Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ [134]

Σχολές/Βάσεις/Πεδία

Πληροφορίες Σχολής

Τμήμα: ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Κωδικός: 134

Ίδρυμα: ΑΠΘ

Site: https://www.nured.auth.gr/

Επ. Πεδίο/α: 1234

Έτη Σπουδών: 4

Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Συντελεστής ΕΒΕ: 0,8

ΕΒΕΤ (2025): 8.40

Βάση ΓΕΛ (90%) (2025): 13875

Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2025 : Εδώ ;

Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2025): 17750

Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ):

[4 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΜΑΘ:25 - ΠΛΗ:25 - ΟΙΚ:25
[3 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:25 - ΒΙΟ:25
[2 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:25 - ΜΑΘ:25
[1 ΕΠ] ΓΛ:25 - ΑΡΧ:25 - ΙΣΤ:25 - ΛΑΤ:25

Μετεγγραφή: ΝΑΙ

Μαθήματα για πτυχίο: 32

Μαθήματα (Εύδοξος): Link

Οδηγός Σπουδών: OS

Εξωτερική Αξιολόγηση: AX

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2025): Εδώ

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024): 150

Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2025): 120

Επιτυχόντες ΓΕΛ κατ.90% (2025): 120

Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2025): 0

Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2025): 16250

ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004-2025: Εδώ

ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2025): 18075

ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2025): 15

ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2025): 0

Κατευθύνσεις

ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Μαθήματα ανά Εξάμηνο

[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά [Υ], Επιλογής [Ε]) :

[1] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

[1] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

[1] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

[1] [ΒΥ] Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[1] [ΒΥ] ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

[1] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

[1] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

[1] [ΒΥ] ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ : ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ - ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ

[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1204-1950)

[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ι (1204-1830)

[1] [ΒΥ] ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

[1] [ΒΥ] ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[1] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[1] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[1] [ΒΥ] ΣΠΟΥΔΕΣ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

[1] [ΒΥ] ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ

[2] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ:ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

[2] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

[2] [ΒΥ] ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[2] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

[2] [ΒΥ] ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

[2] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

[2] [ΒΥ] ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

[2] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΩΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

[2] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[2] [ΒΥ] ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[2] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ : ΣΥΝΤΑΞΗ - ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ

[2] [ΒΥ] ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[2] [ΒΥ] ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ

[2] [ΒΥ] ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

[2] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

[2] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

[3] [ΒΥ] ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ

[3] [ΒΥ] ΒΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

[3] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

[3] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

[3] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

[3] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

[3] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ IΙΙ ΣΤΗ ΦΙΛΑΓΝΩΣΙΑ

[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

[3] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ

[3] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

[3] [ΒΥ] Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΟΥ

[3] [ΒΥ] ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

[3] [ΒΥ] ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

[3] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

[4] [ΒΥ] ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[4] [ΒΥ] ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

[4] [ΒΥ] ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ

[4] [ΒΥ] ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[4] [ΒΥ] ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΒΟΡΡΑ-ΝΟΤΟΥ

[4] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ

[4] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ IV "ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ-ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ"

[4] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ

[4] [ΒΥ] Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

[4] [ΒΥ] ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ι

[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

[4] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

[4] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

[4] [ΒΥ] ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ : ΛΑΪΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΟ

[4] [ΒΥ] ΠΟΛΥΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

[4] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ

[4] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

[4] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

[5] [ΒΥ] ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ

[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ

[5] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

[5] [ΒΥ] ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ V : ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙΙ

[5] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

[5] [ΒΥ] ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

[5] [ΒΥ] ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[5] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΙ (1830-1940)

[5] [ΒΥ] ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ

[5] [ΒΥ] ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

[5] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

[5] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

[5] [ΒΥ] ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

[5] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

[5] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

[5] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

[6] [ΒΥ] ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

[6] [ΒΥ] ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

[6] [ΒΥ] ΕΘΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[6] [ΒΥ] ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ

[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

[6] [ΒΥ] ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

[6] [ΒΥ] ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ:ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ

[6] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[6] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ IV

[6] [ΒΥ] Η ΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ

[6] [ΒΥ] ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

[6] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΙΙ

[6] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

[6] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[6] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΚΛΑΣ

[6] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

[6] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΤΕΧΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

[6] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

[6] [ΒΥ] ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

[6] [ΒΥ] ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ -ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

[6] [ΒΥ] ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[6] [ΒΥ] ΟΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

[6] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[6] [ΒΥ] ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

[6] [ΒΥ] ΡΥΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ

[6] [ΒΥ] ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

[6] [ΒΥ] ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

[6] [ΒΥ] ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[6] [ΒΥ] ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ

[6] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ- ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[6] [ΒΥ] ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ

[7] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ

[7] [ΒΥ] ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

[7] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

[7] [ΒΥ] ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[7] [ΒΥ] ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ

[7] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ VII ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

[7] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ VII ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

[7] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[7] [ΒΥ] Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

[7] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

[7] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΙ

[7] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ-ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

[7] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

[7] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

[7] [ΒΥ] ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

[7] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

[7] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

[8] [ΒΥ] ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

[8] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

[8] [ΒΥ] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ VI

[8] [ΒΥ] ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

---------------------------------