Το παρακάτω βιβλίο έχει 870 σελίδες ζυγίζει 2165 γραμμάρια και είναι μάθημα επιλογής σε τμήμα Οικονομίας σε Πανεπιστήμιο της επαρχίας. Το πήρα στα χέρια μου να το διαβάσω και δεν μπορούσα να το κρατήσω. Σηκώθηκα και πήγα να κάτσω σε τραπέζι γιατί το περιεχόμενο του βιβλίου μου άρεσε και ήθελα να το διαβάσω. Η ύλη αυτού του βιβλίο είναι αδύνατο να διδαχθεί σε ένα εξάμηνο. Είναι γνωστό οτι οι φοιτητές σπάνια διαβάζουν από βιβλία τα οποία παίρνουν στο ΤΕΛΟΣ του εξαμήνου !!!!!!!!! Η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών διαβάζει από σημειώσεις στο eclass. Δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο δίνει πολλά εκατομμύρια ευρώ σε βιβλία που ποτέ κανείς δεν θα διαβάσει…

To παραπάνω βιβλίο έχει εξαιρετικό περιεχόμενο!!