Ανάλυση του Μηχανογραφικού ΓΕΛ 2024

Από τον παρακάτω πίνακα προκύπτει η διεκδίκηση είναι δίκαιη στο 34% των Τμημάτων του 1ου Επιστημονικού Πεδίου (ΕΠ), στο 39% του 2ου ΕΠ, στο 20% του 3ου ΕΠ και στο 25% του 4ου ΕΠ. Σε αυτά ΜΟΝΟ οι υποψήφιοι διαγωνίζονται στα ίδια Μαθήματα. Στα υπόλοιπα υπάρχει μεγάλη αδικία γιατί συγκρίνονται ανόμοια πράγματα. Στο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υπάρχουν πολλές αδικίες (περισσότερα εδώ ) που κρύβονται πίσω από το αδιάβλητο των Πανελλαδικών. Το αδιάβλητο είναι πολύ σημαντικό αλλά δεν αρκεί.

 

 

Καλοδήμος Δημήτρης  Πτυχιούχος Φυσικού Αθήνας, πρώην υπεύθυνος ΣΕΠ σε ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ και ΚΕΣΥ Φθιώτιδας. Διαχειριστής sites:  sep4u.gr,  ΔΔΕ Φθ/δας, ΠΔΕ Στερεάς