Στα Μαθηματικά ΓΕΛ 4ου Επιστημονικού Πεδίου (ΕΠ) το 73% γράφει κάτω από 10, το 43,7% από 0 έως 5 και μόλις το 6% γράφει πάνω από 15!!! Αυτή η εικόνα είναι ίδια ή και χειρότερη τα τελευταία χρόνια! Ίσως ο σημαντικότερος λόγος αυτής της τεράστιας αποτυχίας είναι η δυσκολία των θεμάτων που είναι κοινά με τους υποψηφίους του 2ου ΕΠ !!! Ένα αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης είναι οι επιδόσεις στο μάθημα της Πληροφορικής που είναι ένα δύσκολο πρακτικό μάθημα . Στο μάθημα Πληροφορικής το 2024 από 18 έως 20 έγραψε το 21,71% όταν το αντίστοιχο ποσοστό στα Μαθηματικά είναι 1,14% !!! Είναι προφανές ότι ή ύλη και τα θέματα Μαθηματικών στο 4ο ΕΠ πρέπει να είναι διαφορετικά από του 2ου ΕΠ.