Κωδικός : 168
Ίδρυμα: ΑΠΘ
Site: https://www.thea.auth.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1234
Έτη Σπουδών: 5
Συντελεστής ΕΒΕ : 0,8
ΕΒΕT (2024) : 8.31
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Βάση ΓΕΛ (90%) (2024) : 11625
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 17800
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) : [4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
Μετεγγραφή: Μη Αντίστοιχο
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 78
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 78
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 62
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 62
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 62
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Βάση (κατ.90%) (2024) : 15525
ΕΠΑΛ: Βάσεις (κατ.90%) 2004- 2024 : Εδώ
ΕΠΑΛ: Μόρια 1ου Επιτυχόντα (90%) (2024): 17850
ΕΠΑΛ: Εισακτέοι κατ.90% (2024) : 8
ΕΠΑΛ: Κενές Θέσεις κατ.90% (2024) : 0
Κατευθύνσεις:
# Δραματολογίας – Παραστασιολογίας
# Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας
# Σκηνοθεσίας
# Υποκριτικής
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΦΩΤΙΣΜΟ
[1] [ΒΥ] ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
[1] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Ι
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
[2] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[2] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[2] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
[3] [ΒΥ] ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
[3] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[3] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:ΟΙ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ
[3] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ
[3] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ Ι
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙΙ
[3] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ Ι
[3] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι: ΥΛΙΚΑ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ Ι
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΤΟ ΙΡΛΑΝΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
[4] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΙ: ΧΡΩΜΑ
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV
[4] [ΒΥ] ΜΑΚΕΤΑ
[4] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΙ:ΧΡΩΜΑ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ II
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΙ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ:ΛΑΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, 19ος ΑΙΩΝΑΣ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ
[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ V
[5] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙΙ
[5] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣΚΕΣ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΣ
[5] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ V
[5] [ΒΥ] ΦΩΝΗΤΙΚΗ-ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ Ι
[6] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
[6] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΤΣΕΧΟΦ
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
[6] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[6] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι-ΑΝΑΛΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[6] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ: Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΝΙΣΛΑΦΣΚΙ ΣΤΟΝ ΚΑΣΤΕΛΛΟΥΤΣΙ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ:ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
[6] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ IV
[6] [ΒΥ] ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[6] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VI
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VII
[6] [ΒΥ] ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
[7] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ:ΤΑ ΣΑΙΞΠΗΡΙΚΑ ΣΟΝΕΤΑ (1609)
[7] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ι
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ Ι
[7] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ
[7] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΥΛ
[7] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ V
[7] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ
[7] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: ΑΝΑΛΥΣΗ
[7] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ (17ος-20ος αιώνας)
[7] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ IX
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
[8] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΣΑΡΑ ΚΕΪΝ-ΜΑΡΤΙΝ ΚΡΙΜΠ
[8] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[8] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[8] [ΒΥ] ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ: ΝΤΑΝΤΑΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[8] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ ΙΙ
[8] [ΒΥ] ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΙΙΙ
[8] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ Η/Υ
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ X
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΧΙ
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ IV
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΙΙ
---------------------------------