Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (Τρίκαλα) [405]

[405][ΑΕΙ][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (Τρίκαλα)


Untitled Document Σύνολο=5
Τμήματα AEI ΕΠ Β.2018 Β.2017 ΜετΒ Ε.2018 Ε.2017 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
401 -ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 1,2,3,4 17924 17793 131 148 140 8 4 2 εδώ Inf Math OS
403 -ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 1,2,3,4 17588 17166 422 148 140 8 4 2 εδώ Inf Math OS
405 -ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ) ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 1,2,3,4 16372 15882 490 170 160 10 4 2 εδώ Inf Math OS
402 -ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ) ΑΠΘ 1,2,3,4 15825 15505 320 127 120 7 4 2 εδώ Inf Math OS
404 -ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) ΔΠΘ 1,2,3,4 15352 15096 256 339 320 19 4 2 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: 932 880 52 6 % E.2018 E.2017 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ Info Math OS
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 2572 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) - Σύνολο Εισακτέων: 932
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2018 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών ) [405][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού (Τρίκαλα)
[401][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Αθήνας
[404][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Θράκης (Κομοτηνή)
[403][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης
[402][1,2,3,4,5] Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλονίκης (Σέρρες)

Απαιτήσεις

Για το τμήμα αυτό απαιτείται εξέταση σε τρία από τα εξής τέσσερα αγωνίσματα “ΔΡΟΜΟΣ 400 μ. για αγόρια ή 200 μ. για κορίτσια”, “ΑΛΜΑ ΣΕ ΜΗΚΟΣ”, “ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΙΑ 6 κ. για αγόρια ή 4 κ. για κορίτσια” και “50 μ. ΚΟΛYΜΒΗΣΗΣ ΕΛΕYΘΕΡΟ” .
Για τα τμήματα/εισαγωγικές κατευθύνσεις που απαιτούν ειδικό μάθημα, είναι απαραίτητη η συγκέντρωση του μισού της μέγιστης βαθμολογίας (αν απαιτούνται δύο ειδικά μαθήματα, τότε ο περιορισμός του μισού της μέγιστης βαθμολογίας ισχύει στο καθένα χωριστά).

Επαγγελματικές Διέξοδοι

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ως: καθηγητές φυσικής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, προπονητές σε αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, γυμναστές σε δήμους και επιχειρήσεις, τεχνικοί σύμβουλοι και επιστημονικοί συνεργάτες σε αθλητικούς οργανισμούς και συναφείς φορείς, ελεύθεροι επαγγελματίες, σε κέντρα αδυνατίσματος, γυμναστήρια, κατασκηνώσεις.
Εντάσσονται στο Κλάδο ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής: [Κωδικός: ΠΕ 11.00] Πτυχίο Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (κωδ. 1101) ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής ή Πτυχίο της Εθνικής Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής (κωδ. 1102).

ΑΣΕΠ

Στο τελευταίο διαγωνισμό (2008) του ΑΣΕΠ προκηρύχθηκαν 48 θέσεις για ΠΕ11. Για κάθε θέση υπήρχαν 124 υποψήφιοι (1:124)

Οι διορισμοί γίνονται κατά 60% από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και 40% από τον Ενιαίο Πίνακα.
Στον ΑΣΕΠ Οι υποψήφιοι εξετάζονται γραπτά σε δύο θεματικές ενότητες.
Η πρώτη θεματική ενότητα αφορά στο/α γνωστικό/ά αντικείμενο/α, ανάλογα με τον κλάδο – ειδικότητα τον οποίο θα κληθεί να διδάξει ο υποψήφιος.
Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά: α) τη Γενική Διδακτική Μεθοδολογία – Παιδαγωγικά Θέματα και β) την Ειδική Διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.
Για να θεωρηθεί ότι ένας υποψήφιος μπορεί να διοριστεί, σε συνδυασμό πάντοτε με τον αριθμό των προ κηρυχθεισών θέσεων, πρέπει απαραιτήτως να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον πενήντα πέντε (55) μονάδες στον τελικό βαθμό της γραπτής εξέτασης και συγχρόνως πενήντα (50) μονάδες στην κάθε θεματική ενότητα.
Όσοι έχουν συγκεντρώσει τους βαθμούς της προηγούμενης παραγράφου, δικαιούνται προσαυξήσεων στο βαθμό της γραπτής εξέτασης λαμβάνοντας υπόψη ως κριτήριο για κάθε υποψήφιο: α)το βαθμό του βασικού του πτυχίου, β)ενδεχόμενες μεταπτυχιακές σπουδές και γ)ενδεχόμενη προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός.
Ο τελικός συνολικός βαθμός του διαγωνισμού για τον κάθε υποψήφιο είναι ο, προσαυξημένος με τα προ ηγούμενα κριτήρια, βαθμός της γραπτής εξέτασης.

© 2016 – 2019, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

ΜΑΘΗΜΑΤΑ=82
1 εξ -ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
1 εξ -ΑΝΑΤΟΜΙΑ
1 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
1 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι
1 εξ -ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
1 εξ -ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
1 εξ -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
2 εξ -ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
2 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ
2 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ
2 εξ -ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
2 εξ -ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ
2 εξ -ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
3 εξ -ΒΑΡΕΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
3 εξ -ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
3 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
3 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΚΗΣ
3 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
3 εξ -ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
3 εξ -ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
3 εξ -ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
3 εξ -ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
3 εξ -ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ – ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ
4 εξ -ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΡΑΚΕΤΑΣ
4 εξ -ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
4 εξ -ΑΣΚΗΣΗ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
4 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
4 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
4 εξ -ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ (ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ Φ.Α)
4 εξ -ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
4 εξ -ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ
4 εξ -ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ
5 εξ -ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
5 εξ -ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
5 εξ -ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ
5 εξ -ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
5 εξ -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΙΙ
5 εξ -ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
5 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
5 εξ -ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
6 εξ -ΑΕΡΟΒΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
6 εξ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ
6 εξ -ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΕΔΙΟΥ
6 εξ -ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Ι
6 εξ -ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ι
6 εξ -ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ι
6 εξ -ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ Ι
6 εξ -ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
6 εξ -ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
6 εξ -ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Ι
6 εξ -ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Ι
6 εξ -ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ Ι
6 εξ -ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΜΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
6 εξ -ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Ι
6 εξ -ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ Φ.Α
6 εξ -ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ι
6 εξ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ,ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ
6 εξ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
6 εξ -ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ Ι
7 εξ -ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
7 εξ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΝΤΟΧΗΣ
7 εξ -ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΙΙ
7 εξ -ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
7 εξ -ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
7 εξ -ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΙ
7 εξ -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
7 εξ -ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΥΜΝΑΣΗΣ
7 εξ -ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
7 εξ -ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
7 εξ -ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ (SPSS)
7 εξ -ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ
7 εξ -ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ
7 εξ -ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΙΙ
8 εξ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
8 εξ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
8 εξ -ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
8 εξ -ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
8 εξ -ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
8 εξ -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
8 εξ -ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ
8 εξ -ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ. ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
error: Content is protected !!