος) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Βάσεις ΓΕΛ 2004- 2023 : Εδώ
Εισακτέοι 2001- 2023 : Εδώ
Προτιμήσεις Επιτυχόντων 2023 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων 2023 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας:
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[7] [ΒΥ] ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ (ΕΑ)
[5] [ΒΥ] ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Ι (ΕΓ)
[6] [ΒΥ] ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΙΙ (ΕΓ)
[5] [ΒΥ] ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔ/ΚΗ ΤΟΥΣ (ΕΒ)
[1] [ΒΥ] ΑΙΤΙΑ,ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ (α)
[2] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ (Α)
[0] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ(ΕΑ)
[3] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Α)
[4] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ (α)
[1] [ΒΥ] ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝ/ΚΗ ΤΕΛΕΟΛΟΓΙΑ(ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΒ)
[8] [ΒΥ] ΒΑΣ.ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ (ΕΓ)
[3] [ΒΥ] ΒΙΟΛΟΓΙΑ (γ)
[4] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ-ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΕΒ)
[2] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΤΩΝ Ν.Τ. ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ (γ)
[6] [ΒΥ] ΔΙΑΠΟΛΙΤ/ΚΗ ΠΑΙΔ/ΚΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ(ΕΑ)
[8] [ΒΥ] ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣ.ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ(Α)
[5] [ΒΥ] ΔΙΔ.ΜΕΘΟΔ.ΣΧΟΛ.ΠΡ.Ι (Α)
[5] [ΒΥ] ΔΙΔ.ΜΕΘΟΔ.ΣΧΟΛ.ΠΡ.Ι(Α)
[6] [ΒΥ] ΔΙΔ.ΜΕΘΟΔ.ΣΧΟΛ.ΠΡ.ΙΙ(Α)
[0] [ΒΥ] ΔΙΔ.ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Γ)
[1] [ΒΥ] ΔΙΔ/ΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (β)
[8] [ΒΥ] ΔΙΔ/ΛΙΑ Φ.Ε.ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τ.Ε.Π.(ΕΓ)
[8] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΙ (Γ)
[7] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΔΙΔ/ΛΙΑ Α΄ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ (Β)
[8] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΕΒ)
[1] [ΒΥ] ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗΙ(ΕΓ)
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ:ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΑΝΘ.(ΕΓ)
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Α)
[8] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΑ)
[1] [ΒΥ] ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ι (Β)
[2] [ΒΥ] ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΙ (ΕΒ)
[7] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ (Β)
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (Α)
[8] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ
[8] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ (ΕΒ)
[6] [ΒΥ] ΕΚΠ/ΚΑ ΠΡΟΒ.ΚΑΙ ΕΚΠ/ΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (α)
[8] [ΒΥ] ΕΚΠ/ΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΙΙ (ΕΓ)
[3] [ΒΥ] ΕΚΠ/ΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΜΙΚΡΟΔΙΔ/ΛΙΕΣ (ΕΑ)
[8] [ΒΥ] ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠ/ΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛ.ΕΜΠΕΙΡΙΑ(ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΜΑΘΗΤΗ (ΕΑ)
[7] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔ/ΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ:ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ(ΕΓ)
[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (ΕΓ)
[1] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (γ)
[1] [ΒΥ] ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΘ/ΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Ι(γ)
[2] [ΒΥ] ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΘ/ΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣΙΙ(γ)
[1] [ΒΥ] ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ &ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ(ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ(Γ)
[5] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ(ΕΒ)
[3] [ΒΥ] ΕΥΡΩΠ/ΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ(ΕΑ)
[4] [ΒΥ] Η ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (ΕΒ)
[3] [ΒΥ] Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΕΑ)
[5] [ΒΥ] Η ΔΙΔ/ΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛ.ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(ΕΒ)
[3] [ΒΥ] Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔ/ΚΗ ΤΗΣ(ΕΒ)
[2] [ΒΥ] Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΙΙ (Ε)
[4] [ΒΥ] Η ΜΕΤ/ΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ.(ΕΑ)
[7] [ΒΥ] Η ΠΑΙΔ/ΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΩΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ & ΕΚΠ/ΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ(ΕΓ
[2] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Β)
[5] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ (β)
[1] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ(ΕΒ)
[4] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ (γ)
[1] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ (Α)
[2] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛ.ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔ/ΛΙΑ ΤΗΣ Ν.ΕΛΛ.(ΕΒ)
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Ι(ΕΑ)
[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΕΒ)
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛ/ΚΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (α)
[7] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ (ΕΓ)
[8] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔ.ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ(ΕΒ)
[5] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (α)
[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ(ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ(ΕΑ)
[5] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Α)
[1] [ΒΥ] ΛΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (β)
[5] [ΒΥ] ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ(Β)
[0] [ΒΥ] ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΣΗ (ΕΒ)
[8] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΕΓ)
[1] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Γ)
[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Γ)
[3] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ (ΕΓ
[4] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ(ΕΓ)
[6] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ -ΔΥΣΛΕΞΙΑ:ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ(α)
[3] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤ.ΕΡΕΥΝΑΣ(α)
[2] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΗ-ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔ/ΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ(ΕΒ)
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ; ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ (Β)
[3] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛ.ΓΛΩΣΣΑ:ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ (β)
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ; ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ (Β)
[4] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΕΒ)
[7] [ΒΥ] ΝΕΟΤ/ΡΗ ΕΛΛ.ΙΣΤΟΡΙΑ (19ος αι.-20ος αι.) (β)
[2] [ΒΥ] ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛ/ΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10ος αι.-1830) (Β)
[4] [ΒΥ] ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Α)
[3] [ΒΥ] ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ (α)
[4] [ΒΥ] Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ: Η ΔΙΔ/ΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΗΣ (γ)
[2] [ΒΥ] ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡ/ΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚ/ΝΙΑΣ ΣΗΝ ΕΚΠ.(Γ)
[0] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝ.ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ (α)
[0] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤ/ΓΙΑ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΩΝ (ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (α)
[6] [ΒΥ] ΠΑΙΔ/ΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛ/ΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ (ΕΑ)
[4] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓ.ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Α)
[4] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑμΕΕΑ (α)
[5] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΕΑ)
[2] [ΒΥ] ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤ/ΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ(ΕΒ)
[7] [ΒΥ] ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ (ΕΓ)
[3] [ΒΥ] ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι (ΕΓ)
[4] [ΒΥ] ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ (ΕΓ)
[0] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ(ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝ/ΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Β)
[4] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ(ΕΒ)
[2] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ:ΕΡΕΥΝ/ΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔ/ΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ (ΕΑ)
[2] [ΒΥ] ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (α)
[6] [ΒΥ] ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ(ΕΒ)
[7] [ΒΥ] ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘ/ΤΩΝ(ΕΓ)
[3] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ(ΕΒ)
[8] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
[0] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔ/ΚΗ (Α)
[4] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (β)
[7] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔ .ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΜ. ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟΥ(Ε)
[7] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ Ι
[7] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛ/ΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (ΕΓ)
[3] [ΒΥ] ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ(ΕΒ)
[1] [ΒΥ] ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΚΟΙΝ/ΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΣΗ ΨΥΧΟΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ (ΕΑ)
[6] [ΒΥ] ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ(ΕΒ)
[2] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔ/ΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ(ΕΑ)
[1] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ (ΕΑ)
[8] [ΒΥ] ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (α)
[3] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΗ Ι (Γ)
[4] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΗ ΙΙ (Γ)
[8] [ΒΥ] ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛ.ΓΛΩΣΣΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (ΕΒ)
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑμΕΕΑ(α)
[4] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚ/ΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΕΑ)
[4] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ & ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ - ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΑ (α)
---------------------------------
Untitled Document
Σύνολο=9
Τμήματα (sep4u.gr) AEI ΕΠ ΕΒΕT Β.2023 Μετ.Β Ε.2023 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
128 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 1,2,3,4 12.54 16225 475 180 0 4 0 εδώ Inf Math OS
140 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 1,2,3,4 8.36 16050 600 180 0 4 0 εδώ Inf Math OS
164 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΠΑΘΕΣ 1,2,3,4 8.36 15125 800 152 0 4 0 εδώ Inf Math OS
130 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΙ 1,2,3,4 10.45 14450 650 227 0 4 0 εδώ Inf Math OS
1286 -ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 1,2,3,4 12.02 14344 476 250 80 4 0 εδώ Inf Math OS
132 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΠΑΚΡΗ 1,2,3,4 10.45 13350 675 183 0 4 0 εδώ Inf Math OS
334 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ) ΠΔΜ 1,2,3,4 8.36 13020 750 200 0 4 0 εδώ Inf Math OS
142 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΔΠΘ 1,2,3,4 8.36 12925 600 240 0 4 0 εδώ Inf Math
143 -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΟΔΟΣ) ΠΑΑΙΓ 1,2,3,4 8.36 11925 800 340 0 4 0 εδώ Inf Math
Σύνολο: 1952 80 4 %
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 4300 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) -
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2023 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

------ # ------

Αντίστοιχα τμήματα για μετεγγραφή:

[132] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ρέθυμνο)
[143] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ρόδος)
[334] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Φλώρινα)
[128] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας
[164] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας (Βόλος)
[140] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης
[142] Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη)
[130]Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων

Το Τμήμα της Πάτρας είναι ΜΗ αντίστοιχο.

[1286] ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)

Σκοπός
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, σκοπό έχουν την ανάδειξη επιστημόνων που θα καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Επαγγελματικές Διέξοδοι
Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ως δάσκαλοι, στις υπηρεσίες της Λαϊκής Επιμόρφωσης, σε ερευνητικά κέντρα, σε προγράμματα αλφαβητισμού ειδικών ομάδων της χώρας, σε ειδικά σχολεία, στην παιδαγωγική έρευνα, στην ειδική αγωγή μετά από 5 χρόνια υπηρεσίας στην εκπαίδευση και διετή μετεκπαίδευση.

Διορίζονται στη στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως δάσκαλοι κλαδος ΠΕ70 μέσω ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ 70 Δασκάλων: [Κωδικός: ΠΕ 70.00] Πτυχίο Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης (κωδ. 7001) ή Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (κωδ. 7002), ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα ή Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας (κωδ. 7003) ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων (κωδ. 7004) ή της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης (κωδ. 7005), της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή Επιστημών της Αγωγής- Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Κύπρου (κωδ. 7006) ή Στοιχειώδους Εκπαίδευσης του Ελληνικού Κολεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής (κωδ. 7007). Ειδικότεραγια τα πτυχία της Κύπρου πριν την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1.5.2004) δεν απαιτείται αντιστοιχία (π.δ.299/1997 όπως τροποποι ήθηκε με το π.δ. 367/2001) ενώ για τα πτυχία τα οποία έχουν χρόνο κτήσης μετά την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτείται ισοτιμία και αντιστοιχία.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Ι: Τα πτυχία του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης γίνονται δεκτά εφόσον έχουν ημερομηνία κτήσης πτυχίου έως και το ακαδημαϊκό έτος 1990?1991, δεδομένου ότι οι ανωτέρω Σχολές έπαψαν να λειτουργούν ως Παιδαγωγικές Ακαδημίες από το 1991 (άρθρο 62 του ν. 1946/1991 και π.δ. 24/1990).

ΑΣΕΠ/Κλάδος ΠΕ70
Στο τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 διαγωνίστηκαν 2310 άτομα για 2120 θέσεις δηλαδή αναλογία θέσεων/Συμμετεχόντων: 1:1 .
Όμως από τον κλάδο των δασκάλων δεν κατάφερε τελικά να πιάσει τη βάση η πλειονότητα των υποψηφίων . Για 2.120 θέσεις διαγωνίστηκαν μόνο 2.310 υποψήφιοι και απο αυτούς μόνο 962 πέρασαν τη βάση. Επειδή όμως δεν υπήρχαν αδιόριστοι στον Ενιαίο Πίνακα τελικά διορίστηκαν όλοι. Οι διορισμοί γίνονται κατά 60% από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και 40% από τον Ενιαίο Πίνακα.
Στον ΑΣΕΠ Οι υποψήφιοι εξετάζονται γραπτά σε δύο θεματικές ενότητες.
Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά στο/α γνωστικό/ά αντικείμενο/α, ανάλογα με τον κλάδο – ειδικότητα τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος.
Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά: α) τη Γενική Διδακτική Μεθοδολογία – Παιδαγωγικά Θέματα και β) την Ειδική Διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.
Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προ κηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα.
Όσοι έχουν συγκεντρώσει τους βαθμούς της προηγούμενης παραγράφου, δικαιούνται προσαυξήσεων στο βαθμό της γραπτής εξέτασης λαμβάνοντας υπόψη ως κριτήριο για κάθε υποψήφιο: α)το βαθμό του βασικού του πτυχίου, β)ενδεχόμενες μεταπτυχιακές σπουδές και γ)ενδεχόμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός.
Ο τελικός συνολικός βαθμός του διαγωνισμού για τον κάθε υποψήφιο είναι ο, προσαυξημένος με τα προ ηγούμενα κριτήρια, βαθμός της γραπτής εξέτασης.