Σύγκριση προσέλευσης 2012 & 2013: εδώ
Από το πίνακα αυτό προκύπτει ότι για το 2013 συμμετείχαν:
4,6% λιγότεροι υποψήφιοι σε όλες τις κατευθύνσεις
7% λιγότεροι υποψήφιοι στη Θεωρητική
10% λιγότεροι υποψήφιοι στις ΑΟΘ
Σύγκριση κατανομής βαθμών πρόσβασης 2012 & 2013. Οι βαθμοί πρόσβασης είναι ο καλύτερος δείκτης μελέτης της επίδοσης:
εδώ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013 ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΤΗ 2009-2012 ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ
εδώ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΓKΡΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013 ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΤΗ 2007-2012 ΚΑΤA ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ 10 (οι μεταβολές ΜΕΤ και %ΜΕΤ προκύπτει με σύγκριση επιδόσεων 2012 και 2013)
εδώ
Απο το παραπάνω πίνακα προκύπτει ότι φέτος έγραψαν καλύτερα σε:
Ν. Γλώσσα (γεν)
Φυσική (γεν)
Βιολογία (γεν)
Φυσική (κατ)
Και χειρότερα:
Μαθηματικά (Κατ)
Μαθηματικά (γεν)
ΑΕΠΠ (κατ)
ΑΟΘ (κατ)
Αρχαία (κατ
Δηλαδή έχουμε διάψευση της άποψης που επικρατούσε έως σήμερα ότι στη Φυσική (κατ) έγραψαν χειρότερα από πέρσι!
Καλοδήμος Δ.