Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής

Untitled Document
Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined variable $ae in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 240

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Σύνολο=2
Τμήματα AEI ΕΠ ΕΤΗ ΕΙΔ Β.2022 ΜετΒ Ε.2023 ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
174 -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΜΑΚ 1 4 14075 -1539 171 εδώ Inf Math OS
187 -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ) ΠΑΠΕΛ 1 4 10370 -183 130 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: # # # # # # 301 # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 3705 / (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr)

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2022 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

Αντίστοιχα Τμήματα για μετεγγραφές
14. «Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και «Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σκοπός του τμήματος «Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής» του ΠΑΜΑΚ
Αποστολή και Στόχοι του Τμήματος «Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Οι σκοποί του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής είναι: 
1. Να προάγει τις επιστήμες
α) της Διά βίου Μάθησης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 
β) της Αγωγής και της Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία ή/και με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
μέσα από την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα, αξιοποιώντας(επαρκώς/ ανάλογα) τις Νέες Τεχνολογίες και σεβόμενο τις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. 
2. Να συμβάλλει στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στην αξιολόγηση θεσμών και δομών εκπαιδευτικής πολιτικής. 
3. Να παρέχει στους πτυχιούχους του γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις, απαραίτητες για την επιτυχή επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία και εξέλιξη.
Επαγγελματικές Διέξοδοι του τμήματος «Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής» του ΠΑΜΑΚ
Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: ως ειδικοί για την κατάρτιση και επανακατάρτιση ενηλίκων, στις νέες
τεχνολογίες, σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων που ανήκουν στην ομάδα των λειτουργικά αναλφάβητων, σε προγράμματα διάδοσης της ελληνικής γλώσσας σε ενήλικους άλλων χωρών Οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης "Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες" μπορούν να απασχοληθούν, ως εξειδικευμένοι εκπαιδευτές στην ειδική αγωγή, σε κέντρα υγείας, ψυχικής υγιεινής και ψυχοεκπαιδευτικής υποστήριξης.

Μπορεί να ενταχθούν στα ΠΕ71, ΠΕ72 , ΠΕ10
Α) Κατεύθυνση «Συνεχούς Εκπαίδευσης»
1. Σύμφωνα με το Νόμο 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» Φ.Ε.Κ. 199/2-10-2008:
«Ο πτυχιούχος της κατεύθυνσης «Συνεχούς Εκπαίδευσης» έχει τα τυπικά προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό του συνιστώμενου κλάδου ΠΕ 72 (Εκπαιδευτικών Ενηλίκων). Οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ΠΕ 72 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση στα ΕΕΕΕΚ και απασχολούνται στην υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης ενηλίκων πολιτών με ή χωρίς αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που σχεδιάζονται και εκπονούνται από τη Γενική Γραμματεία Δια βίου Μάθησης ή από οποιονδήποτε άλλο επίσημο κρατικό φορέα έχει την ευθύνη σχεδιασμού και εκπόνησης ανάλογων προγραμμάτων».
Β) Κατεύθυνση «Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες».
Σύμφωνα με το Νόμο 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» Φ.Ε.Κ. 199/2-10-2008:
«Ο πτυχιούχος της κατεύθυνσης «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» έχει τα τυπικά προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό του συνιστώμενου κλάδου ΠΕ 71 (Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΕΑΕ). Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε δημοτικά σχολεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι και με απόσπαση καλύπτουν ανάγκες σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ). Επίσης όταν συμπληρώσουν τριετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε αυτά, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ».
Γ) Επίσης, οι πτυχιούχοι του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ10 Κοινωνιολόγων της περ. ι΄ της παρ. 8 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄). Στο τελευταίο ΑΣΕΠ [2009] αντιστοιχούσε 1 θέση ανά 35 συμμετέχοντες
Προσοχή, στο αντίστοιχο τμήμα της Κορίνθου δεν υπάρχει η πρώτη κατεύθυνση (ΠΕ71)

Αλλές Πληροφορίες
Εντυπωσιακή αναντιστοιχία του τίτλου της σχολής με το πρόγραμμα των σπουδών αποτελεί το τμήμα της Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και εξασφαλίζει στους αποφοίτους του, μέσω κατεύθυνσης προχωρημένων εξαμήνων, το επαγγελματικό δικαίωμα της διδασκαλίας σε σχολεία Ειδικής Αγωγής. Το σχεδόν ομότιτλο τμήμα της Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Κορίνθου δεν εξασφαλίζει ανάλογα δικαιώματα. Να προσθέσουμε εδώ ότι δασκάλους Ειδικής Αγωγής παράγει το τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο. Δηλαδή τα δύο τμήματα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής έχουν εντελώς διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα. Οι πτυχιούχοι από το Τμήμα της Κορίνθου ΔΕΝ μπορούν να ενταχθούν στα ΠΕ71, ΠΕ72 , ΠΕ10

Last modified: 18 January 2017 23:01:03.