Εξεταστικό σύστημα-γέφυρα για εισαγωγή στα ΑΕΙ

πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχετικό άρθρο της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.
Με λύπη μου βλέπω να είναι στα προτεινόμενα σενάρια οι κοινές σχολές σε δύο πεδία ! Είναι πέρα για πέρα άδικο και παράλογο να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα. π.χ για τα παιδαγωγικά τμήματα η 5άδα των μαθημάτων είναι εντελώς διαφορετική όπως ακριβώς ισχύει και σήμερα. Η στρέβλωση αυτή σήμερα έχει αποτέλεσμα πάνω από το 80% των επιτυχόντων στα παιδαγωγικά να είναι από τη Θεωρητική  Κατεύθυνση. Αυτή η στρέβλωση είναι μια από τις αιτίες που τα παιδιά δεν μαθαίνουν καλά μαθηματικά στο Δημοτικό. Αυτό ανακοινώθηκε στο 29ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικών στη Καλαμάτα το 2012.

sxedio-neou-lykeioy-tovima

Καλοδήμος Δ., Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμιας