Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ [168]

[168][ΑΕΙ][1,2,3,4,5] Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ

Oι σπουδές στο Tμήμα Θεάτρου διαρκούν δέκα εξάμηνα και περιλαμβάνουν 63 μαθήματα  κατανεμημένα στα 9 εξάμηνα σπουδών, και μία διπλωματική εξέταση στο 10ο εξάμηνο.

Τμήματα Θεάτρου

[146][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Αθήνας
[169][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Πάτρας
[362][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Πελοποννήσου (Ναύπλιο)
[168][ΑΕΙ][1,2,3,4,5] Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ
Προσοχή: Το τμήμα Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ ΔΕΝ είναι αντίστοιχο με τα υπόλοιπα 3 τμήματα  Θεατρικών Σπουδών.

© 2016, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 1 times, 1 visits today)

 

 

επαγγελματικές προοπτικές

Όπως συμβαίνει πια με όλους σχεδόν τους κλάδους σπουδών, δεν υπάρχει για τους αποφοίτους εξασφαλισμένη επαγγελματική αποκατάσταση. Η αβεβαιότητα είναι άλλωστε μεγαλύτερη στις περιοχές των καλών τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι οι φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου αποκτούν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ουσιαστικά εφόδια, που τους επιτρέπουν να αναζητήσουν εργασία σε διάφορους τομείς:
-Στον τομέα της επιστημονικής έρευνας και της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας.
-Στα καλλιτεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: ηθοποιοί, σκηνογράφοι, ενδυματολόγοι, σκηνοθέτες, μεταφραστές.
-Στα τεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: παραγωγοί, τεχνικοί σκηνής, φωτιστές, υπεύθυνοι ειδικών σκηνογραφικών κατασκευών κλπ.
-Ως στελέχη κρατικών, δημοτικών και ιδιωτικών θεατρικών οργανισμών: δραματολόγοι, επιμελητές εντύπων προγραμμάτων, οργανωτικά στελέχη, υπεύθυνοι εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ.
-Ως εμψυχωτές (animateurs) θεατρικών δραστηριοτήτων σε νομαρχιακά, δημοτικά κ.ά. πολιτιστικά κέντρα.
-Στην εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, ως καθηγητές θεατρικής αγωγής.
-Στα μέσα ενημέρωσης (καλλιτεχνικό ρεπορτάζ, θεατρική κριτική).
Είναι ευνόητο ότι η παραπάνω απαρίθμηση δεν σημαίνει και την ύπαρξη συγκεκριμένου αριθμού θέσεων εργασίας. Άλλωστε, οι δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης θα εξαρτηθούν και από γενικότερες παραμέτρους: από την εξέλιξη της θεατρικής ζωής στη χώρα μας, από την περαιτέρω ενσωμάτωση της θεατρικής αγωγής στα προγράμματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από την ανάπτυξη της πολιτιστικής αποκέντρωσης κλπ. Και, βέβαια, από τα ειδικά προσόντα και τις ικανότητες των αποφοίτων.

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 32 times, 1 visits today)