ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ [291]

[291][ΑΕΙ][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ


Αντίστοιχα τμήματα:
[289][ΑΕΙ][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΕΚΠΑ
[291][ΑΕΙ][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ
[293][ΑΕΙ][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) – ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ

Εξωτερική Αξιολογήσεις
Φαρμακευτική – Αθήνας
+ • Διεθνής αναγνώριση με αριστεία στην έρευνα και υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης.
• Αριστες επιστημονικές δημοσιεύσεις σε ποιότητα και πλήθος. Ανάμεσα στα 100 καλύτερα τμήματα φαρμακευτικής του κόσμου.
• Επιτυχής απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων και εδραίωση σεβαστού δικτύου διεθνών συνεργασιών.
– • Το 5ο έτος της πρακτικής είναι δυσλειτουργικό, χωρίς ποιοτικό έλεγχο.
• Ανεπαρκής κλινική εκπαίδευση και πρακτική.
• Το πρώτο πτυχίο (5ετής φοίτηση) δεν είναι στο επίπεδο του μάστερ.
• Το πρόγραμμα σπουδών αν και λογικό και λειτουργικό χρειάζεται αναθεώρηση.
• Η αναλογία καθηγητών προς φοιτητές δεν είναι η βέλτιστη.

Φαρμακευτική – Πάτρας
+ • Πολύ καλό στάτους στην έρευνα. Τα νέα μέλη προσθέτουν ζωντάνια και πρωτοβουλίες.
• Οι περισσότεροι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί έχουν βρει δουλειές στη φαρμακευτική βιομηχανία. Σχεδόν όλοι οι απόφοιτοι έχουν βρει δουλειά σε φαρμακεία ή έχουν ανοίξει δικό τους φαρμακείο.
• Το τμήμα θεωρείται ένα από τα καλύτερα του Πανεπιστημίου Πατρών.
– • Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι επιβαρημένο με μαθήματα που σε ορισμένες περιπτώσεις αλληλοκαλύπτονται.
• Συστήνεται μείωση των εισακτέων και διενέργεια εξετάσεων στο μέσο του εξαμήνου.

Φαρμακευτική – Θεσσαλονίκης
+ • Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ δυνατό στη χημεία
• Προσωπικό πολύ καλά εκπαιδευμένο με ποιότητα και κίνητρα.
– •Πρέπει να προστεθούν περισσότερα μαθήματα σχετικά με κλινική φαρμακευτική, συμβουλευτική ασθενών κ.ά.
•Μειωμένος αριθμός εργαστηρίων.
•Απαιτείται αναβάθμιση διδακτικού υλικού και ενθάρρυνση της χρήσης βιβλίων στα αγγλικά.
•Παράπονα φοιτητών για μη ενδιαφέροντα τρόπο ανάπτυξης της παράδοσης
•Αυστηρή βαθμολόγηση, μόλις ένας φοιτητής με πάνω από 8,5 κάθε 5 χρόνια,
(οι καθηγητές αποδίδουν αυτό το φαινόμενοστα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των φοιτητών).

© 2017, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 6 times, 1 visits today)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ=64
1 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ Α (1/4)
1 εξ -ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
1 εξ -ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1 εξ -ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΟΡΓΑΝΗ ΧΗΜΕΙΑ
1 εξ -ΓΕΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
1 εξ -ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
2 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ II
2 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ Β (2/4)
2 εξ -ΒΟΤΑΝΙΚΗ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ)
2 εξ -ΓΕΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
2 εξ -ΕΝΖΥΜΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ/ΙΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
2 εξ -ΥΓΙΕΙΝΗ/ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑ
3 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ III
3 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ Γ (3/4)
3 εξ -ΑΝΑΤΟΜΙΑ
3 εξ -ΑΝΟΡΓΑΝΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
3 εξ -ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ Ι
3 εξ -ΕΙΔΙΚΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
3 εξ -ΜΟΡΙΑΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
3 εξ -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι
3 εξ -ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
3 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ I
4 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ IV
4 εξ -ΑΓΓΛΙΚΑ Δ (4/4)
4 εξ -ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΑ/ΑΝΟΣΟΧΗΜΕΙΑ
4 εξ -ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΙ
4 εξ -ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
4 εξ -ΥΓΙΕΙΝΗ
4 εξ -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ
4 εξ -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ (ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ + ΟΡΜΟΝΩΝ)
4 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ
4 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II/ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
5 εξ -ΓΕΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ
5 εξ -ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΦΑΡΜ/ΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Ι
5 εξ -ΣΥΝΤΑΓΟΤΕΧΝΙΑ
5 εξ -ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ 1
5 εξ -ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ Ι
5 εξ -ΦΥΣΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ
6 εξ -ΒΙΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (Ε)
6 εξ -ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ (Ε)
6 εξ -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ Ι
6 εξ -ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ 2
7 εξ -ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ
7 εξ -ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΦΑΡΜ/ΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙΙ
7 εξ -ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ
7 εξ -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
7 εξ -ΦΑΡΜΑΚΟΓΝΩΣΙΑ 3
8 εξ -ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ (Ε)
8 εξ -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
8 εξ -ΕΦΑΡΜ.ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ
8 εξ -ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ
8 εξ -ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ (Ε)
8 εξ -ΚΛΙΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ
8 εξ -ΚΛΙΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ-ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ
8 εξ -ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝ I
8 εξ -ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝ II (KAT)
8 εξ -ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
8 εξ -ΟΡΓΑΝΙΚΗ-ΡΑΔΙΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
8 εξ -ΡΑΔΙΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 57 times, 1 visits today)