Σε άρθρο που είναι δημοσιευμένο στον economist.com (το πλήρες άρθρο εδώ) και αναφέρεται στη διδασκαλία και την αξίας των μαθηματικών μεταξύ άλλων γράφει:
-Οι κυβερνήσεις εντυπωσιάστηκαν από τα στοιχεία από την Παγκόσμια Τράπεζα ότι η καλύτερη διδασκαλία των μαθηματικών αυξάνει το ΑΕΠ των χωρών.
-Η κυβέρνηση της Εσθονίας έχει αναθέσει σε ειδικούς να μελετήσουν και να προτείνουν λύσεις για τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας των μαθηματικών για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
-Μερικές χώρες με καλές επιδόσεις στο διαγωνισμό της PISA επιδιώκουν επίσης μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών . Η Κυβέρνηση της Σιγκαπούρης ανέθεσε σε ειδικό να αξιολογήσει τη διδακτέα ύλη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
-Το Ισραήλ πειραματίζεται με τη βοήθεια πολλών μαθηματικών από την πρώην Σοβιετική Ένωση.
-Το ένα τρίτο των μαθητών δοκιμάζονται στη Σαγκάη, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της PISA δοκιμάζουν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε νέα και δύσκολα προβλήματα, σε σύγκριση με 2-3% στην Αμερική και την Ευρώπη
-Οι νέοι, στην Κίνα και αλλού, πρέπει να μπορούν να εκτιμήσουν κατά πόσον μια απάντηση υπολογιστή είναι σωστή .
Καλοδήμος Δ.