Τα θέματα των ΕΠΑΛ είναι αυτά που έπρεπε να εξετάζονται όλοι οι μαθητές !!! Τα μαθηματικά των ΓΕΛ είναι εξαιρετικά δύσκολα και δεν έχω καταλάβει που θα χρειαστούν σε ακαδημαικό επίπεδο. Τα θέματα των ΓΕΛ έπρεπε να είναι ίδια με των ΕΠΑΛ με δεδομένο οτι διαγωνίζονται για τα ΙΔΙΑ Τμήματα!!!
