ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΕΚΠΑ [289]

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)
Κωδικός : 289
Ίδρυμα: ΕΚΠΑ
Επ. Πεδίο/α: 3
Έτη Σπουδών: 5
Συντελεστής ΕΒΕ : 1.20
ΕΒΕT (2023) : 13.97
EBET 2021- 2023 : Εδώ
Μετεγγραφή: NAI
Site: http://www.pharm.uoa.gr/
Μαθήματα (Εύδοξος) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Βάσεις ΓΕΛ 2004- 2023 : Εδώ
Βάσεις ΕΠΑΛ 2004- 2023 : Εδώ
Εισακτέοι 2001- 2023 : Εδώ
Προτιμήσεις Επιτυχόντων 2023 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων 2023 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας:
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 20 - ΦΥΣ: 20 - ΧΗΜ: 30 - ΒΙΟ: 30
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[3] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Ι
[4] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙ
[1] [ΒΥ] ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
[1] [ΒΥ] ΑΝΟΡΓΑΝΗ ΧΗΜΕΙΑ Ι
[2] [ΒΥ] ΑΝΟΡΓΑΝΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙ
[2] [ΒΥ] ΒΙΟΛΟΓΙΑ
[3] [ΒΥ] ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
[1] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
[2] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ ΒΟΤΑΝΙΚΗ
[1] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
[9] [ΒΥ] ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-MARKETING
[3] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
[3] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
[10] [ΒΥ] ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ
[3] [ΒΥ] ΚΛΙΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
[6] [ΒΥ] ΜΟΡΙΑΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ
[1] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Ι
[2] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙ
[10] [ΒΥ] ΠΑΘΟΓΕΝΕΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΝΟΣΩΝ
[9] [ΒΥ] ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ
[4] [ΒΥ] ΡΑΔΙΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
[2] [ΒΥ] ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
[6] [ΒΥ] ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ
[6] [ΒΥ] ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ Ι
[9] [ΒΥ] ΥΓΙΕΙΝΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
[7] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι
[8] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ
[9] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
[5] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι
[5] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Ι
[7] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙΙ
[5] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ Ι
[6] [ΒΥ] ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑ
[3] [ΒΥ] ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ I
[4] [ΒΥ] ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΧΗΜΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ
---------------------------------
Untitled Document
Σύνολο=3
Τμήματα (sep4u.gr) AEI ΕΠ ΕΒΕT Β.2023 Μετ.Β Ε.2023 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
289 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 3 14.43 18090 180 114 0 5 0 εδώ Inf Math OS
291 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 3 14.43 17925 150 90 0 5 0 εδώ Inf Math OS
293 -ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΠΑΤ 3 14.43 17830 120 162 0 5 0 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: 366 0 0 %
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 260 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) -
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2023 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

------ # ------

Αντίστοιχα τμήματα:
[289][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΕΚΠΑ
[291][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΑΠΘ
[293][3] ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) – ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ

Εξωτερική Αξιολογήσεις
Φαρμακευτική – Αθήνας
+ • Διεθνής αναγνώριση με αριστεία στην έρευνα και υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης.
• Αριστες επιστημονικές δημοσιεύσεις σε ποιότητα και πλήθος. Ανάμεσα στα 100 καλύτερα τμήματα φαρμακευτικής του κόσμου.
• Επιτυχής απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων και εδραίωση σεβαστού δικτύου διεθνών συνεργασιών.
– • Το 5ο έτος της πρακτικής είναι δυσλειτουργικό, χωρίς ποιοτικό έλεγχο.
• Ανεπαρκής κλινική εκπαίδευση και πρακτική.
• Το πρώτο πτυχίο (5ετής φοίτηση) δεν είναι στο επίπεδο του μάστερ.
• Το πρόγραμμα σπουδών αν και λογικό και λειτουργικό χρειάζεται αναθεώρηση.
• Η αναλογία καθηγητών προς φοιτητές δεν είναι η βέλτιστη.

Φαρμακευτική – Πάτρας
+ • Πολύ καλό στάτους στην έρευνα. Τα νέα μέλη προσθέτουν ζωντάνια και πρωτοβουλίες.
• Οι περισσότεροι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί έχουν βρει δουλειές στη φαρμακευτική βιομηχανία. Σχεδόν όλοι οι απόφοιτοι έχουν βρει δουλειά σε φαρμακεία ή έχουν ανοίξει δικό τους φαρμακείο.
• Το τμήμα θεωρείται ένα από τα καλύτερα του Πανεπιστημίου Πατρών.
– • Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι επιβαρημένο με μαθήματα που σε ορισμένες περιπτώσεις αλληλοκαλύπτονται.
• Συστήνεται μείωση των εισακτέων και διενέργεια εξετάσεων στο μέσο του εξαμήνου.

Φαρμακευτική – Θεσσαλονίκης
+ • Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ δυνατό στη χημεία
• Προσωπικό πολύ καλά εκπαιδευμένο με ποιότητα και κίνητρα.
– •Πρέπει να προστεθούν περισσότερα μαθήματα σχετικά με κλινική φαρμακευτική, συμβουλευτική ασθενών κ.ά.
•Μειωμένος αριθμός εργαστηρίων.
•Απαιτείται αναβάθμιση διδακτικού υλικού και ενθάρρυνση της χρήσης βιβλίων στα αγγλικά.
•Παράπονα φοιτητών για μη ενδιαφέροντα τρόπο ανάπτυξης της παράδοσης
•Αυστηρή βαθμολόγηση, μόλις ένας φοιτητής με πάνω από 8,5 κάθε 5 χρόνια,
(οι καθηγητές αποδίδουν αυτό το φαινόμενο στα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των φοιτητών).

Panorama OPA