ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)

1301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΔΠΘ 3431

Δημιουργήθηκε με το νόμο 4610/2019

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)
Κωδικός : 1301
Ίδρυμα: ΔΠΘ
Site: https://socadm.duth.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 1.10
ΕΒΕT (2024) : 12.57
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) :
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 30 - ΑΡΧ: 20 - ΙΣΤ: 30 - ΛΑΤ: 20
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα (Εύδοξος) (2023) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 17330
Μόρια Τελευταίου Επιτυχόντα ΓΕΛ (Βάση) (90%) (2024) : 14580
Εισακτέοι (100%) (ΓΕΛ&ΕΠΑΛ) 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 121
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 120
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 97
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 101
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 101
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Βάσεις ΕΠΑΛ (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΕΠΑΛ (90%) (2024): 18300
Μόρια Τελευταίου Επιτυχόντα ΕΠΑΛ (Βάση) (90%) (2024) : 15120
Εισακτέοι ΕΠΑΛ κατ.90% (2024) : 12
Κενές Θέσεις ΕΠΑΛ κατ.90% (2024) : 0
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
---------------------------------
Untitled Document
Σύνολο=4
Τμήματα (sep4u.gr) AEI ΕΠ ΕΒΕT Β.2024 Μετ.Β Ε.2024 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
671 -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) ΠΑΔΑ 1 9.14 16040 -150 123 0 4 0 εδώ Inf Math OS
1301 -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΔΠΘ 1 12.57 14580 -280 121 1 4 0 εδώ Inf Math OS
1286 -ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 1&2&3&4 12.47 14520 176 253 3 4 0 εδώ Inf Math OS
1652 -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΕΛΜΕΠΑ 1 11.42 13300 -550 157 2 4 0 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: 654 6 1 %
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 2740 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) -
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2010 - 2024 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

------ # ------

Σκοπός
Το αντικείμενο των σπουδών του τμήματος αφορά στο γνωστικό πεδίο της Κοινωνικής Εργασίας ως εφαρμοσμένης Κοινωνικής Επιστήμης. Το πρόγραμμα σπουδών παρέχει θεωρητική και εφαρμοσμένη γνώση για:
Μελέτη, πρόληψη και αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων
Σχεδιασμό, εφαρμογή αξιολόγηση προγραμμάτων κοινωνικής πολιτικής
Εφαρμοσμένη κοινωνική έρευνα
Οργάνωση και διοίκηση Κοινωνικών Υπηρεσιών
Η εκπαίδευση στην Κοινωνική Εργασία, έχει στόχο να προετοιμάσει στελέχη ικανά
– Να εφαρμόσουν προγράμματα κοινωνικής πολιτικής
-Να συμβάλουν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων προγραμμάτων και υπηρεσιών
-Να συμβάλουν στην ενεργοποίηση και κοινωνική συμμετοχή των πολιτών για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής

Επαγγελματικά Διέξοδοι

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να εργαστούν σ’ ένα ευρύτατο φάσμα κοινωνικών υπηρεσιών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Ενδεικτικά, εργάζονται σε Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμων, στα ΚΑΠΗ, στο Πρόγραμμα βοήθεια στο σπίτι, σε Νομαρχιακές Διευθύνσεις Κοινωνικής Πρόνοιας, σε Φορείς Παιδικής Προστασίας, σε Νοσοκομεία, σε
Μονάδες Υγείας – Ψυχικής Υγείας, σε Κέντρα Αποκατάστασης Αναπήρων, σε Μονάδες Απεξάρτησης, σε Μονάδες Ειδικής Αγωγής, σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, σε Κοινωνικές Υπηρεσίες Επιμελητών Ανηλίκων, Κοινωνικές Υπηρεσίες Φυλακών, σε Υπηρεσίες για Μετανάστες – Πρόσφυγες κ.ά. (Π.Δ. 50 ΦΕΚ Τ.Α. παρ.23/26/1-9-1989 και Π.Δ. 891 ΦΕΚ 213/ 7-12-1978)
Στην Ελλάδα το επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού και ο εφαρμοσμένος επιστημονικός κλάδος της Κοινωνικής Εργασίας είναι θεσμικά κατοχυρωμένα.
Εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ30 και μπορούν ακόμα να εργαστούν και στις υπηρεσίες ειδικής αγωγής

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 2ΕΑ/2019

Γνωστοποιείται ότι, στο πλαίσιο της Προκήρυξης 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 14/25-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υποβλήθηκαν συνολικά 9.916 αιτήσεις.

Δεδομένου ότι αρκετοί υποψήφιοι με τις αιτήσεις τους διεκδικούν περισσότερες από μία θέσεις της ίδιας Κατηγορίας Εκπαίδευσης, το πλήθος των προτιμήσεων των υποψηφίων ανέρχεται σε 9.989 και αναλύεται ανά κλάδο – ειδικότητα ως εξής: