Η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας αναφέρει : “Οι θεματοδότες επέλεξαν ερωτήματα που συνδέουν ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και προϋποθέτουν καλή γνώση της ύλης των προηγούμενων τάξεων. Η κλιμάκωση της δυσκολίας θα οδηγήσει σε ομαλή κατανομή της βαθμολογίας. Τα θέματα είναι ανάλογης δυσκολίας με τα αντίστοιχα περσινά.”. Το Φροντιστήριο ΜΕΘΟΔΙΚΟ σε σχόλιο του αναφέρει : “Τα σημερινά θέματα στο μάθημα των Μαθηματικών για τους υποψηφίους από τις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών και Οικονομίας – Πληροφορικής είναι ελαφρώς αυξημένης δυσκολίας σε σχέση με τα περσινά αλλά με κλιμάκωση δυσκολίας εντός των θεμάτων και σαφείς αναφορές στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.” Θα περιμένουμε τους βαθμούς για να δούμε ποια τελικά είναι η αλήθεια. Τα θέματα Μαθηματικών είναι κοινά στις Ομάδες Προσανατολισμού (ΟΠ) Θετικών Επιστημών και Οικονομίας – Πληροφορικής. Σε αυτές τις δύο ΟΠ 2 στους 3 προέρχονται από την ΟΠ Οικονομίας – Πληροφορικής!!! Δηλαδή της ΟΠ που για χρόνια οι μισοί γράφουν κάτω από 5/20 και 3 στους 4 γράφουν κάτω από την βάση!!!! Να θυμίσω οτι για πολλά χρόνια από την Θεωρητική Κατεύθυνση αν επέλεγες Μαθηματικά Γενικής Παιδείας μπορούσες να διεκδικήσεις Τμήματα Οικονομίας & Πληροφορικής!!! Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να εξετάζονται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι υποψήφιοι Οικονομίας & Πληροφορικής σε άλλη ύλη και σε άλλα θέματα; Γιατί να μην εξετάζονται και οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για τα Τμήματα Οικονομίας & Πληροφορικής στα ΙΔΙΑ θέματα με τα ΕΠΑΛ ενώ διεκδικούν τα ΙΔΙΑ τμήματα; Το αδιάβλητο των Πανελλαδικών κρύβει τις αδικίες και τους παραλογισμούς των Πανελλαδικών Εξετάσεων εδώ και χρόνια.
