Οι στρεβλώσεις του νέου τρόπου προαγωγής στην Α Λυκείου.

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 10 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση για την προαγωγή από την Α Λυκείου: «Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της «Ελληνικής γλώσσας» και των «Μαθηματικών» τουλάχιστον δέκα (10) και Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα….” . Με τη νέα ρύθμιση αλλοιώνεται δραματικά η αρχική απαίτηση για αυξημένες απαιτήσεις στα 3 διακριτά αντικείμενα του μαθήματος της Ελληνικής γλώσσας και στα 2 διακριτά αντικείμενα του μαθήματος των Μαθηματικών. Τώρα είναι δυνατή η προαγωγή από την Α Λυκείου με βαθμό κάτω από 8 μέχρι και 2 σε  διακριτά αντικείμενα του μαθήματος της Ελληνικής γλώσσας και ενός διακριτού αντικειμένου του μαθήματος των Μαθηματικών όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα:
a-lyk-proagogi-nea

Από το παραπάνω παράδειγμα φαίνεται επίσης ότι είναι  δυνατή η προαγωγή από την Α Λυκείου με βαθμό κάτω από 8 μέχρι και 2 σε  διακριτά αντικείμενα του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών! Μια λύση για να μην υπάρχουν αυτές οι στρεβλώσεις είναι: Για την προαγωγή να απαιτείται 8 σε κάθε διακριτικό αντικείμενο και στα μαθήματα Μαθηματικά και  Ελληνική Γλώσσα επιπλέον 10 μέσος όρος . Έτσι θα εξασφαλίζεται  τουλάχιστον   ισότιμη αντιμετώπιση σε όλα τα διακριτά αντικείμενα. 

Καλοδήμος  Δ.

 

Σχολιάστε

one × 2 =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here