Φαρμακευτική

Untitled Document
Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined variable $ae in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 240

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Warning: Undefined array key "kod2" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 139

Warning: Undefined array key "semath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 143

Warning: Undefined array key "bath" in /usr/www/users/ixorip/sep4u.gr/sxoless_new/sxoles2info.php on line 146

Σύνολο=4
Τμήματα AEI ΕΠ ΕΤΗ ΕΙΔ Β.2022 ΜετΒ Ε.2023 ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
289 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 3 5 17910 11 114 εδώ Inf Math OS
291 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 3 5 17775 -106 90 εδώ Inf Math OS
846 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΣΣΑΣ 3 5 17750 -171 5 εδώ Inf Math
293 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 3 5 17710 -12 162 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: # # # # # # 371 # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 200 / (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr)

ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2022 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

Σκοπός
Αποστολή των Τμημάτων είναι η ανάδειξη επιστημόνων ικανών να ασχολούνται με την εφαρμογή μεθόδων για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία των ασθενειών του ανθρώπου.
Επαγγελματικές Διέξοδοι
Επαγγελματική Μονογραφία
Εξωτερική Αξιολογήσεις

Φαρμακευτική – Αθήνας
+ • Διεθνής αναγνώριση με αριστεία στην έρευνα και υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης.
• Αριστες επιστημονικές δημοσιεύσεις σε ποιότητα και πλήθος. Ανάμεσα στα 100 καλύτερα τμήματα φαρμακευτικής του κόσμου.
• Επιτυχής απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων και εδραίωση σεβαστού δικτύου διεθνών συνεργασιών.
– • Το 5ο έτος της πρακτικής είναι δυσλειτουργικό, χωρίς ποιοτικό έλεγχο.
• Ανεπαρκής κλινική εκπαίδευση και πρακτική.
• Το πρώτο πτυχίο (5ετής φοίτηση) δεν είναι στο επίπεδο του μάστερ.
• Το πρόγραμμα σπουδών αν και λογικό και λειτουργικό χρειάζεται αναθεώρηση.
• Η αναλογία καθηγητών προς φοιτητές δεν είναι η βέλτιστη.

Φαρμακευτική – Πάτρας
+ • Πολύ καλό στάτους στην έρευνα. Τα νέα μέλη προσθέτουν ζωντάνια και πρωτοβουλίες.
• Οι περισσότεροι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί έχουν βρει δουλειές στη φαρμακευτική βιομηχανία. Σχεδόν όλοι οι απόφοιτοι έχουν βρει δουλειά σε φαρμακεία ή έχουν ανοίξει δικό τους φαρμακείο.
• Το τμήμα θεωρείται ένα από τα καλύτερα του Πανεπιστημίου Πατρών.
– • Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι επιβαρημένο με μαθήματα που σε ορισμένες περιπτώσεις αλληλοκαλύπτονται.
• Συστήνεται μείωση των εισακτέων και διενέργεια εξετάσεων στο μέσο του εξαμήνου.

Φαρμακευτική – Θεσσαλονίκης
+ • Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ δυνατό στη χημεία
• Προσωπικό πολύ καλά εκπαιδευμένο με ποιότητα και κίνητρα.
– •Πρέπει να προστεθούν περισσότερα μαθήματα σχετικά με κλινική φαρμακευτική, συμβουλευτική ασθενών κ.ά.
•Μειωμένος αριθμός εργαστηρίων.
•Απαιτείται αναβάθμιση διδακτικού υλικού και ενθάρρυνση της χρήσης βιβλίων στα αγγλικά.
•Παράπονα φοιτητών για μη ενδιαφέροντα τρόπο ανάπτυξης της παράδοσης
•Αυστηρή βαθμολόγηση, μόλις ένας φοιτητής με πάνω από 8,5 κάθε 5 χρόνια,
(οι καθηγητές αποδίδουν αυτό το φαινόμενοστα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των φοιτητών).

Άλλες πληροφορίες

 

Last modified: 18 January 2017 23:01:29.