Φυσικής

Untitled Document
Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined variable $ae in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 240

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Σύνολο=7
Τμήματα AEI ΕΠ ΕΤΗ ΕΙΔ Β.2022 ΜετΒ Ε.2023 ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
253 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 2 4 15217 -617 185 εδώ Inf Math OS
255 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 2 4 14163 -165 160 εδώ Inf Math OS
261 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΠΑΚΡΗ 2 4 12160 -2237 130 εδώ Inf Math OS
259 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΙ 2 4 11857 1916 235 εδώ Inf Math OS
257 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 2 4 11670 296 212 εδώ Inf Math OS
1437 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ) ΠΑΘΕΣ 2 4 9525 196 100 εδώ Inf Math OS
1628 -ΦΥΣΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 2 4 9280 -76 100 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: # # # # # # 1122 # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 5937 / (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr)

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2022 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

*Φυσικός μπορείς να βγείς και το Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ (5χρόνια) αν πάρεις στο 5ο εξάμηνο κατεύθυνση Φυσική.
Προσοχή στις μετεγγραφές το το Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ δεν είναι αντίστοιχο με τα υπόλοιπα Φυσικά .

Αντίστοιχα Τμήματα για μετεγγραφές
26[5]. «Φυσικής» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Πατρών, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Πανεπιστημίου Κρήτης
Επαγγελματικές Διέξοδοι

Επαγγελματική Μονογραφία του Φυσικού εδώ

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: σε οργανισμούς και επιχειρήσεις, σε ερευνητικά ιδρύματα, σε θέσεις εργασίας σχετικές με το αντικείμενο των σπουδών τους, στη Μετεωρολογική Υπηρεσία μετά από μεταπτυχιακές σπουδές, ως ερευνητές στα πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, μετά από μεταπτυχιακές σπουδές, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, σε επιχειρήσεις παραγωγής - εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.
Εντάσσονται στο κλάδο ΠΕ04.01 και διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στη Β/θμια Εκπαίδευση.
Για την ειδικότητα των Φυσικών: [Κωδικός: ΠΕ 04.01] Πτυχίο Φυσικής (κωδ. 0411) ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής ή πτυχίο Φυσικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου (κωδ. 0412) ή πτυχίο σπουδών στις Φυσικές Επιστήμες του Ε.Α.Π. (κωδ. 0413) ή της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και πιστοποιητικό παρακολού θησης του Προγράμματος Σπουδών της κατεύθυνσης Φυσικού Εφαρμογών (κωδ. 0414). Ειδικότερα για τα πτυχία της Κύπρου πριν την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1.5.2004) δεν απαιτείται αντιστοιχία (π.δ.299/1997 όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 367/2001) ενώ για τα πτυχία τα οποία έχουν χρόνο κτήσης μετά την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση, απαιτείται ισοτιμία και αντιστοιχία.

ΑΣΕΠ
H προκήρηξη του ΑΣΕΠ 2008 εδώ

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2007 συμμετείχαν 2951 άτομα για 285 θέσεις δηλ. 1θεση/10άτομα
Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2009 συμμετείχαν 2395 άτομα για 155 θέσεις δηλ. 1θεση/15άτομα
Επειδή η πρόσληψη στην εκπαίδευση ειναι πολύ δύσκολη συνιστώ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε οποιον ακολουθήσει το Φυσικό να κάνει Μεταπτυχιακά. Το πτυχίο απο μόνο του ΔΕΝ  αρκεί !!!
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ (Αθήνα)
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ (Αθήνα) Το τμήμα είναι 5 χρόνια και για να πάρεις πτυχίο πρέπει να περάσεις 62-63 μαθήματα. Τα 4 πρώτα εξάμηνα είναι κοινά για όλους από το 5ο εξάμηνο χωρίζονται σε κατευθύνσεις: Μαθηματικών και Φυσικών. Οι διπλωματούχοι της Σχολής, εφοδιάζονται με τις αναγκαίες γνώσεις ώστε να μπορούν : 1) να ασχολούνται με τη διδασκαλία και την ερευνητική δραστηριότητα σε διάφορους κλάδους των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Μηχανικής και των εφαρμογών τους. 2) να στελεχώσουν τμήματα έρευνας, σχεδιασμού και ανάπτυξης βιομηχανιών, εταιρειών και τραπεζών και να εργαστούν ως σύμβουλοι επιχειρήσεων του Δημόσιου ή Ιδιωτικού Τομέα ασχολούμενοι με την ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων, ανάπτυξη και χρήση υπολογιστικών εργαλείων, αξιοποίηση στο- χαστικών μοντέλων για τη μελέτη προβλημάτων, λήψη αποφάσεων και οργάνωση της παραγωγής. 3) να συμβάλλουν στην εισαγωγή σύγχρονων εφαρμογών των Μαθηματικών και της Φυσικής, τόσο από τη σκοπιά της μεθοδολογίας όσο και από τη σκοπιά του εξοπλισμού σε όργανα, στον ευρύτερο Τομέα της Υγείας, 4) να συμβάλλουν στη μελέτη της δομής και των φυσικών και μηχανικών ιδιοτήτων ευρέος φάσματος υλικών. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων προσδιορίζονται αναλυτικά στο ΠΔ199/2007(Φ.Ε.Κ.226/14-9-2007). Η δυνατότητα συμμετοχής των διπλωματούχων σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για πρόσληψη διδασκόντων Β'θμιας εκπαίδευσης, κατοχυρώνεται με το Ν.3687 («Θέματα του προσωπικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλες διατάξεις», Κεφάλαιο Α' Θέματα Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 159/1-8-2008, τ. Α'). Η δυνατότητα για επαγγελματική απασχόληση των ακτινοφυσικών στο χώρο των Νοσοκομείων διευθετήθηκε με την «Τροποποίηση της υπ' αριθμ. Α2στ. οικ. 2073/20.4.1983 υπ. Απόφ. («Καθορισμός προσόντων για την επαγγελματική απασχόληση τωνΦυσικών Νοσοκομείων που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 532/23.3.2009»).
Εξωτερικές Αξιολογήσεις

Φυσική – Θεσσαλονίκης
+ •Πολλά εργαστήρια που καλύπτουν τις ανάγκες. Χρειάζονται ανακαίνιση, εξοπλισμό και εξειδικευμένους τεχνικούς.
•Μαθήματα με καλή βιβλιογραφική υποστήριξη (βιβλία, επιστημονικά περιοδικά, ηλεκτρονικό υλικό).
•Προώθηση της επιστήμης της φυσικής στην τοπική κοινωνία και στη νέα γενιά.
– •Πρόγραμμα σπουδών χωρίς ισορροπίες, σημαντικά υπερφορτωμένο και αποσπασματικό.
•Απαράδεκτα υψηλή χρονική περίοδος για την αποφοίτηση που φτάνει τα 6,3 χρόνια (μόνο το 6% τελειώνει στην 4ετία).
•Οι φοιτητές δεν παρακολουθούν σε μεγάλο βαθμό τις παραδόσεις. Οι 1.000 (28,6%) είναι αιώνιοι φοιτητές.
•Οι συχνές καταλήψεις έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στην έρευνα και τις σπουδές και παρατείνουν τον χρόνο της αποφοίτησης.

Φυσική – Αθήνας
+ •Πρόγραμμα σπουδών υψηλής ποιότητας αν και υπερβολικές οι 7 διαφορετικές κατευθύνσεις.
•Πολλά εργαστήρια που καλύπτουν τις ανάγκες. Χρειάζονται ανακαίνιση και εξειδικευμένους τεχνικούς.
•Η έρευνα σε γενικές γραμμές είναι υψηλού κύρους.
– •Απαράδεκτα μεγάλος χρόνος φοίτησης που φτάνει τα 6,5 χρόνια για το πτυχίο.
•Η παρακολούθηση των μαθημάτων κινείται σε χαμηλά επίπεδα (από 40-55% στην αρχή μέχρι 10-15% στη συνέχεια). Μόνο οι 1.200 από τους 3.500 εγγεγραμμένους θεωρούνται ενεργοί.
•Πρέπει να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των εισακτέων.

Φυσική – Ιωαννίνων
+ • Σωστά δομημένο πρόγραμμα σπουδών που ανταποκρίνεται στα διεθνή στάνταρ.
• Πολύ καλά οργανωμένες και συντηρημένες εγκαταστάσεις εργαστηρίων.
• Το τμήμα προσπαθεί να προσλαμβάνει μόνο τους καλύτερους επιστήμονες.
• Υψηλό επίπεδο στην έρευνα, μεγάλος αριθμός δημοσιεύσεων και ετεροαναφορών.
• Προσέλκυση πόρων από διεθνώς ανταγωνιστικά προγράμματα.
– • Πολύ μεγάλος αριθμός μαθημάτων επιλογής.
• Κατά μέσο όρο οι φοιτητές φτάνουν στο πτυχίο μετά από 6 χρόνια και πολύ λίγοι (3-5%) αποφοιτούν στα 4 χρόνια.
• Ελλειψη συνεργασίας με άλλες ερευνητικές ομάδες του πανεπιστημίου, όπως η Ιατρική.

Last modified: 18 January 2017 23:01:29.