Στην Α Ημερησίου Γενικού Λυκείου έχουμε 10 Μαθήματα από τα οποία η Ελληνική Γλώσσα έχει 3 Διακριτά Γνωστικά Αντικείμενα (ΔΓΑ) , τα Μαθηματικά έχουν 2 ΔΓΑ και οι Φυσικές Επιστήμες έχουν 3 ΔΓΑ. Ο Μ.Ο προκύπτει από τους βαθμούς των 10 Μαθημάτων με στρογγυλοποίηση στο 1 δεκαδικό ψηφίο (Νόμος 4186). Πατήστε εδώ για να δείτε ένα παράδειγμα.
O 4186 λέει:
5 σκέψεις στο “Πως προκύπτει ο Μέσος Όρος Προφορικής Βαθμολογίας της Α Λυκείου (Παράδειγμα).”
Τα σχόλια είναι κλειστά.
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ,
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ;
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Είναι λάθος ο διαιρέτης. Ο νόμος λέει δια του αριθμού των μαθημάτων και όχι των διακριτών αντικειμένων.
Στο παραπάνω παράδειγμα ο διαιρέτης είναι ο αριθμός των μαθημάτων (10) και όχι των διακριτών αντικειμένων(15). Το λάθος που το βλέπετε;
Το λάθος είναι δικό μου, σε ότι αφορά στη διατύπωση.
Η 152212/Γ2/04-12-2012 οδηγία του ΥΠΑΙΘ, λέει ότι ο διαιρέτης είναι το 15 στο παράδειγμα.
η υπουργικη αποφαση αυτη ειναι για το σχολικο ετος 2012-2013 και οχι για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ