Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ [168]

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)
Κωδικός : 168
Ίδρυμα: ΑΠΘ
Site: http://www.thea.auth.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1&2&3&4
Έτη Σπουδών: 5
Συντελεστής ΕΒΕ : 0.80
ΕΒΕT (2023) : 8.34
EBET 2021- 2023 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) :
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
Μετεγγραφή: Μη Αντίστοιχο
Μαθήματα (Εύδοξος) (2023) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2004- 2023 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2023): 19225
Μόρια Τελευταίου Επιτυχόντα ΓΕΛ (Βάση) (90%) (2023) : 12875
Εισακτέοι (100%) (ΓΕΛ&ΕΠΑΛ) 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 78
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 78
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2023) : 62
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2023) : 62
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2023) : 0
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2023 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2023 : Εδώ
Βάσεις ΕΠΑΛ (κατ.90%) 2004- 2023 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΕΠΑΛ (90%) (2023): 18475
Μόρια Τελευταίου Επιτυχόντα ΕΠΑΛ (Βάση) (90%) (2023) : 15700
Εισακτέοι ΕΠΑΛ κατ.90% (2023) : 8
Κενές Θέσεις ΕΠΑΛ κατ.90% (2023) : 0
Κατευθύνσεις:
# Δραματολογίας – Παραστασιολογίας
# Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας
# Σκηνοθεσίας
# Υποκριτικής
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΦΩΤΙΣΜΟ
[1] [ΒΥ] ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
[1] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Ι
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
[2] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[2] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[2] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
[3] [ΒΥ] ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
[3] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[3] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:ΟΙ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ
[3] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ
[3] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ Ι
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙΙ
[3] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ Ι
[3] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι: ΥΛΙΚΑ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ Ι
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΤΟ ΙΡΛΑΝΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
[4] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΙ: ΧΡΩΜΑ
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV
[4] [ΒΥ] ΜΑΚΕΤΑ
[4] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΙ:ΧΡΩΜΑ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ II
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΙ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ:ΛΑΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, 19ος ΑΙΩΝΑΣ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ
[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ V
[5] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙΙ
[5] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣΚΕΣ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΣ
[5] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ V
[5] [ΒΥ] ΦΩΝΗΤΙΚΗ-ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ Ι
[6] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
[6] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΤΣΕΧΟΦ
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
[6] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[6] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι-ΑΝΑΛΥΣΗ
[6] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[6] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ: Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΝΙΣΛΑΦΣΚΙ ΣΤΟΝ ΚΑΣΤΕΛΛΟΥΤΣΙ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ:ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
[6] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ IV
[6] [ΒΥ] ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[6] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VI
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VII
[6] [ΒΥ] ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
[7] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ:ΤΑ ΣΑΙΞΠΗΡΙΚΑ ΣΟΝΕΤΑ (1609)
[7] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ι
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ Ι
[7] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ
[7] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΥΛ
[7] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ V
[7] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ
[7] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: ΑΝΑΛΥΣΗ
[7] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ (17ος-20ος αιώνας)
[7] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ IX
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
[8] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΣΑΡΑ ΚΕΪΝ-ΜΑΡΤΙΝ ΚΡΙΜΠ
[8] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[8] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[8] [ΒΥ] ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ: ΝΤΑΝΤΑΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[8] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ ΙΙ
[8] [ΒΥ] ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΙΙΙ
[8] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ Η/Υ
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ X
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΧΙ
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ IV
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΙΙ
---------------------------------

Oι σπουδές στο Tμήμα Θεάτρου διαρκούν δέκα εξάμηνα και περιλαμβάνουν 63 μαθήματα  κατανεμημένα στα 9 εξάμηνα σπουδών, και μία διπλωματική εξέταση στο 10ο εξάμηνο.

Τμήματα Θεάτρου

[146][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Αθήνας
[169][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Πάτρας
[362][ΑΕΙ][1,4] Θεατρικών Σπουδών Πελοποννήσου (Ναύπλιο)
[168][ΑΕΙ][1,2,3,4,5] Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ
Προσοχή: Το τμήμα Θεάτρου Θεσσαλονίκης ΑΠΘ ΔΕΝ είναι αντίστοιχο με τα υπόλοιπα 3 τμήματα  Θεατρικών Σπουδών.

Εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ32

Τελαυταία τροποποίηση 29 Απριλίου, 2023 | 1η Δημοσίευση: 2 Δεκεμβρίου, 2016

επαγγελματικές προοπτικές

Όπως συμβαίνει πια με όλους σχεδόν τους κλάδους σπουδών, δεν υπάρχει για τους αποφοίτους εξασφαλισμένη επαγγελματική αποκατάσταση. Η αβεβαιότητα είναι άλλωστε μεγαλύτερη στις περιοχές των καλών τεχνών και των ανθρωπιστικών επιστημών. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι οι φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου αποκτούν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ουσιαστικά εφόδια, που τους επιτρέπουν να αναζητήσουν εργασία σε διάφορους τομείς:
-Στον τομέα της επιστημονικής έρευνας και της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας.
-Στα καλλιτεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: ηθοποιοί, σκηνογράφοι, ενδυματολόγοι, σκηνοθέτες, μεταφραστές.
-Στα τεχνικά επαγγέλματα της σκηνής: παραγωγοί, τεχνικοί σκηνής, φωτιστές, υπεύθυνοι ειδικών σκηνογραφικών κατασκευών κλπ.
-Ως στελέχη κρατικών, δημοτικών και ιδιωτικών θεατρικών οργανισμών: δραματολόγοι, επιμελητές εντύπων προγραμμάτων, οργανωτικά στελέχη, υπεύθυνοι εκπαιδευτικών προγραμμάτων κλπ.
-Ως εμψυχωτές (animateurs) θεατρικών δραστηριοτήτων σε νομαρχιακά, δημοτικά κ.ά. πολιτιστικά κέντρα.
-Στην εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, ως καθηγητές θεατρικής αγωγής.
-Στα μέσα ενημέρωσης (καλλιτεχνικό ρεπορτάζ, θεατρική κριτική).
Είναι ευνόητο ότι η παραπάνω απαρίθμηση δεν σημαίνει και την ύπαρξη συγκεκριμένου αριθμού θέσεων εργασίας. Άλλωστε, οι δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης θα εξαρτηθούν και από γενικότερες παραμέτρους: από την εξέλιξη της θεατρικής ζωής στη χώρα μας, από την περαιτέρω ενσωμάτωση της θεατρικής αγωγής στα προγράμματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από την ανάπτυξη της πολιτιστικής αποκέντρωσης κλπ. Και, βέβαια, από τα ειδικά προσόντα και τις ικανότητες των αποφοίτων.

6. KATEYΘYNΣEIΣ
Το πτυχίο του Τμήματος Θεάτρου είναι ενιαίο και έχει ως βάση έναν πλήρη κύκλο μαθημάτων θεατρολογίας και διδακτικής του θεάτρου. Στη συνέχεια με τα επιλεγόμενα μαθήματα (27 Ε και 5-8 ΕΕ), οι φοιτητές μπορούν να ειδικευτούν σε
έναν τομέα της θεατρικής δραστηριότητας, ακολουθώντας μία από τις παρακάτω κατευθύνσεις: Δραματολογία-Παραστασιολογία, Σκηνογραφία-Ενδυματολογία, Υποκριτική, όπως μπορούν, επίσης, να μην επιλέξουν ειδίκευση και να ακολουθήσουν τη Γενική κατεύθυνση.
α) Κατεύθυνση Δραματολογίας-Παραστασιολογίας
Η κατεύθυνση απευθύνεται σε φοιτητές με θεωρητικά κυρίως ενδιαφέροντα, προσανατολισμένα στην ανάλυση του
δραματικού κειμένου και της θεατρικής παράστασης. Εξοπλίζει τους φοιτητές προκειμένου να ασχοληθούν με τη θεατρολογική έρευνα και την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία, ή να εργαστούν σε θεατρικούς οργανισμούς ως δραματολόγοι
και επιμελητές εντύπων προγραμμάτων, ή να συνεργαστούν με εφημερίδες και περιοδικά ως θεατρικοί συντάκτες και
κριτικοί, ενώ παράλληλα προσφέρει θεωρητική υποστήριξη σε όσους έχουν σκηνοθετικά ενδιαφέροντα.
Όσοι ακολουθούν αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να επιλέξουν τουλάχιστον 22 μαθήματα ειδίκευσης (από τον κύκλο
Δραματολογίας-Παραστασιολογίας) και 5 συμπληρωματικά μαθήματα αδιακρίτως κύκλου.
β) Κατεύθυνση Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας
Η κατεύθυνση απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τον σκηνογραφικό σχεδιασμό και την ενδυματολογία, και γενικότερα για το εικαστικό μέρος της θεατρικής παράστασης, καθώς επίσης και σε όσους έχουν κλίση για τις σκηνογραφικές
κατασκευές και για την τεχνολογία της σκηνής.
Όσοι ακολουθούν αυτήν την κατεύθυνση, πρέπει να επιλέξουν 22 μαθήματα ειδίκευσης (από τον κύκλο ΣκηνογραφίαςΕνδυματολογίας) και 5 συμπληρωματικά μαθήματα από την κατεύθυνση Δραματολογία-Παραστασιολογία
γ) Κατεύθυνση Υποκριτικής
Η κατεύθυνση απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για την υποκριτική τέχνη και το επάγγελμα του ηθοποιού.
Όσοι ακολουθούν αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να επιλέξουν 22 μαθήματα ειδίκευσης (από τον κύκλο Υποκριτικής)
και 5 συμπληρωματικά μαθήματα από τον κύκλο Δραματολογίας-Παραστασιολογίας.
δ) Γενική κατεύθυνση
Aπευθύνεται στους φοιτητές που δεν ακολουθούν μία από τις παραπάνω κατευθύνσεις, είτε επειδή δεν πέρασαν το αντίστοιχο προαπαιτούμενο μάθημα είτε επειδή προτιμούν μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών.
Όσοι ακολουθούν αυτήν την κατεύθυνση, πρέπει να επιλέξουν τα 22 επιλεγόμενα μαθήματα (Ε) αδιακρίτως κύκλου, με
τον όρο 5 τουλάχιστον από αυτά να ανήκουν στον κύκλο Δραματολογίας-Παραστασιολογίας

Τελαυταία τροποποίηση 29 Απριλίου, 2023 | 1η Δημοσίευση: 8 Δεκεμβρίου, 2016