Τι σκοπεύει να κάνει η νέα κυβέρνηση για την παιδεία. (Συνέντευξη της Ν. Κεραμέως)

Το περιεχόμενο που βλέπετε έχει δημοσιευθεί πριν 5 έτη . Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τον χρόνο δημοσίευσής του και το ενδεχόμενο ότι όσα αναγράφονται σε αυτό να μην ισχύουν ή να έχουν τροποποιηθεί.

Κ. Κεραμέως δεν συμφωνώ με την θέση σας να διατηρήσετε το νόμο που ψήφισε η προηγούμενη κυβερνση. Μπορείτε να νομοθετήσετε  άμεσα τα παρακάτω χωρίς να αναστατωθούν οι μαθητές:
1]Να καταργήσετε το Μηχανογραφικό του Οκτωβρίου του 2019 που θα χαρακτηρίζει τα τμήματα σε κόκκινα (αυξημένης ζήτησης) και πράσινα (χαμηλής ζήτησης). Θεωρεί την επιθυμία ισχυρότερη της επίδοσης. Αυτό είναι ίσως η πιο παράλογη ρύθμιση που έχει ποτέ προταθεί. Και δεν είναι απλά παράλογη είναι και άδικη γιατί αφαιρεί θέσεις από τους μαθητές που θα συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.
2]Να καταργήσετε τις εξετάσεις σε περιφερειακό επίπεδο για την απόκτηση του απολυτηρίου. Δεν μπορεί να εξασφαλειστεί ή ισοτιμία των θεμάτων,  η επιστημονική επάρκεια των θεμάτων και το αδάβλητο των εξετάσεων.
Το απολυτηρίο του Λυκείου να παίρνεται με ενδοσχολικές εξετάσεις σε λίγα μαθήματα  όπως ήταν φέτος ή με προσαρμογή του βαθμού των πανελλαδικών εξετάσεων όπως ίσχυε για πολλά χρόνια. Σίγουρα  πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος για την απόκτηση του απολυτηρίου και όχι δύο όπως παλιά (Πανάρετος-ΠΑΣΟΚ).
3]Να μη λαμβάνεται υπόψη η επίδοση της Γ Λυκείου (και καμίας τάξης Λυκείου) στην διαμόρφωση των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αν λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός στο Λύκειο η αλόγιστη βαθμολογία που μπαίνει και σήμερα θα χτυπήσει κόκκινο και θα τρέχουν όλοι οι μαθητές στα Φροντιστήρια. Το πρόγραμμα της ΝΔ  λέει ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η επίδοση και στις τρεις τάξεις και αυτό είναι πέρα για πέρα λάθος.

Σχολιάστε

15 − eleven =

The maximum upload file size: 5 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here