Σχετικά με τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. θα ήθελε να διευκρινίσει:
α) Θα πρέπει καταρχάς να επισημανθεί ότι η μέριμνα για την επαρκή κάλυψη των αντικειμένων των Φυσικών Επιστημών αποτελεί βασική προτεραιότητα του ΙΕΠ. Με αυτή την έγνοια και με την ευκαιρία της ανανέωσης των προγραμμάτων του Λυκείου, το ΙΕΠ αναλαμβάνει να βελτιώσει τη διδασκαλία αυτών των αντικειμένων στις δύο πρώτες βαθμίδες και, μεταξύ άλλων, να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε με την περσινή κοινή πρόταση ΥΠΠΕΘ-ΙΕΠ.
β) Στο Πρόγραμμα Σπουδών της νέας Β’ Λυκείου, η οποία θα ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά, έχει προβλεφθεί ένα μάθημα κορμού για τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών το οποίο θα αφορά στην παραδειγματική και στην εργαστηριακή διάσταση των Φυσικών Επιστημών στη σύγχρονη εποχή.
Στο Πρόγραμμα Σπουδών της Β’ και Γ’ Λυκείου έχουν προβλεφθεί τετράωρα (Β’ Λυκείου) και εξάωρα (Γ’ Λυκείου) μαθήματα εμβάθυνσης στα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών. Για καθαρά πρακτικούς λόγους (αδυναμία συγκρότησης τμημάτων στις εν λόγω τάξεις) τα αντικείμενα της Χημείας και της Βιολογίας, που είναι σαφώς διακριτά μεταξύ τους αντικείμενα, θα είναι δίωρα και, αντιστοίχως, τρίωρα (όπως ανάλογα θα ισχύσει και για τα αντικείμενα της Οικονομίας και της Κοινωνιολογίας).
Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που επιθυμούν να ασχοληθούν με τα αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών οι ώρες των μαθημάτων είναι επαρκείς (περισσότερες από τις προσφερόμενες σήμερα) και συνολικά αξίζει να επισημανθεί ότι δίνεται έμφαση στα μαθήματα της περιοχής STEM, δηλαδή στα αντικείμενα των μαθηματικών, των φυσικών επιστημών και των νέων τεχνολογιών.