Χημείας

Untitled Document
Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined variable $ae in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 240

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Σύνολο=6

Τμήματα AEI ΕΠ ΕΤΗ ΕΙΔ Β.2022 ΜετΒ Ε.2023 ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
263 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 2,3 4 17420 26 105 εδώ Inf Math OS
265 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 2,3 4 16770 -67 186 εδώ Inf Math OS
267 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 2,3 4 16540 15 189 εδώ Inf Math OS
269 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΙ 2,3 4 16020 -180 221 εδώ Inf Math OS
270 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΠΑΚΡΗ 2,3 4 15874 -232 143 εδώ Inf Math OS
1629 -ΧΗΜΕΙΑΣ (ΚΑΒΑΛΑ) 2,3 4 14628 -361 200 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: # # # # # # 1044 # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 2792 / (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr)

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2022 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

Σκοπός
Σκοπός των Τμημάτων είναι η κατάρτιση επιστημόνων ικανών να ασχοληθούν με τη μελέτη και την έρευνα της δομής, της σύνθεσης, και των μετασχηματισμών της οργανικής και ανόργανης ύλης.
Σπουδές & Περιεχόμενο Σπουδών
Η φοίτηση στο Τμήμα διαρκεί 8 εξάμηνα. Τα μαθήματα κάθε έτους διδάσκονται σε 2 εξάμηνα και οι εξετάσεις διενεργούνται 3 φορές το χρόνο. Στο πρόγραμμα σπουδών υπάρχουν υποχρεωτικά, και κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα. Πολλά από τα υποχρεωτικά ή επιλεγόμενα μαθήματα συνοδεύονται από πρακτική εξάσκηση των φοιτητών σε Εργαστήρια, που είναι υποχρεωτική. Για τη λήψη του πτυχίου χρειάζεται και η εκπόνηση διπλωματικής εργασίας.
Επαγγελματικές Διέξοδοι
Επαγγελματική Μονογραφία

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: στο Γενικό Χημείο του Κράτους (σε θέσεις σχετικές με τον ποιοτικό έλεγχο εισαγομένων και εξαγόμενων προϊόντων και τον περιβαλλοντικό έλεγχο), και σε σχετικά υπουργεία, ως ερευνητές στα διάφορα δημόσια ερευνητικά ιδρύματα και ινστιτούτα, με την βιοχημική ανάλυση σε νοσηλευτικά ιδρύματα και οργανισμούς, σε εργαστήρια νοσοκομείων, κλινικών δημοσίων ή ιδιωτικών, στην Εκπαίδευση και Κατάρτιση, σε χημικές βιομηχανίες, σε εργοστάσια παραγωγής τροφίμων, ποτών, φαρμακευτικών προϊόντων, καλλυντικών, πλαστικών, λιπασμάτων, ως ελεύθεροι επαγγελματίες σε δικό τους χημικό εργαστήριο για αναλύσεις κάθε τύπου, εργαστήρια οινολογικού ελέγχου κ.α
ΑΣΕΠ

Εντάσσονται στο κλάδο ΠΕ04.02 και διορίζονται ως εκπαιδευτικοί στη Β/θμια Εκπαίδευση.

Για την ειδικότητα των Χημικών: [Κωδικός: ΠΕ 04.02]Πτυχίο Χημείας (κωδ. 0421) ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής ή πτυχίο Χημείας του Πανεπιστημίου της Κύπρου (κωδ. 0422). Ειδικότερα για τα πτυχία της Κύπρου πριν την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1.5.2004) δεν απαιτείται αντιστοιχία (π.δ. 299/1997 όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 367/2001) ενώ για τα πτυχία τα οποία έχουν χρόνο κτήσης μετά την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτείται ισοτιμία και αντιστοιχία

H προκήρηξη του ΑΣΕΠ 2008 εδώ

Στο τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 στο κλάδο ΠΕ 04.02 ήταν 78 θέσεις για 1.235 συμμετέχοντες στη Β Θεματική ενότητα . 
Δηλαδή είχαμε 1 θέση για 16 υποψηφίους δηλαδή 6% .

Εξωτερικές Αξιολογήσεις

Χημείας – Αθήνας
+ •Εκμοντερνισμένο πρόγραμμα σπουδών, σωστή κατανομή διδακτικών ωρών.
• Αριστο ακαδημαϊκό παρελθόν των διδασκόντων.
• Εντυπωσιακές εγκαταστάσεις που ανταποκρίνονται στα διεθνή στάνταρ.
– • Η παρουσία στα εργαστήρια θεωρείται υποχρεωτική, όχι όμως και στις παραδόσεις.
• Απουσία προαπαιτούμενων μαθημάτων κάτι που μπορεί να οδηγεί μεταξύ άλλων στο χαμηλό μέσο όρο αποφοίτησης (6,23).
• Ο χρόνος για την αποφοίτηση φτάνει τα 6 χρόνια και αυτό θέτει σε κίνδυνο την επαγγελματική αποκατάσταση.
• Υπερβολική γραφειοκρατία σε διάφορους τομείς.

Χημείας – Θεσσαλονίκης
+ • Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές με αφοσίωση, δυναμισμό και επιμονή.
•Απόφοιτοι έχουν διακριθείς σε ακαδημαϊκές θέσεις και στη βιομηχανία.
– •Πολύ μεγάλο και δυσκίνητο πρόγραμμα σπουδών.
• Ελλειψη ευκαιριών στην αγορά εργασίας μετά την αποφοίτηση.
• Υπερβολικά μεγάλος αριθμός διδασκόντων. Σημαντικό ποσοστό τους (21,3%) έχουν λιγότερες από πέντε δημοσιεύσεις την περίοδο 2006-2010.
• Ο χρόνος για την αποφοίτηση είναι μακρύς -6,8 χρόνια – ενώ το 30% των εισακτέων δεν αποφοιτά ποτέ.
• Πολύ χαμηλές επιδόσεις σε απορρόφηση ευρωπαϊκών και άλλων μη κρατικών κονδυλίων.
• Ελλειψη στρατηγικού ακαδημαϊκού σχεδιασμού.

 

Last modified: 18 January 2017 23:00:58.