Η σωστή διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών!

econΣε άρθρο που είναι δημοσιευμένο στον economist.com (το πλήρες άρθρο εδώ)   και αναφέρεται στη διδασκαλία και την αξίας των μαθηματικών μεταξύ άλλων γράφει:
-Οι κυβερνήσεις εντυπωσιάστηκαν από τα στοιχεία από την Παγκόσμια Τράπεζα  ότι η καλύτερη διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών.
-Η κυβέρνηση της Εσθονίας έχει αναθέσει σε ειδικούς να μελετήσουν και να προτείνουν λύσεις για  τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας των μαθηματικών  για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
-Μερικές χώρες με καλές επιδόσεις στο διαγωνισμό της  PISA  επιδιώκουν επίσης μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών . Η Κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανέθεσε σε ειδικό  να αξιολογήσει τη διδακτέα ύλη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
-Το Ισραήλ πειραματίζεται με τη βοήθεια πολλών μαθηματικών από την πρώην Σοβιετική Ένωση.
-Το ένα τρίτο των μαθητών δοκιμάζονται στη Σαγκάη, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της PISA δοκιμάζουν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε νέα και δύσκολα προβλήματα, σε σύγκριση με 2-3% στην Αμερική και την Ευρώπη
-Οι νέοι, στην Κίνα και αλλού, πρέπει να  μπορούν  να εκτιμήσουν  κατά πόσον μια απάντηση υπολογιστή είναι σωστή .

math-econ

 

Καλοδήμος Δ.

© 2014, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 13 times, 1 visits today)

Leave a Comment

4 − 1 =