Οι 20 ώρες σε 3 μαθήματα της Γ Λυκείου θα ελαττώσουν τις ώρες σε φροντιστήρια;

[poll id=”2″]

η ψηφοφορία αυτή γίνεται με αφορμή  δήλωση του Υπουργού Παιδείας που λέει   ότι:
“…και μόνο η μείωση σε 4 από 6 των εξεταζομένων μαθημάτων στις Πανελλαδικές και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας τους από 14 σε 20 ώρες εβδομαδιαίως «ακυρώνει» το φροντιστήριο…”

© 2013, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email

9 thoughts on “Οι 20 ώρες σε 3 μαθήματα της Γ Λυκείου θα ελαττώσουν τις ώρες σε φροντιστήρια;

  1. Το αν θα αυξήσουν ή θα μειώσουν την ‘επίσκεψη’ στα φροντιστήρια εξαρτάται από τον όγκο της ύλης και τη δυσκολία της.
    Ενδέχεται μετά από τον εφιάλτη της Α και Β Λυκείου, με ένα βαρύ και δύσκολο Λύκειο, όσοι μαθητές μείνουν ακόμα να θέλουν να περάσουν στο Πανεπιστήμιο, να μη χρειάζονται όντως φροντιστήριο, δηλαδή ενδέχεται να είναι η ύλη και οι τάξεις Α και Β πιο δύσκολες και στη Γ να γίνεται η δουλειά μέσα στο σχολείο. όμως τόσο εξεταστικο-κεντρικό λύκειο σίγουρα κάπου στην πορεία θα χρειαστεί φροντιστήριο.

  2. η άποψη μου είναι ότι όχι μόνο δεν θα μειωθούν άλλα υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να αυξηθούν γιατί οι ώρες στα Φροντιστήρια είναι ανάλογες ή ίσες με αυτές που γίνονται στα σχολεία.

  3. Όταν το σχολείο είναι ανοικτό, όταν ο καθηγητής κάνει άριστα τη δουλειά του και έχει πολλές ώρες διδασκαλίας προκειμένου να επεξεργαστεί την ύλη του μαθήματος και να βοηθήσει το μαθητή να κατανοήσεισε βάθος την παρεχόμενη γνώση, τότε γιατί ο μαθητής θα πρέπει να αφιερώσει άλλο τόσο χρόνο στο φροντιστήριο για να ακούσει ξανά αυτό που έχει μάθει στο σχολείο; Εκτός αν δεχτούμε εκ προοιμίου ότι ο μαθητής δεν δίνει καμία σημασία στο σχολείο, θεωρεί ότι με κανένα τρόπο δεν θα ωφεληθεί από αυτό και επιλέγει να προετοιμαστεί για τις εξετάσεις μόνο μέσα από το φροντιστήριο. Αλλά τότε η ευθύνη ημών των εκπαιδευτικών είναι πολύ μεγάλη.Μήπως πρέπει να εξετάσουμε το θέμα με περίσκεψη και όχι να λέμε ένα “όχι” πάντα και για καθετί; Η όποια αλλαγή προς μια καλύτερη εκπαίδευση δεν πρέπει να περάσει μέσα από τον εκπαιδευτικό, ο οποίος όμως πρέπει να εργαστεί μεθοδικά και με υπευθυνότητα; Κατά τη γνώμη μου πρέπει να καταβληθεί η προσπάθεια για να ξανααποκτήσει ο δάσκαλος και το σχολείο το κύρος του.

  4. Ο μαθητής και η κοινωνία ποτέ δεν άκουγε τον δημόσιο εκπαιδευτικό.
    ΜΗΝ σας ξεφεύγει ότι τα φροντιστήρια
    ξεκινούν από τον αύγουστο
    ενω τα μαθήματα στο σχολείο
    μετά τις 11 σεπτεμβρίου.
    ο μαθητής το κάνει, γιατί είναι η κυρίαρχη άποψη,
    χωρίς να δει την δουλειά του καθηγητή του στο σχολείο.
    Γι αυτό ελάχιστα φταίει ο εκπαιδευτικός.
    ΠΌΣΟΙ γονείς έρχονται για ενημέρωση στα σχολεία;
    ΔΕΝ είναι για όλα φταίχτης ο εκπαιδευτικός!

    • … ωστόσο ένα στοιχείο που πρέπει να μας προβληματίσει είναι ότι σχεδόν το σύνολο των εκπαιδευτικών που είναι διορισμένοι στο δημόσιο στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια!

  5. Συναδελφοι μη τσιμπατε τα ιδια ακουγαμε και το 1983 με τις δεσμες (δειτε τα θεματα 83,84 γιατι μετα αρχισαν τα παλουκια) το ιδιο σκηνικο και το 1999, 2000 με τις δεσμες.Γερασαμε με την κιμωλια στο χερι και ακουμε τα ιδια.ΑΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΕΩ.ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΡΙΝΟΥΝ και μονο αυτα οδηγουν τα παιδια μας στα φροντιστήρια.ειδικα στα φυσικομαθηματικα που υπαρχει χαος τεχνασματων αυθαιρεσιών ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ.ΑΝ ΕΦΤΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΧ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΚΙΟ.

  6. οταν ο εκπαιδευτικοσ δουλεψει σωστα, χωρις να τον βλεπει ως πελατη απογευματινο, ο μαθητης δουλευει οργανωμενα και ο γονιος δεν απαξιωνει τη δουλεια του σχολειου, τοτε το συστημα θα λειτουργησει σωστα.διαφορετικα δεν γινεται τιποτα με οποιοδηποτε συστημα εκπαιδευσης.

  7. Η απάντηση στο ερώτημα πρέπει να είναι λογική. Εξετάζουμε δηλαδή, αν η αύξηση ωρών διδασκαλίας στο σχολείο μαθημάτων για εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα μειώσει τις ώρες διδασκαλίας στα ςφροντιστήρια. Η Λογική λέειπως ναι. Επομένως, θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να αδράξουν την ευκαιρία για να πείσουν ότι το σχολείο μπορεί να προετοιμάσει τους υποψηφίους άριστα σε μια εποχή μάλιστα που οι γονείς αδυνατούν να πληρώσουν φροντιστήρια. Τώρα εάν το όλο εκπαιδευτικό σύστημα και οι αλλαγές θα αποδώσουν, έχω κι εγώ τις ενστάσεις μου. Αλλά εν προκειμένω το ερώτημα είναι απλό και πρέπει να απαντήσουμε μόνο σε αυτό.

  8. H αύξηση ωρών διδασκαλίας στο σχολείο μαθημάτων για εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ θα μειώσει την ανάγκη για φροντιστήρια μόνο αν ο όγκος της ύλης που πρέπει να διδαχθεί μείνει σταθερός. Στις περισσότερες τάξεις η προβλεπόμενη ύλη στα μαθηματικά είναι αδύνατον να ολοκληρωθεί.
    Η παλιότερη εμπειρία λέει οτι θα μεταφέρουν στην Γ Λυκείου ύλη απο την Β λυκείου (εκεί μειώνεται η ύλη κατα 1 ώρα) και “ξεχασμένα” κομμάτια της ύλης των δεσμών όπως ακολουθίες, πίνακες, περισσότερους μιγαδικούς κτλ.
    Η πηγή της ανάγκης των φροντιστηρίων είναι ο έντονος ανταγωνισμός. Αν για κάποιο λόγο μόνο ένας μαθητής σε όλη την Ελλάδα κάνει φροντιστήριο ή ιδιαίτερα τότε αυτός έχει πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους. Αναγκαστικά και οι άλλοι θα πρέπει να φροντίσουν να μην έχουν μειονέκτημα και έτσι κάνουν φροντιστήριο για να παραμείνουν “ανταγωνιστικοί”.
    Ορθολογιστικά ο έντονος ανταγωνισμός σήμερα είναι παράλογος γιατί η φοίτηση στα περισσότερα ΑΕΙ οδηγεί άμεσα σε ανεργία ή κακοπληρωμένη εργασία. Οι μόνοι που μπορούν να ωφεληθούν είναι όσοι μπορούν να στηρίξουν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και στην συνέχεια δουλειά εκεί.
    Μακροπρόθεσμα η πελατεία των φροντιστηρίων θα μειωθεί γιατί οι φτωχότεροι πελάτες τους θα αντιληφτούν το μάταιο της υπόθεσης και οι πλουσιότεροι θα δουν οτι τους συμφέρει να κρατήσουν τα χρήματα των ιδιαιτέρων για δίδακτρα ξένων πανεπιστημίων ή ιδιωτικών ελληνικών.

Leave a Comment

12 + five =