Tο αδιάβλητο των Πανελλαδικών

Tο αδιάβλητο των Πανελλαδικών

Κύριε διευθυντά
Στην εφημερίδα σας διάβασα το ρεπορτάζ του αξιόλογου δημοσιογράφου Απόστολου Λακασά υπό τον τίτλο «ΟΛΜΕ κατά πρότασης Γαβρόγλου», όπου θεωρεί, η ΟΛΜΕ, ότι το σχέδιο για το λύκειο και τις εξετάσεις θα ενισχύσει την παραπαιδεία. Η ΟΛΜΕ την κατάσταση που επικρατεί στην Παιδεία τη ζει επί καθημερινής βάσεως και η γνώμη της είναι βαρύνουσα και όχι αντιπολιτευτική. Εξάλλου, εάν μετά προσοχής μελετήσουμε τις προτάσεις του υπουργού Παιδείας, για την εισαγωγή των μαθητών της Γ΄Λυκείου στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, καθώς και τη σύνδεση των Πανελλαδικών Εξετάσεων με αυτές της Γ΄ Λυκείου, που αποσκοπούν στην πριμοδότηση του βαθμού των Πανελλαδικών με τον βαθμό του α΄ τετραμήνου της Γ΄ Λυκείου, άνετα εξάγεται το συμπέρασμα ότι δεν θα υπάρχει αντικειμενική και ομοιογενής κρίση. Πέραν αυτών, δημιουργούνται και ορισμένα λεπτά νομικά θέματα, όπως μεταξύ του βαθμού του α΄ τετραμήνου και του τελικού βαθμού του απολυτηρίου καθώς και του ποσοστού, λέγεται 20%, στον τελικό βαθμό των Πανελλαδικών Εξετάσεων του βαθμού δηλαδή του α΄ τετραμήνου, εφόσον αυτός είναι μεγαλύτερος του βαθμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων, οπότε δίδεται «μπόνους». Γιατί του βαθμού του α΄ τετραμήνου; Εδώ δημιουργείται νομικό πρόβλημα και προβλέπω ότι το ΣτΕ θα το λύσει, όπως και άλλα ενδιάμεσα προβλήματα. Πέραν αυτών, η διαδικασία αποκτήσεως του απολυτηρίου της Γ΄ Λυκείου είναι αρκετά σύνθετη, η οποία δημιουργεί μεγάλο άγχος στους μαθητές. Η γνώμη μου είναι να σταματήσει κάθε περαιτέρω διαδικασία. Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις μπορεί να έχουν αδύνατα σημεία, αλλά είναι αδιάβλητες.

Ιωαννης Θ. Χαϊνης, Ομ. καθηγητής Ε. Μ. Πολυτεχνείου

© 2017, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Comment

9 + six =