ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.

Σχολές/Βάσεις/Πεδία

Πληροφορίες Σχολής

Τμήμα: ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Κωδικός: 1616

Ίδρυμα: ΔΙΠΑΕ

Site: https://www.phys.ihu.gr/

1ο Έτος Λειτουργίας: 2019

Επ. Πεδίο/α: 3

Έτη Σπουδών: 4

Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Συντελεστής ΕΒΕ: 1,2

ΕΒΕΤ (2025): 14.39

Βάση ΓΕΛ (90%) (2025): 15100

Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2025 : Εδώ ;

Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2025): 17955

Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ):

[3 ΕΠ] ΓΛ:20 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:25 - ΒΙΟ:30

Μετεγγραφή: ΝΑΙ

Μαθήματα (Εύδοξος): Link

Οδηγός Σπουδών: OS

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2025): Εδώ

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024): 130

Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2025): 104

Επιτυχόντες ΓΕΛ κατ.90% (2025): 107

Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2025): 0

Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2025): 18460

ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004-2025: Εδώ

ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2025): 18940

ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2025): 13

ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2025): 0

Κατευθύνσεις

ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Μαθήματα ανά Εξάμηνο

---------------------------------

ΠΡΟΣΟΧΗ: TO 2024 TO TMHMA ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ EINAI MH ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ!!!

Κώδικας Δεοντολογίας Φυσικοθεραπευτών
Το ΦΕΚ 20230201970

ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΓΕΛ 90% )

Σύνολο=5
ΚΩΔ6831616127314381520
ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΛΑΜΙΑ) ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ)
ΑΕΙΠΑΔΑΔΙΠΑΕΠΑΠΑΤΠΑΘΕΣΠΑΠΕΛ
ΠΕΔΙΑ33333
ΕΤΗ44444
ΣΕΒΕ1,21,21,21,20,8
ΕΒΕΤ14.3914.3914.3914.399.60
Σ.Β Ε.Μ00000
Β.20241557515100143811438013450
ΜΕΤ.Β50-250-6024060
Θέσεις99107142115118
Επιτυχ9910710422118
Κεν.Θεσ.0038930
% Κε.Θε.0%0%27%81%0%
1η ΠΡΟΤ6344166276
Συν.ΠΟΡΤ1387141212217872630
%1ΠΡΟΤ5%3%1%1%10%
ΒΑΣεδώ εδώ εδώ εδώ εδώ
ΜΑΘMathMathMathMathMath
ΟΣOS OS OS OS OS
infoInf Inf Inf Inf Inf

Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 2125

| Καλοδήμος Δ. - https://sep4u.gr

Σκοπός
Σκοπός του Τμήματος είναι η θεωρητική και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών, ώστε να μπορούν με την συνεργασία των αρμοδίων Ιατρών, να εφαρμόζουν τεχνικές και μεθόδους για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας των οργάνων και των μελών του ανθρώπινου σώματος, για την ανακούφιση από τους πόνους και την αποφυγή μόνιμης σωματικής αναπηρίας.
Επαγγελματικές Διέξοδοι
Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν: στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα σε νοσοκομεία, κέντρα υγείας, κλινικές, υγειονομικές υπηρεσίες, ασφαλιστικά ταμεία και θεραπευτήρια, σε ερευνητικά κέντρα, κέντρα αποκατάστασης, σε αθλητικές ομοσπονδίες και συλλόγους, σε ιδιωτικά εργαστήρια φυσικοθεραπείας, σε ιαματικές πηγές-υδροθεραπείας και σε κέντρα κοινοτικής προληπτικής, ως ελεύθεροι επαγγελματίες, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση.
Επαγγελματικά δικαιώματα
Π.Δ. 90/1994 (Φ.Ε.Κ.53/8-3-95/τ.Α’)
Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Φυσικοθεραπείας ορίζονται από το ως άνω Π.Δ., που προβλέπει ότι οι απόφοιτοι αυτοί φέρουν τον επαγγελματικό τίτλο «Φυσικοθεραπευτές ή Φυσιοθεραπευτές» και απασχολούνται, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με τους γιατρούς, μετά από σχετική ιατρική διάγνωση, με την πρόληψη, βελτίωση και αποκατάσταση παθολογικών καταστάσεων, συγγενών και επίκτητων, καθώς και τραυματικών βλαβών που προκαλούν διαταραχές στο ερειστικό, μυϊκό, νευρικό, αναπνευστικό και καρδιαγγειακό σύστημα.

Έχουν δικαίωμα απασχόλησης στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, στον ιδιωτικό τομέα ή ως ελεύθεροι επαγγελματίες, μπορούν δε να ιδρύσουν ιδιωτικά εργαστήρια Φυσικοθεραπείας κατά τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (Π.Δ.29/87). Η άσκηση του επαγγέλματος προϋποθέτει απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, που χορηγείται από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας – Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Άλλες πληροφορίες

Διαπιστώσεις της εξωτερικής αξιολόγησης για το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας
-Το πρόγραμμα σπουδών είναι άρτιο και ισοδύναμο με το επίπεδο 6 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Επαγγελματικών
Προσόντων (EQF).
-Τα μέλη του μόνιμου & έκτακτου ΕΠ είναι πολύ υψηλού επιπέδου.
-Πλήρης αξιοποίηση ΤΠΕ.
-Αξιόλογη & διεθνώς αναγνωρισμένη ερευνητική δραστηριότητα.
-Ανεπτυγμένη σύνδεση με ΚΠΠ φορείς.
-Υπερβολικός φόρτος εργασίας των φοιτητών.
-Χαμηλή αναλογία διδασκόντων διδασκομένων.
-Υπερβολικός αριθμός εξετάσεων.
-Έλλειψη διοικητικού προσωπικού.