Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο ήταν η επίσκεψη ενός πατέρα στο ΚΕΣΥΠ ο οποίος έψαχνε τι να κάνει για το παιδί του πού τελείωσε Γενικό Λύκειο και δεν κατόρθωσε να συγκεντρώσει βαθμό πρόσβασης 10 ή 10.000 μόρια αν και είχε απίστευτα υψηλή προφορική βαθμολογία. Ζήτησε να μάθει εάν σε κάποιο ΕΠΑΛ , ΙΕΚ η ΕΠΑΣ υπήρχε η ειδικότητα Ηλεκτρονικού. Στα ΕΠΑΛ υπάρχει ειδικότητα Ηλεκτρονικού ομως ΔΕΝ δέχονται αποφοίτους Γενικού Λυκείου , γιατί τα πτυχία είναι ισότιμα , τα ΙΕΚ της περιοχής και οι ΕΠΑΣ δεν είχαν την ειδικότητα Ηλεκτρονικού . Με τα δεδομένα αυτά αποφάσισε να στείλει το παιδί του σε κάποιο ιδιωτικό ΙΕΚ στο 1ο εξάμηνο ενώ εαν είχε τελειώσει Επαγγελματική Εκπαίδευση θα άρχιζε τα ΙΕΚ απο το 3ο εξάμηνο!!!.
Περιπτώσεις σαν τη παραπάνω υπάρχουν χιλιάδες κάθε χρόνο δεδομένο ότι περίπου των 1/3 των υποψηφίων δεν μπορεί να διεκδικήσει κάποια θέση σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Απο τα παραπάνω προκύπτει οτι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη επιλογή της εκπαιδευτικής πορείας μετά το Γυμνάσιο.
admin