Η τραγωδία στα Μαθηματικά του 4ου Επιστημονικού Πεδίου

Στα Μαθηματικά της ΟΠ Οικονομίας και Πληροφορικής το 2024 το 73% έγραψε κάτω από τη βάση, το 44% κάτω από 5 και πάνω από 14 το 8,65%!!! Η τεράστια αποτυχία οφείλεται κυρίως στα πολύ δύσκολα θέματα των Μαθηματικών που είναι κοινά με το 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Γιατί να εξετάζονται στα ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ και στην ΙΔΙΑ ΥΛΗ οι υποψήφιοι του 4ου ΕΠ με τους υποψηφίους του 2ου ΕΠ; Στα Μαθηματικά  Κατεύθυνσης οι μαθητές ασχολούνται με πλήθος ασκήσεων με μεγάλο βάθος και λεπτομέρεια λες και όλοι θα γίνουν Μαθηματικοί. Γιατί είναι απαραίτητο οι υποψήφιοι του 4ου ΕΠ να γνωρίζουν τόσες λεπτομέρειες για   τα όρια (1ο Κεφάλαιο) και το διαφορικό λογισμό (2ο Κεφάλαιο); Οι απαιτήσεις των σχολών σε μαθηματικά του 2ου και 4ου ΕΠ είναι διαφορετικές. Για πολλά χρόνια είχαμε διαφορετική ύλη και θέματα στη Θετική Κατεύθυνση και στην Οικονομία και πληροφορική.  Στη συντριπτική πλειοψηφία όσοι ασχοληθούν με τις θετικές επιστήμες θα χρειαστούν στοιχειώδεις γνώσεις παραγώγων και ολοκληρωμάτων. Αρνούμαι να πιστέψω ότι υπάρχει τόσο χαμηλό επίπεδο στους υποψηφίους! Τα θέματα των Πανελλαδικών στέλνουν τους υποψηφίους στα Φροντιστήρια, ξοδεύουν χρόνο και χρήμα   και το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό!