Πως το παράλογο σύστημα πρόσβασης των Πανελλαδικών Εξετάσεων αποκλείει ένα παιδί να σπουδάσει Μαθηματικά

Υποψήφιος που ήθελε να γίνει Μαθηματικός έγραψε στις Πανελλαδικές 2024  τους εξής Βαθμούς Ν. Γλώσσα και Λογοτεχνία 12,6 Μαθηματικά 10,5, Φυσική 7,7 και Χημεία 4,1. Με αυτή την επίδοση δεν περνάει σε κανένα Μαθηματικό Τμήμα αν και στο Τμήμα της Σάμου που έχει την μικρότερη βάση το 90% των θέσεων έμειναν κενές!!!! Αν και  οι μισές περίπου θέσεις σε όλα τα  Τμήματα Μαθηματικών δεν καλύφθηκαν! Το παράλογο σύστημα πρόσβασης των Πανελλαδικών Εξετάσεων αποκλείει αυτό το παιδί να σπουδάσει Μαθηματικά γιατί  τα τμήματα Μαθηματικών είναι ενταγμένα μόνο στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο! Αυτό σημαίνει ότι για να εισαχθείς σε Τμήματα Μαθηματικών τα απαιτούμενα μαθήματα είναι : Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική, Χημεία και Μαθηματικά. Είναι σίγουρο ότι ΚΑΝΕΝΑΣ  Μαθηματικός δεν θα ασχοληθεί ΠΟΤΕ με τη Χημεία και κάποιοι πολύ λίγοι  θα ασχοληθούν με τη Φυσική (Μετεωρολογία & Αστρονομία ). Αντίθετα η συντριπτική πλειοψηφία των Μαθηματικών πέρα από τα Μαθηματικά ασχολούνται με την Πληροφορική και την Οικονομία. Αν έπρεπε να ενταχθεί το Μαθηματικό τμήμα σε ένα μόνο ΕΠ αυτό έπρεπε να είναι το 4ο Επιστημονικό Πεδίο και όχι το  2ο ΕΠ. Τα απαιτούμενα μαθήματα για το 4ο ΕΠ είναι : Γλώσσα, Μαθηματικά, Οικονομία και Πληροφορική. Γνωρίζω ότι αρκετά  τμήματα  Μαθηματικών έχουν ζητήσει να ενταχθούν  και στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Χημεία δεν υπάρχει σε  ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών Τμημάτων   ενω  Φυσική έχουν 2 έως 3 μαθήματα στα 4 χρόνια !   Είναι αδιανόητο να κρίνεται η εισαγωγή στα Τμήματα Μαθηματικών γιατί δεν έγραψαν οι μαθητές καλά στη Χημεία! Επιτέλους διορθώστε τις αδικίες που βγάζουν μάτι!

ΓΕΛ κατηγορία 90% (Πανελλαδικές 2024)