Κωδικός : 168
Ίδρυμα: ΑΠΘ
Επ. Πεδίο/α: 1,2,3,4
Έτη Σπουδών: 5
Συντελεστής ΕΒΕ : 0.8
ΕΒΕ (2023) : 8.34
Μετεγγραφή: Μη Αντίστοιχο
Site: http://www.thea.auth.gr/
Μαθήματα (Εύδοξος) : https://service.eudoxus.gr/public/departments/courses/1603/2023
Οδηγός Σπουδών : OS
Εξωτερική Αξιολόγηση : AX
Βάσεις 2004- 2023 : Εδώ
Εισακτέοι 2001- 2023 : Εδώ
Προτιμήσεις Επιτυχόντων 2023 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων 2023 : Εδώ
Συντελεστές Βαρύτητας:
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΑΡΧ: 25 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
[2 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΜΑΘ: 25
[3 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΦΥΣ: 25 - ΧΗΜ: 25 - ΒΙΟ: 25
[4 ΕΠ ] ΓΛ: 25 - ΜΑΘ: 25 - ΠΛΗ: 25 - ΟΙΚ: 25
Κατευθύνσεις:
# Δραματολογίας – Παραστασιολογίας
# Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας
# Σκηνοθεσίας
# Υποκριτικής
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[1] [ΒΥ] ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
[3] [ΒΥ] ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
[3] [ΒΥ] ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[7] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
[6] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
[8] [ΒΥ] ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
[1] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι
[2] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:ΟΙ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝ
[6] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΝΕΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΤΣΕΧΟΦ
[8] [ΒΥ] ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΣΑΡΑ ΚΕΪΝ-ΜΑΡΤΙΝ ΚΡΙΜΠ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ II
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ Ι
[3] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[7] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ:ΤΑ ΣΑΙΞΠΗΡΙΚΑ ΣΟΝΕΤΑ (1609)
[6] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΙ
[4] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΤΟ ΙΡΛΑΝΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
[5] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ:ΛΑΙΚΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, 19ος ΑΙΩΝΑΣ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ
[1] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[2] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[6] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[4] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
[5] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΦΩΤΙΣΜΟ
[3] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ Ι
[4] [ΒΥ] ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΙ: ΧΡΩΜΑ
[6] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι-ΑΝΑΛΥΣΗ
[7] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[8] [ΒΥ] ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
[6] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[8] [ΒΥ] ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ: ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ-ΣΥΝΘΕΣΗ
[8] [ΒΥ] ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
[8] [ΒΥ] ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ: ΝΤΑΝΤΑΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ Ι
[7] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ Ι
[6] [ΒΥ] ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
[7] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ: Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΝΙΣΛΑΦΣΚΙ ΣΤΟΝ ΚΑΣΤΕΛΛΟΥΤΣΙ
[6] [ΒΥ] ΘΕΩΡΙΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ:ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
[7] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΥΛ
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[4] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ IV
[5] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ V
[1] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ Ι
[2] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙΙ
[6] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ IV
[7] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ V
[3] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ Ι
[5] [ΒΥ] ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙΙ
[5] [ΒΥ] ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣΚΕΣ
[4] [ΒΥ] ΜΑΚΕΤΑ
[6] [ΒΥ] ΜΟΡΦΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
[7] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ
[8] [ΒΥ] ΞΙΦΑΣΚΙΑ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ Ι: ΥΛΙΚΑ
[4] [ΒΥ] ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΙ:ΧΡΩΜΑ
[8] [ΒΥ] ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
[7] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: ΑΝΑΛΥΣΗ
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ IV
[6] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ Ι (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
[8] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΙΙΙ
[9] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΙΙ
[5] [ΒΥ] ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
[5] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Ι
[1] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
[7] [ΒΥ] ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ (17ος-20ος αιώνας)
[5] [ΒΥ] ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΣ
[8] [ΒΥ] ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ Η/Υ
[2] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΙΙ
[3] [ΒΥ] ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
[7] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ IX
[5] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ V
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VI
[6] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ VII
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ X
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
[3] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙ
[8] [ΒΥ] ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΧΙ
[6] [ΒΥ] ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
[5] [ΒΥ] ΦΩΝΗΤΙΚΗ-ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ Ι
[7] [ΒΥ] ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
---------------------------------