Μαθηματικών Αθήνας [243]

Σχολές/Βάσεις/Πεδία

Πληροφορίες Σχολής

Τμήμα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)

Κωδικός: 243

Ίδρυμα: ΕΚΠΑ

Site: https://www.math.uoa.gr/

Επ. Πεδίο/α: 2

Έτη Σπουδών: 4

Πόλη: ΑΘΗΝΑ

Συντελεστής ΕΒΕ: 1,2

ΕΒΕΤ (2025): 14.73

Βάση ΓΕΛ (90%) (2025): 14500

Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2025 : Εδώ ;

Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2025): 19440

Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ):

[2 ΕΠ] ΓΛ:20 - ΦΥΣ:25 - ΧΗΜ:20 - ΜΑΘ:35

Μετεγγραφή: ΝΑΙ

Μαθήματα (Εύδοξος): Link

Οδηγός Σπουδών: OS |Ακαδ. Ετος: 2024-2025

Εσωτερική Αξιολόγηση: EA

Εξωτερική Αξιολόγηση: AX

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2025): Εδώ

Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024): 195

Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2025): 175

Επιτυχόντες ΓΕΛ κατ.90% (2025): 79

Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2025): 103

Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2025: Εδώ

Κατευθύνσεις

# Εφαρμοσμένη Κατεύθυνση
# Θεωρητικής Κατεύθυνση

Μαθήματα ανά Εξάμηνο

[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά [Υ], Επιλογής [Ε]) :

[1] [ΒΥ] ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ Ι

[1] [ΒΥ] ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΙΙ

[1] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ Ι

[1] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ

[1] [ΒΥ] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι

[1] [ΒΥ] ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ Ι

[2] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

[2] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ

[2] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ ΙΙ

[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[2] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ

[2] [ΒΥ] ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΙ

[3] [ΒΥ] ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΙΙΙ

[3] [ΒΥ] ΒΑΣΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ

[3] [ΒΥ] ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

[3] [ΒΥ] ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ Ι

[3] [ΒΥ] ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ

[4] [ΒΥ] ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι

[4] [ΒΥ] Βασική Άλγεβρα

[4] [ΒΥ] ΓΡΑΦΙΚΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

[4] [ΒΥ] ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

[4] [ΒΥ] ΔΙΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ Ι

[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

[4] [ΒΥ] ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ Ι

[4] [ΒΥ] ΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[4] [ΒΥ] ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

[4] [ΒΥ] ΠΡΟΒΟΛΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

[5] [ΒΥ] ΑΝΑΛΥΣΗ FOURIER ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ LEBESGUE

[5] [ΒΥ] ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ

[5] [ΒΥ] ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

[5] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ Ι

[5] [ΒΥ] ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ

[5] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

[5] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

[5] [ΒΥ] ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ

[5] [ΒΥ] ΜΗΧΑΝΙΚΗ Ι

[5] [ΒΥ] ΜΙΓΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι

[5] [ΒΥ] ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ι

[5] [ΒΥ] ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι

[5] [ΒΥ] ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΕΛΙΞΕΙΣ

[5] [ΒΥ] ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

[5] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

[6] [ΒΥ] ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

[6] [ΒΥ] ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΙΙ

[6] [ΒΥ] ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ

[6] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ

[6] [ΒΥ] ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ

[6] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ

[6] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ GALOIS

[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΤΡΟΥ

[6] [ΒΥ] ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

[6] [ΒΥ] ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ Ι

[6] [ΒΥ] ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΑ

[6] [ΒΥ] ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ

[6] [ΒΥ] ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Ι

[6] [ΒΥ] ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

[7] [ΒΥ] ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ

[7] [ΒΥ] ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ

[7] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΩΝ

[7] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΛΟΓΙΑ

[7] [ΒΥ] ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΙΙ

[7] [ΒΥ] ΟΥΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ

[8] [ΒΥ] Αρχαία Ελληνικά Μαθηματικά-Στοιχεία Ευκλείδη

[8] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΟΙ ΤΕΛΕΣΤΕΣ

[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FOURIER

[8] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ

[8] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΟΜΑΔΩΝ

[8] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

[8] [ΒΥ] ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ

[8] [ΒΥ] ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΙΙ

[8] [ΒΥ] ΜΙΓΑΔΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΙ

---------------------------------

 

ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΟΛΑ) (ΓΕΛ 90%)

Σύνολο=10
ΚΩΔ ΤΜΗΜΑ ΑΕΙ ΠΕΔΙΑ ΕΤΗ ΣΕΒΕ ΕΒΕΤ Σ.Β Ε.Μ ΒΑΣΗ 2025 ΜΕΤ.Β Θέσεις Επιτυχ Κεν.Θεσ. % Κε.Θε. 1η ΠΡ Συν.ΠΡ %1ΠΡ
246 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)ΕΜΠ251,214.7301586035014314300%116107611
243 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)ΕΚΠΑ241,214.73014500951827910357%4910904
245 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)ΑΠΘ241,1514.12014200-260119704941%5610106
252 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ)ΠΑ.ΑΙΓ240,89.820112752065149514497%38980
247 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)ΠΑΠΑΤ240,89.82010053-1123023000%14025056
1555 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)ΠΔΜ240,89.820985012598148486%89471
248 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝΠΑΚΡΗ240,89.8209675225494724%2010822
251 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝΠΑΚΡΗ240,89.820951514050282244%1410301
249 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)ΠΙ240,89.8209385-276524511513053%6018973
1432 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ)ΠΑΘΕΣ240,89.8209365-16557223561%912131
ΚΩΔ ΤΜΗΜΑ ΑΕΙ ΠΕΔΙΑ ΕΤΗ ΣΕΒΕ ΕΒΕΤ ΣΒΕΜ Β.2024 ΜΕΤ.Β 1322 753 569 43 % 1ΠΡ Συν.ΠΡ %1ΠΡ

Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 6495 | Καλοδήμος Δ. - https://sep4u.gr


…………………………………..

8 Αντίστοιχα τμήματα για μετεγγραφές το 2024
ΟΜΑΔΑ Ι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Α.Π.Θ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΠΑΤΡΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ε.Κ.Π.Α. ΑΘΗΝΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΑΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ -ΕΙΣ.ΚΑΤ.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ -ΕΙΣ.ΚΑΤ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΛΑΜΙΑ

To Τμήμα της Καστοριάς το 2024 είναι ΜΗ αντίστοιχο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Πανελλαδικές 2024: Θέσεις, Επιτυχόντες, Κενές Θέσεις

Επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων Μαθηματικών

Εντάσσονται στον Κλάδο ΠΕ03 για διορισμό στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όσοι έχουν :
Πτυχίο Μαθηματικών Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή δίπλωμα της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Ε.Μ.Π και πιστοποιητικό παρακολούθησης του Προγράμματος Σπουδών της κατεύθυνσης Μαθηματικού Εφαρμογών ή Πτυχίο τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης ή ισότιμα πτυχία αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής . Πτυχίο Μαθηματικών ή Μαθηματικών και Στατιστικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου .

Μια εξαιρετική παρουσίαση από την Φανή Πεταλίδου Λέκτορα του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ  εδώ

Επαγγελματική Μονογραφία από το ΑΠΘ

Επαγγελματική Μονογραφία από το Παν. Ιωαννίνων

Τι μπορεί να κάνει ένας Μαθηματικός (En)

Γιατί να σπουδάσω στο Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης

Το 2014 όπως και σε αρκετές  προηγούμενες χρονιές ο Μαθηματικός είναι κορυφαίο επάγγελμα στην Αμερική (Αναλυτικά εδώ).
Οι ακαδημαικές και επαγγελματικές δυνατότητες έχουν οι Μαθηματικοί αναλύονται στα παρακάτω κείμενα.

Career in Math (En)

careers in applied mathematics (En)

Careers in applied mathematics

Διορισμός ως Εκπαιδευτικός στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Στον Ενιαίο Πίνακα το 2024 υπήρχαν 8169 και έχουν ανακοινωθεί 900 μόνιμοι διορισμοί δηλαδή το 1/9 των συνολικών Φυσικών του Πίνακα.

QS World University Rankings by Subject 2024: Mathematics