Κωδικός : 134
Ίδρυμα: ΑΠΘ
Site: https://www.nured.auth.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1234
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 0,8
ΕΒΕT (2024) : 8.31
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Βάση ΓΕΛ (90%) (2024) : 14175
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 18025
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) : [4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα για πτυχίο : 32
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 150
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 150
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 120
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 120
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 120
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2024) : 17600
ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2024): 19000
ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2024) : 15
ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2024) : 0
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :[1] [ΒΥ] ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
[1] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
[1] [ΒΥ] Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[1] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[1] [ΒΥ] ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ : ΦΩΝΟΛΟΓΙΑ - ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1204-1950)
[1] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ι (1204-1830)
[1] [ΒΥ] ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
[1] [ΒΥ] ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[1] [ΒΥ] ΣΠΟΥΔΕΣ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[1] [ΒΥ] ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
[2] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ:ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
[2] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
[2] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[2] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
[2] [ΒΥ] ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[2] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[2] [ΒΥ] ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[2] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΩΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
[2] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
[2] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ : ΣΥΝΤΑΞΗ - ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ
[2] [ΒΥ] ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[2] [ΒΥ] ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
[2] [ΒΥ] ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
[2] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
[2] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
[3] [ΒΥ] ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
[3] [ΒΥ] ΒΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[3] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[3] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[3] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
[3] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[3] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ IΙΙ ΣΤΗ ΦΙΛΑΓΝΩΣΙΑ
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[3] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
[3] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
[3] [ΒΥ] Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΟΥ
[3] [ΒΥ] ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[3] [ΒΥ] ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
[4] [ΒΥ] ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[4] [ΒΥ] ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
[4] [ΒΥ] ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ
[4] [ΒΥ] ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[4] [ΒΥ] ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΒΟΡΡΑ-ΝΟΤΟΥ
[4] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
[4] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ IV "ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ-ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ"
[4] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ
[4] [ΒΥ] Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
[4] [ΒΥ] ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ι
[4] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[4] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
[4] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
[4] [ΒΥ] ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ : ΛΑΪΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΟ
[4] [ΒΥ] ΠΟΛΥΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
[4] [ΒΥ] ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
[4] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
[4] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
[5] [ΒΥ] ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ
[5] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
[5] [ΒΥ] ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ V : ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙΙ
[5] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
[5] [ΒΥ] ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
[5] [ΒΥ] ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[5] [ΒΥ] ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΙ (1830-1940)
[5] [ΒΥ] ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[5] [ΒΥ] ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ
[5] [ΒΥ] ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
[5] [ΒΥ] ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ
[5] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
[5] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
[5] [ΒΥ] ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
[6] [ΒΥ] ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
[6] [ΒΥ] ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[6] [ΒΥ] ΕΘΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
[6] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
[6] [ΒΥ] ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[6] [ΒΥ] ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ:ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ
[6] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ IV
[6] [ΒΥ] Η ΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ
[6] [ΒΥ] ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[6] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΙΙ
[6] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
[6] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΚΛΑΣ
[6] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
[6] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ-ΤΕΧΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
[6] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
[6] [ΒΥ] ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
[6] [ΒΥ] ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ -ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[6] [ΒΥ] ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΟΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
[6] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[6] [ΒΥ] ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
[6] [ΒΥ] ΡΥΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ
[6] [ΒΥ] ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
[6] [ΒΥ] ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
[6] [ΒΥ] ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
[6] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ- ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[6] [ΒΥ] ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ
[7] [ΒΥ] ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
[7] [ΒΥ] ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
[7] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
[7] [ΒΥ] ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ
[7] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ VII ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ VII ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[7] [ΒΥ] Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
[7] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[7] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΙ
[7] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ-ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
[7] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
[7] [ΒΥ] ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[7] [ΒΥ] ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
[7] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
[7] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
[8] [ΒΥ] ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
[8] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ
[8] [ΒΥ] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΗΓΩΝ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ VI
[8] [ΒΥ] ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
---------------------------------