Τα βιογραφικά των διευθυντικών στελεχών της εταιρείας RAYCAP

Ένας καλός τρόπος για να δείτε τα προσόντα που ζητάει η αγορά εργασίας είναι τα βιογραφικά εργαζομένων και διευθυντικών στελεχών εταιρειών. Παρακάτω είναι τα βιογραφικά διευθυντικών στελεχών της κορυφαίας εταιρείας RAYCAP (www.raycap.gr )
η Raycap, είναι μία από τις πρωτοπόρους Ελληνικές εταιρίες στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών. Η εταιρεία επίσης κατασκευάζει και υποστηρίζει προηγμένα προϊόντα για τηλεπικοινωνιακά και ενεργειακά δίκτυα καθώς και προϊόντα πρωτοποριακής τεχνολογίας ηλεκτρικής προστασίας
Τηλεπικοινωνίες και Ενέργεια

Μιχάλης Ρούσογλου
Γενικός Διευθυντής.Ο Μιχάλης Ρούσογλου είναι απόφοιτος της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (PMD) στο Πανεπιστήμιο Harvard και στο τμήμα Electrical Engineering (MSc) στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ.

Αλέξανδρος Σαραντέλλης
Διευθυντής Πωλήσεων. Ο Αλέξανδρος Σαραντέλλης είναι απόφοιτος της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου.
Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Διατμηματικό Πρόγραμμα του ΕΜΠ, του Παν/μίου Αθηνών και του Παν/μίου Πειραιώς. Έχει εργαστεί ως Διευθυντής Τομέα Τηλεπικοινωνιών της Οργανωτικής Επιτροπής Αθήνα 2004 από το 2000 μέχρι το 2002, και σε διάφορες θέσεις στη Siemens από το 1991 μέχρι το 2000.

Ηλεκτρική Προστασία
Δρ. Κώστας Σαμαράς
Γενικός Διευθυντής. Ο Κώστας Σαμαράς είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα στις Ασύρματες Επικοινωνίες από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στην Ηλεκτρονική και Ραδιοηλεκτρολογία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει επίσης κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (PMD) στο Πανεπιστήμιο Harvard. Εργάστηκε ως ερευνητής στα Bell Laboratories της Lucent Technologies από το 1998 μέχρι το 2000. Επίσης δίδαξε στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης την περίοδο 1997-1998 και διετέλεσε Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρονικής του ΤΕΙ Λαμίας την περίοδο 1994-1996.

Οικονομική Διεύθυνση
Νίκος Μπιράκης
Οικονομικός Διευθυντής. Ο Νίκος Μπιράκης είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στα χρηματοοικονομικά (MBA Finance) στο Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου. Εργάστηκε στη Raycap από το 1992 μέχρι το 1994 και όταν ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές επανήλθε στη εταιρεία το Φεβρουάριο του 2000

Διεύθυνση Παραγωγής
Αθανάσιος Γαλόπουλος
Διευθυντής Εργοστασίου Δράμας. Ο Αθανάσιος Γαλόπουλος είναι απόφοιτος της Σχολής Χημικών Μηχανικών (Dipl.-ing.) του Πολυτεχνείου Fridericiana Karlsruhe (TH) Γερμανίας.
Έχει εργαστεί ως διευθυντής παραγωγής στην Ptolemeo Α.Ε. Φωτοβολταϊκά Πάρκα – Α.Π.Ε. (2006-2008), ως διευθυντής παραγωγής στην Ίρις Α.Ε. Βαφεία Φινιριστήρια (2002-2006) και ως υπεύθυνος παραγωγής και επεξεργασίας χάρτου και υπεύθυνος μελετών και επενδύσεων στην Αθηναϊκή Χαρτοποιία Α.Ε (1988-2002).

Τεχνική Διεύθυνση
Δρ. Γρηγόρης Κωστάκης
Διευθυντής Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων. Ο Γρηγόρης Κωστάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων Μηχανικών του Ε.Μ. Πολυτεχνείου. Κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα στα Ηλεκτρονικά Ισχύος από το Ε.Μ. Πολυτεχνείο. Έχει εργασθεί ως Μηχανικός Σχεδίασης και Ανάπτυξης σε διάφορες ελληνικές εταιρείες την περίοδο 1983-2006.

Διεύθυνση Ποιότητας
Δρ. Φώτης Ξέπαπας
Ο Φώτης Ξέπαπας είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει Διδακτορικό δίπλωμα στα ηλεκτρονικά ισχύος από το ΕΜΠ.7

© 2013, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email

8 thoughts on “Τα βιογραφικά των διευθυντικών στελεχών της εταιρείας RAYCAP

  1. δεν είναι απόλυτα . ο ιδιωτικό τομέας θέλει τις δεξιότητες. Ο αδερφός μου δεν τελείωσε καν το ΤΕΙ Λαμίας το τμήμα της Πληροφορικής και φεύγει για Καλιφόρνια σε ένα από τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα με μισθό 10.000 δολλάρια το μήνα. Φυσικά πολλοί είναι κάτοχοι διδακτορικών και αρκετοι είναι καθηγητές στο ΜΙΤ/ STRANFORD …είναι ο μοναδικός που λέει φοιτητής ΤΕΙ Λαμίας…αυτό δεν εμπόδισε το ερευνητικό κέντρο να τον πάρει δοκιμαστικά και όταν φυσικά είδε τις γνώσεις του τον κάλεσαν στην Αμερική.

    άρα η αγορά δεν κοιτά μόνο πτυχία αλλά και δεξιότητες…

  2. Ο ιδιωτικός τομέας απαιτεί καλλιεργημένες δεξιότητες και ες αεί καλλιεργούμενες. Το ΤΕΙ Λαμίας ήταν μόνο η αρχή για τον αδελφό σας,ελπίζω. Πιστεύω, όμως, ακράδαντα, ότι στην πορεία δεν θα του αρκούν οι δεξιότητες και μόνο, αν δεν βελτιώνεται γνωστικά και επιστημονικά κάθε μέρα. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος…

  3. τωρα είναι αυτό ένα άλλο θέμα….ξέρετε πόσα μεταπτυχιακά ….είναι….και πόσα διδακτορικά…ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ….ΚΑΙ ΑΛΛΛΟΥ…
    ουσία 0000….

    απο την άλλη υπάρχουν άνθρωποι χωρίς μεταπτυχιακά που μπορεί να γνωρίζουν άριστα ένα αντικείμενο…στην Πληροφορική επειδή το γνωρίζω από πρώτο χέρι αυτός πληρώνεται….

    σε μεγάλη εταιρεία κατέθεσαν 45 άτομα βιογραφικό με μεταπτυχιακά αρκετοί και με διδακτορικά…πήραν φοιτητή ΤΕΙ γιατί αυτός ήταν γνώστης του προγράμματος.

    ΑΡΑ ΔΕΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΠΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ…ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ? ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ…ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ…

    • 1]διδακτορικά χωρίς ουσία είναι και από την Ελλάδα.
      2]βεβαίως υπάρχουν άνθρωποι χωρίς μεταπτυχιακά που μπορεί να γνωρίζουν άριστα ένα αντικείμενο
      3]”σε μεγάλη εταιρεία κατέθεσαν 45 άτομα βιογραφικό με μεταπτυχιακά αρκετοί και με διδακτορικά…πήραν φοιτητή ΤΕΙ γιατί αυτός ήταν γνώστης του προγράμματος.”
      Η πιθανότητα για να συμβεί αυτό είναι πάρα πολύ μικρή. Είμαι τυπικά φοιτητής στο ΤΕΙ Λαμίας (ουσιαστικά το έχω παρατήσει ) και γνωρίζω από πρώτο χέρι τη ποιότητα των σπουδών.

  4. Αρα συμφωνείτε ότι μεταπτυχιακά και διδακτορικά δε σημαίνουν πάντα και κάτι…
    επίσης ο ιδιωτικός τομέας απαιτεί δεξιότητες.. προσωπικά έχω εργαστεί σε εκδοτικούς οικους όπου απαιτουσαν διδακτορικό σε συγκεκριμένο αντικείμενο …δεν είχα …έστειλα το βιογραφικό μου έκανα το δοκιμαστικό …και με πήραν και μάλιστα με υψηλές απολαβές…και αυτό σύμπτωση….?
    Που θέλω να καταλήξω;…στον ιδιωτικό τομέα το πτυχίο δεν είναι αντικείμενο μοριοδότησης..η επιλογή δε γίνεται με βάση τα πτυχία …πολλές εταιρείες και έχω περάσει από πάρα πολλές θέτουν ένα minimum προσόντων και μετά περνάνε σε δοκιμαστικά και συνεντεύξεις…π.χ SHELL εκεί φαίνεται τελικά ποιος έχει τη γνώση…Μέχρι και σε γραπτές εξετάσεις σε υποβάλλουν. Δεν τους θαμπώνουν τα διδακτορικά που για τους αδαείς του χώρου, είναι σαν τα καθρεφτάκια που εντυπωσίαζαν οι δυτικοί τους ινδιάνους…γι αυτό και οι μεγάλες εταιρείες έχουν και περαιτέρω διαδικασίες…

    Τώρα για τα ΤΕΙ πληροφορικής στη Λαμία…ο αδερφός μου δίδασκε προγραμματισμό σε καθηγητές του…που δε γνώριζαν νεα προγράμματα…Για το ΤΕΙ της Λαμίας άλλα και για τα πανεπιστημιακά τμήματα πληροφορικής έχει την άποψη οτι παρέχουν πράγματα ξεπερασμένα συμφωνεί απόλυτα μαζί σας…το project που εργάζεται χρησιμοποιείται απο τη ΝΑSA…επίσης εταιρεία που δουλευε πιο πριν και αποχώρησε γιατί δεν είχε να του προσφέρει κάτι άλλο σε γνώσεις είχε μάθει τα πάντα, τον ζήτησε ξανά με μισθό 1700 ευρώ το μήνα…και φυσικά αρνήθηκε αν και βρισκόταν στον τόπο κατοικίας του.

    Ασχολείστε με τον επαγγελματικό προσανατολισμό…Φαντάζομαι ξέρετε άτομα επάνω στο κομμάτι του επαγγελματικού προσανατολισμού με μεταπτυχιακά – διδακτορικά που γνώσεις = 0 και πολλούς συναδέλφους σας φαντάζομαι …απο άλλα ΚΕΣΥΠ που δε σας φθάνουν ούτε στο ελάχιστο σε γνώσεις και κατάρτιση…Πραγματικά σας αξίζουν συγχαρητήρια …

    Άρα που καταληγω και δε ξέρω κατα ποσο συμφωνείτε…Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά (προσωπικά σε λίγο θα έχω και το δεύτερο) είναι χαρτιά που δε σου ανοίγουν μια πόρτα εργασίας αν δε συνοδεύονται και απο ουσιαστικές γνώσεις…ή μάλλον αν την ανοίξουν ίσως την κλείσουν αν ο επιλεχθείς δεν ανταποκριθεί στα καθήκοντα της θέσης. Δυστυχώς υπάρχει η τάση όλοι να κάνουν μεταπτυχιακά….γιατί έχει περάσει η νοοτροπία ότι το μεταπτυχιακό θα σου βρει δουλεία…σε λίγο θα κάνουν όλοι διδακτορικά….έχουμε φθάσει πλέον και στο μεταδιδακτορικό…

    Δεν είμαι κατα του μεταπτυχιακού άλλα είμαι υπερ και της προσωπικής προσπάθειας για κατάρτιση και επικαιροποίηση των γνώσεων.
    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Πιστεύω κάτι να πήρατε απο εμένα απο αυτά που εγραψα όπως κατι πήρα και εγώ…καλή συνέχεια στο έργο σας.

  5. Όταν μια ιδιωτική εταιρεία κάνει προσλήψεις ασφαλώς δεν κοιτάει μόνο “χαρτιά” όπως το Ελληνικό Δημόσιο. Τα προσωπικά στοιχεία του κάθε υποψηφίου παίζουν καθοριστικό ρόλο και τα οποία προφανώς δεν μπορούν να απεικονιστούν σε ένα βιογραφικό. Ασφαλώς η απόκτηση πτυχίων και μεταπτυχιακών δεν εξασφαλίζουν πάντα και τις αντίστοιχες γνώσεις. Απο την άλλη όμως θα ήταν λάθος να απαξιώσουμε τα πτυχιακά και τα μεταπτυχιακά. Δεξιότητες αποκτούνται και απο τα πτυχιακά και τα μεταπτυχιακά. Αν αυτές οι δεξιότητες είναι οι απαραίτητες σε συγκεκριμένες δουλειές εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες.
    Απο τα παραπάνω στελέχη γνωρίζω πολύ καλά το Κώστα Σαμαρά που πτυχίο , μεταπτυχιακά , εργασιακή εμπειρία και προσωπικότητα έχουν διαμορφώσει ένα πολύ επιτυχημένο στέλεχος.
    Σε προτρέπω να διαβάσεις το τρόπο που γίνονται οι προσλήψεις στην Ε.Ε :europa.eu/epso/discover/index_el.htm

  6. Προφανώς τα πράγματα δεν είναι μόνο άσπρα ή μαύρα!Προσωπικά, αν είχα μια εταιρεία, θα επέλεγα προσοντούχους τυπικά και ουσιαστικά…Δεν μου αρκεί, ούτε μόνο το τυπικό μέρος, ούτε μόνο το ουσιαστικό.
    Θα μου πείτε γιατί θέλεις να έχει και τα τυπικά προσόντα; Γιατί στην εποχή μας – και πρόσφατα και εντός Ελλάδος- δεν αρκεί να υποστηρίζει κανείς ότι είναι εξπέρ σε κάποιον τομέα.Θα πρέπει να μπορεί να το αποδεικνύει κιόλας με κάποιας μορφής ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ.
    Εξάλλου, οι επιπλέον σπουδές (όχι οι αγορασμένες, βέβαια) ποτέ δεν έβλαψαν κανέναν.
    Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και ένα σωρό άλλα στοιχεία αποδεικτικά της επιστημοσύνης κάποιου (εισηγήσεις σε συνέδρια, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία κ.ο.κ.). Θα τα συνεξέταζα όλα (και, ως απολύτως σχετική στο αντικείμενο εργοδότρια, θα ήξερα να σταθμίσω τι ποιότητας είναι οι περγαμηνές του)…

Leave a Comment

8 + seventeen =