Μαθηματικών

Untitled Document
Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined variable $ae in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 240

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Σύνολο=9
Τμήματα AEI ΕΠ ΕΤΗ ΕΙΔ Β.2022 ΜετΒ Ε.2023 ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
243 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 2 4 14140 -531 200 εδώ Inf Math OS
245 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 2 4 14055 -430 125 εδώ Inf Math OS
249 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΙ 2 4 12305 2948 250 εδώ Inf Math OS
247 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 2 4 11097 479 247 εδώ Inf Math OS
251 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΚΡΗ 2 4 10860 31 50 εδώ Inf Math OS
248 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΚΡΗ 2 4 10580 478 50 εδώ Inf Math OS
1432 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ) ΠΑΘΕΣ 2 4 9895 509 60 εδώ Inf Math OS
1555 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ΠΔΜ 2 4 9500 -428 100 εδώ Inf Math OS
252 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) ΠΑΑΙΓ 2 4 9445 -263 150 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: # # # # # # 1232 # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 4695 / (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr)

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2022 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )
*Μαθηματικός μπορείς να βγείς και από το Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ (5χρόνια) αν πάρεις στο 5ο εξάμηνο κατεύθυνση Μαθηματικών.
Προσοχή στις μετεγγραφές το το Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και το ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ με κωδικό 248 δεν είναι αντίστοιχα με τα υπόλοιπα Μαθηματικά.

Αντίστοιχα Τμήματα για μετεγγραφές
27[6]. «Μαθηματικών» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Πατρών, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, και εισαγωγικές κατευθύνσεις «Μαθηματικών» των Τμημάτων «Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών» του Πανεπιστημίου Κρήτης και «Μαθηματικών» του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Σκοπός
Το Τμήμα Μαθηματικών έχει ως αποστολή την καλλιέργεια και ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης, την αναζήτηση και επεξεργασία θεωρητικών μοντέλων για την ερμηνεία πρακτικών και θεωρητικών προβλημάτων και την κατάρτιση επιστημόνων για τις ανάγκες της εκπαίδευσης, της οικονομίας και της έρευνας.
Επαγγελματικές Διέξοδοι

Επαγγελματική Μονογραφία του Μαθηματικού εδώ

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: σε υπηρεσίες στατιστικής και μηχανοργάνωσης υπουργείων, δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών, στην Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, σε ασφαλιστικές και άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις.
Αναδείχθηκε για μια άλλη φορά το κορυφαίο επάγγελμα στην Αμερική για το 2014. Αναλυτικά εδώ

The 10 Best Jobs For People Who Love Math

Doing the Math to Find the Good Jobs

ΑΣΕΠ

Εντάσσονται στο κλάδο ΠΕ03 και διορίζονται στη Β/θμια Εκπαίδευση

Κλάδος ΠΕ 03 Μαθηματικών: [Κωδικός: ΠΕ 03.00]
Πτυχίο Μαθηματικών (κωδ. 0301) ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής ή πτυχίο Μαθηματικών (κωδ. 0302) ή Μαθηματικών και Στατιστικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου (κωδ. 0303) ή πτυχίο της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και πιστοποιητικό παρακολούθησης του Προγράμματος Σπουδών της κατεύθυνσης Μαθηματικού Εφαρμογών (κωδ. 0304) ή πτυχίο του Τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης (κωδ. 0305). Ειδικότερα για τα πτυχία της Κύπρου πριν την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1.5.2004) δεν απαιτείται αντιστοιχία (π.δ.299/1997 όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 367/2001) ενώ για τα πτυχία τα οποία έχουν χρόνο κτήσης μετά την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση απαιτείται ισοτιμία και αντιστοιχία

H προκήρηξη του ΑΣΕΠ 2008 εδώ

Διαγωνισμοί ΑΣΕΠ για διορισμό στη Β/θμια Εκπ/ση:
Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2005 συμμετείχαν 4885 άτομα για 388θέσεις δηλ. 1θεση/13άτομα
Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007 συμμετείχαν 4194 άτομα για 570θέσεις δηλ. 1θεση/7άτομα
Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2009 συμμετείχαν 3585 άτομα για 270θέσεις δηλ. 1θεση/14άτομα

Η άποψη μου

Ο Μαθηματικός είναι ισως το καλύτερο εκπαιδευτικό επάγγελμα γιατί :
α]Τα ωρολόγια πρόγραμματα του Γυμνασίου και του Λυκείου περιέχουν μαθηματικά αρκετές ώρες σε όλες τις τάξεις.
Αναλυτικά: Αγυμν=4ωρ, Βγυμν=4ωρ, Γγυμν=4ωρ,
Αλυκ=5ωρ, Βλυκ=4ωρ, Βλυκ_θετ=3ωρ, Βλυκ_τεχν=3ωρ,
Γλυκ=2ωρ , Γλυκ_θετ=5ωρ , Γλυκ_τεχν=5ωρ
β]Είναι το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (1,3) για το 2ο και 4ο πεδίο ,
δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας (0,7) για το 5ο πεδίο και επιλέγετε ως μάθημα επιλογής σχεδόν απο τους μισούς υποψηφίους (το 2008 το 46%)
γ]Για να διδάξεις μαθηματικά αρκεί μόνο ο πίνακας ενώ η π.χ η φυσική και η χημεία απαιτουν εποπτικά μέσα και εργαστήρια.
δ]Τα μαθηματικά είναι η βάση όλων των επιστημών . Για δύο πράγμματα δεν θα σταματήσουν ποτέ οι άνθρωποι :
Να μαθαίνουν αγγγλικά και μαθηματικά!!
ε]Μπορείς με μεταπτυχιακά να ασχοληθείς με πολλούς τομείς της επιστήμης : πληροφορική , οικονομία , μετεωρολογία , στατιστική, μοντελοποίηση ,.
στ]Σχεδόν το σύνολο των μελετών αντιμετωπίζουν σαν μια ενότητα τα επαγγέλματα : Μαθηματικός , Φυσικός και Χημικός όμως εμείς που ανήκουμε σε αυτές τις ειδικότητες γνωρίζουμε ότι οι επαγγελματικές προοπτικές τους είναι τελείως διαφορετικές. Πολλοί εκπαιδευτικοί Φυσικοί και Χημικοί θα ήθελαν να είχαν γράψει χειρότερα ή να μην είχαν κάνει το λάθος να δηλώσουν τις παραπάνω σχολές με βάση φθίνουσα σειρά μορίων...

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Εξωτερικές Αξιολογήσεις

Μαθηματικό – Πάτρας
+ • Από το τμήμα έχουν αποφοιτήσει φοιτητές που αγγίζουν την αριστεία. Κάποιοι έχουν διακριθεί και κερδίσει μετάλλια σε διεθνείς μαθηματικούς διαγωνισμούς.
– • Υψηλά ποσοστά αποτυχίας των φοιτητών στις εξετάσεις (αγγίζουν το 80%).
• Ο χρόνος για την αποφοίτηση αγγίζει τα 7,3 χρόνια για μια 4ετη σχολή.
• Αρκετά δύσκολα μαθήματα στα πρώτα έτη.
• Οι φοιτητές παραλαμβάνουν τα βιβλία τους ενώ το 6μηνο έχει προχωρήσει αρκετά.
• Λίγοι διδάσκοντες είναι αρκετά ενεργοί με δημοσιεύσεις σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά. Περίπου οι μισοί είναι ανενεργοί.
• Σχεδόν οι μισοί καθηγητές έλαβαν το διδακτορικό τους από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας.
• Απροθυμία εφαρμογής του νόμου για τους αιώνιους φοιτητές.

Μαθηματικό – Αιγαίου
+ •Εντυπωσιακό και μοναδικό το πρόγραμμα σπουδών της κατεύθυνσης Στατιστικής και Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών.
•Μικρή ακαδημαϊκή κοινότητα και ουσιαστικοί δεσμοί μεταξύ διδασκόντων και φοιτητών.
•Δημοσιεύσεις σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά. Μεγάλες προσπάθειες οργάνωσης διεθνών συνεδρίων και workshops.
– • Σοβαρή έλλειψη χώρων για μαθήματα και γραφεία. Είναι ντροπή που επιτρέπεται να λειτουργεί ένα πανεπιστήμιο κάτω από αυτές τις συνθήκες.
• Χρειάζεται δραματική μείωση των φοιτητών μέσω διαγραφής αιώνιων φοιτητών και περιορισμού πρωτοετών.
• Ελλειψη οργανωμένου τμήματος διδακτορικών σπουδών.
• Χρειάζονται περισσότερες εργασίες για το σπίτι και πρόσθετες εξετάσεις στο μέσο των εξαμήνων.
• Απαιτούνται εσωτερικοί μηχανισμοί αξιολόγησης των διδασκόντων.

Μαθηματικό – Αθηνών
+ •Η πλειονότητα των 14 υποχρεωτικών μαθημάτων κινείται στα πλαίσια των διεθνών στάνταρ.
•Το τμήμα έχει εκπαιδεύσει άριστους φοιτητές που έχουν διαπρέψει σε διεθνείς μαθηματικούς διαγωνισμούς.
•Η πολιτική προσλήψεων βελτιώθηκε τα τελευταία χρόνια και κάποια λαμπρά μυαλά μπήκαν στο τμήμα. Κάτι αντίστοιχο δεν συνέβη με τις προαγωγές.
•Οι νεότεροι και οι μεσήλικες καθηγητές συνήθως παράγουν έρευνα υψηλής ποιότητας. Ορισμένες δημοσιεύσεις εμφανίστηκαν σε κορυφαία περιοδικά.
– • Τα 36 μαθήματα για το πτυχίο είναι πολλά λόγω της σημερινής δομής τους.
• Υψηλό ποσοστό αποτυχιών στις τελικές εξετάσεις. Οι περισσότεροι φοιτητές δεν παρακολουθούν τα μαθήματα και παίρνουν βιβλία λίγο πριν από τις εξετάσεις. Το 20% κάνει ιδιαίτερα.
Οι περισσότεροι χρειάζονται πολλά χρόνια για την αποφοίτηση.
• Σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί ένα βιβλίο χωρίς αναφορές σε άλλα βιβλία, ούτε καν ελληνικά.
• Συστήνονται εξετάσεις στο μέσο των 6μήνων, εργασίες για το σπίτι και καλοκαιρινά προγράμματα για γεφύρωση του χάσματος από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο.

Άλλες πληροφορίες
Δεν εντάσσονται στο ΠΕ03 οι παρακάτω πτυχιούχοι:

Στατιστικής και Αναλογιστικών-Χρηματοοικονομικών
Μαθηματικών

Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Σάμος)

Στατιστικής και Ασφαλιστικής
Επιστήμης

Πανεπιστήμιο Πειραιά

Στατιστικής

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Last modified: 18 January 2017 23:01:15.