Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας (135)

Σχολές/Βάσεις/Πεδία ΤΜΗΜΑ: ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)
Κωδικός : 135
Ίδρυμα: ΕΚΠΑ
Site: http://www.gs.uoa.gr/
Επ. Πεδίο/α: 1
Έτη Σπουδών: 4
Συντελεστής ΕΒΕ : 0.80
ΕΒΕT (2024) : 9.82
EBET 2021- 2024 : Εδώ
Ειδικό Μάθημα (EM) : ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Συντελεστής Βαρύτητας (EM) : 20
Συντελεστές Βαρύτητας (ΓΕΛ) :
[1 ΕΠ ] ΓΛ: 30 - ΑΡΧ: 20 - ΙΣΤ: 25 - ΛΑΤ: 25
Μετεγγραφή: NAI
Μαθήματα (Εύδοξος) (2024) : Link
Οδηγός Σπουδών : OS
Βάσεις ΓΕΛ (κατ.90%) 2015- 2024 : Εδώ
Μόρια 1ου Επιτυχόντα ΓΕΛ (90%) (2024): 18795
Μόρια Τελευταίου Επιτυχόντα ΓΕΛ (Βάση) (90%) (2024) : 11945
Εισακτέοι (100%) (ΓΕΛ&ΕΠΑΛ) 2001- 2024 : Εδώ
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2024) : 127
Εισακτέοι ΓΕΛ & ΕΠΑΛ κατ.100% (2023) : 130
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 114
Εισακτέοι ΓΕΛ κατ.90% Κατόπιν Μεταφοράς (2024) : 126
ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 37
Κενές Θέσεις ΓΕΛ κατ.90% (2024) : 89
Προτιμήσεις Επιτυχόντων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Συνολικές Προτιμήσεις Υποψηφίων ΓΕΛ κατ.90% 2024 : Εδώ
Μαθήματα ανά Εξάμηνο:
[ΕΞ] Μαθήματα (Βασικά [Β], Κατευθύνσεων [Κ], Υποχρεωτικά (Υ), Επιλογής (Ε) ) :
[0] [ΒΥ] ΑΡΑΒΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΙΙ
[0] [ΒΥ] ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
[0] [ΒΥ] ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
[0] [ΒΥ] ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[0] [ΒΥ] ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α'
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[0] [ΒΥ] ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΡΑΒΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
[0] [ΒΥ] ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
[0] [ΒΥ] ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[0] [ΒΥ] ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ (Η. ΜΠΕΖΕΒΕΓΚΗΣ)
[0] [ΒΥ] ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ
[0] [ΒΥ] Η ΒΕΝΕΤΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ
[0] [ΒΥ] ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
[0] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΩΤΕΡΗΣ ΕΥΡΩΠ.ΦΙΛΟΣ.
[0] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
[0] [ΒΥ] Ιστορία της Ιταλικής Λογοτεχνίας
[0] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΙΙ
[0] [ΒΥ] ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
[0] [ΒΥ] ΙΤΑΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Ι
[0] [ΒΥ] ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι
[0] [ΒΥ] ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
[0] [ΒΥ] ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Ι
[0] [ΒΥ] ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΙΙ
[0] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
[0] [ΒΥ] ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΑΙΩΝΑ
[0] [ΒΥ] ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤ. ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Κ΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[0] [ΒΥ] ΝΕΩΤΕΡΗ & ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
[0] [ΒΥ] ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
[0] [ΒΥ] ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
[0] [ΒΥ] ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
[0] [ΒΥ] ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[0] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
[0] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
[0] [ΒΥ] ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
[0] [ΒΥ] ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
[0] [ΒΥ] ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
[0] [ΒΥ] ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι
[0] [ΒΥ] ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
[0] [ΒΥ] Υπολογιστική Γλωσσολογία
[3] [ΒΥ] Πραγματολογία
[3] [ΒΥ] Συγκριτική Γλωσσολογία
[4] [ΒΥ] Λεξικολογία
---------------------------------
Untitled Document
Σύνολο=2
Τμήματα (sep4u.gr) AEI ΕΠ ΕΒΕT Β.2024 Μετ.Β Ε.2024 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΓΡΑΦ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ
137 -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 1 9.82 11970 470 110 0 4 20 εδώ Inf Math
135 -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 1 9.82 11945 -40 127 -3 4 20 εδώ Inf Math OS
Σύνολο: 237 -3 -1 %
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: 25 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) -
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Εισ=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΡΑΦ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2010 - 2024 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )

------ # ------

Τα Γερμανικά σήμερα

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ της Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Π.Ε.
ΓΙΑΤΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ; Warum Deutsch?

Μπορείτε να κατεβάσετε και να αναπαράγετε το φυλλάδιο
(Β έκδοση – Απρίλιος 2011) – πατήστε εδώ
Ένα από τα κύρια καθήκοντα όλων των καθηγητών/τριών της Γερμανικής γλώσσας αποτελεί η ενημέρωση τους όσον αφορά τους λόγους, για τους οποίους καλούμε τους κατοίκους της Ελλάδας να επιλέξουν να μάθουν τη Γερμανική γλώσσα. Σίγουρα θα κληθούμε πολλές φορές να ενημερώσουμε για τη χρησιμότητα της Γερμανικής γλώσσας, αλλά και για τον πολιτισμικό πλούτο της γερμανόφωνης γλωσσικής κοινότητας.
Σας καλούμε να λάβετε υπόψη σας τους παρακάτω λόγους και να συνδράμετε και εσείς στην πληρέστερη ενημέρωση των ενδιαφερομένων.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Η Γερμανική γλώσσα είναι η πρώτη μητρική γλώσσα μεταξύ των κατοίκων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αποτελεί γλώσσα εργασίας στα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. Ο ρόλος της στην Ε.Ε. ισχυροποιείται μετά από την ένταξη χωρών της ανατολικής Ευρώπης, όπου η Γερμανική αποτελεί τη βασική ξένη γλώσσα από πλευράς παρουσίας στο εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και από πλευράς αριθμού ομιλητών ως ξένη γλώσσα. Στις περισσότερες χώρες της Κεντρικής, της Βόρειας και της Ανατολικής Ευρώπης η Γερμανική γλώσσα διδάσκεται από ολοένα και περισσότερους μαθητές. Έρευνα Ευρωβαρόμετρου (σελ. 5)

ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η Γερμανική είναι επίσημη γλώσσα στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, το Λιχτενστάϊν, το Λουξεμβούργο, τη Γερμανόφωνη Κοινότητα του Βελγίου, το Νότιο Τυρόλο(Ιταλία), τη Σιλεσία (Πολωνία) και το Βατικανό (Ελβετική Φρουρά).
Η Γερμανική είναι μειονοτική γλώσσα στην Τσεχία (Βοημία και Μοραβία), την Ουγγαρία, τη Δανία (Βόρειο Σλέσβιχ), τη Γαλλία (Αλσατία και Λοραίνη), τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Σλοβακία, τη Μολδαβία, τη Σλοβενία. Επίσης, τη Γερμανική γλώσσα μιλούν σποραδικά χιλιάδες μόνιμοι κάτοικοι σε περιοχές της Ιταλίας (Τρεντίνο), Πολωνίας (Πομερανία) καθώς και της Ισπανίας (Μαγιόρκα, Μάλαγα, Κανάρια νησιά).
Στις άλλες ηπείρους η Γερμανική είναι μειονοτική γλώσσα σε περιοχές της Βραζιλίας, του Καζακστάν, του Κιργιζιστάν, της Ναμίμπια και στα νησιά Μαριάννες.
Επίσης, 42.800.000 κάτοικοι των ΗΠΑ (βόρειες Πολιτείες) έχουν γερμανική καταγωγή και μιλούν γερμανογενείς διαλέκτους ή γλώσσες με γερμανικά λεξιλογικά στοιχεία. Εκατομμύρια άλλοι κατοικούν στη Νότια Αμερική και στην Ωκεανία.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η γερμανική οικονομία είναι ο πυλώνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εδρεύει στη Φρανκφούρτη. Η Γερμανία είναι η χώρα με τις σημαντικότερες εξαγωγές στον κόσμο (αυτοκινητοβιομηχανία, χημικά προϊόντα, φαρμακοβιομηχανία, βαριά βιομηχανία). Είναι ο σημαντικότερος εμπορικός εταίρος της Ελλάδας.

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Στον τομέα του Τουρισμού, η Ελλάδα αποκομίζει σημαντικά οφέλη από την κίνηση των τουριστών. Ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό των τουριστών που επισκέπτονται κάθε χρόνο την Ελλάδα προέρχεται από γερμανόφωνες χώρες. Το 2011 επισκέφτηκαν την Ελλάδα περισσότεροι από 2.000.000 τουρίστες από τις γερμανόφωνες χώρες (ακολουθούν Μεγ. Βρετανία, Ιταλία, κ.α.).
Επιππέον η Γερμανία είναι η πρώτη χώρα σε όλες τις μετρήσεις Τουριστικής Δαπάνης (σελ. 5). Οι Γερμανοί ταξιδεύουν στο εξωτερικό για πολυήμερες διακοπές κατά μέσο όρο 3 φορές το χρόνο.

ΣΠΟΥΔΕΣ
Τα Γερμανικά Πανεπιστήμια θεωρούνται από τα καλύτερα στον κόσμο. Χιλιάδες Έλληνες φοιτητές σπουδάζουν σε αυτά καθώς οι προϋπόθεσεις έχουν απλουστευτεί: απολυτήριο Γεν. Λυκείου, βεβαίωση πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (επιτυχής συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις, τουλ. 50%) και γλωσσική επάρκεια στα Γερμανικά (TestDaf, κ.α.). Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει στο Λύκειο την κατεύθυνση που είναι σχετική με τη σχολή που τους ενδιαφέρει.
Πολλοί επιφανείς Έλληνες πολιτικοί και επιστήμονες έχουν σπουδάσει σ’ αυτά. Όπως έγινε μάλιστα γνωστό στο ελληνικό κοινό, από έγκυρο ελληνικό δημοσίευμα, μετά τις ΗΠΑ και τη Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία (με μικρή διαφορά από τη Μεγάλη Βρετανία) βρίσκεται παγκοσμίως στην τρίτη θέση, όσον αφορά τον αριθμό προσέλκυσης ξένων φοιτητών. Σύμφωνα με στοιχεία, επίσης, της ΙΜΗ, περισσότερα από 500 πανεπιστήμια σ’ όλο τον κόσμο (εκτός γερμανόφωνου χώρου), μεταξύ αυτών και το Πανεπιστήμιο Stanford στις Η.Π.Α. δίνουν τη δυνατότητα σε σπουδαστές να περατώσουν τις σπουδές τους στη Γερμανική γλώσσα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Γνωρίζοντας τη Γερμανική γλώσσα μπορεί να κατανοήσει κανείς πλήθος βιβλίων στο πρωτότυπο καθώς, σύμφωνα με στοιχεία που παρατίθενται από τον οργανισμό DAAD, οι γλώσσες στις οποίες γράφονται τα περισσότερα βιβλία παγκοσμίως είναι η Αγγλική, η Κινεζική και η Γερμανική.

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Με τα γερμανικά αποκτά κανείς πρόσβαση σε έναν από τους μεγαλύτερους πολιτισμούς του κόσμου. Οι Brecht, Kafka, Goethe, αδελφοί Grimm, Schopenhauer, Nietsche, Marx, Kant, Markuse, Heidegger, Kepler, Einstein, Mozart, Beethoven και πλήθος άλλων συγγραφέων, φιλοσόφων, επιστημόνων και μουσουργών μιλούσαν και έγραφαν στα Γερμανικά.

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ
Τα Γερμανικά αποτελούν μια ιδιαίτερα προσιτή γλώσσα για τον ελληνόφωνο μαθητή. Έχει τεκμηριωμένα αποδειχθεί ότι η γερμανική γλώσσα παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με την Ελληνική. Τα Γερμανικά εμφανίζουν κοινά χαρακτηριστικά με τη γλώσσα μας τόσο στη δομή της γραμματικής και τη σύνταξη όσο και στον τρόπο σκέψης. Επιπλέον η γνώση Αγγλικών βοηθάει στην εκμάθηση των Γερμανικών καθώς η αγγλική γλώσσα ανήκει γλωσσολογικά στη Γερμανική Οικογένεια Γλωσσών (Germanic languages) ενώ τα Γερμανικά μπορούν να αποτελέσουν αφετηρία για την εκμάθηση άλλων γλωσσών π.χ. Ολλανδικά, Σουηδικά, Δανέζικα, Νορβηγικά, κ.α.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Περισσότεροι από 500.000 Έλληνες έχουν περάσει ένα μεγάλο διάστημα της ζωής τους σε γερμανόφωνες χώρες, ή εξακολουθούν να ζουν ακόμη εκεί. Από τη δεκαετία του 1960 η Γερμανία αποτελεί πόλο έλξης χιλιάδων Ελλήνων μεταναστών. Μετά το 2010 αυξήθηκε κατακόρυφα η αναζήτηση εργασίας στη Γερμανία η οποία αποτελεί εγγύηση για αξιοπρεπή διαβίωση και εργασία. Επιπλέον η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία αποτελούν μια από τις πρώτες επιλογές των Ελλήνων για τις χειμερινές τους διακοπές.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η Γερμανική είναι πλέον η δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία συμμετοχής στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠγ) το Νοέμβριο του 2010 το 22% των υποψηφίων επέλεξε να εξεταστεί στη Γερμανική Γλώσσα, ακολουθεί η Γαλλική Γλώσσα (12%) και έπονται η Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα.
Επίσης, η Γερμανική αποτελεί, μετά την Αγγλική Γλώσσα, την επόμενη επιλογή για σπουδές στα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών στα ελληνικά πανεπιστήμια, όπως φαίνεται από τον αριθμό των υποψηφίων στα Ειδικά Μαθήματα των Πανελλαδικών εξετάσεων [Το 2010 για τη Γερμανική Γλώσσα οι υποψήφιοι ανήλθαν στους 1295, για τη Γαλλική Γλώσσα στους 1129, για την Ισπανική Γλώσσα στους 171 και για την Ιταλική Γλώσσα στους 161].

Αριθμός μαθητών που διδάσκονται τη Γερμανική γλώσσα στα Ημερήσια Δημόσια Γυμνάσια (ανά σχολικό έτος και ποσοστό)

1999-2000     60.588      (18,2%)

2000-2001     77.641      (23,7%)

2001-2002     88.817      (28,2%)

2002-2003     99.586      (32,0%)

2003-2004    103.649     (35,1%)

2004-2005    112.605     (37,3%)

2005-2006    121.212     (39,5%)

2006-2007    129.515     (41,8%)

2007-2008    136.898     (43,9%)

2008-2009    140.948     (44,8%)

2009-2010    140.844     (45,5%)

2010-2011    143.546     (46,4%)

2011-2012    138.781     (47,8%)

2012-2013    137.408     (48%)

2013-2014    142.502     (49%)

Πηγή: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ:
ΤΜΗΜΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Επαγγελματικές Διέξοδοι

Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα: σε τράπεζες, οργανισμούς, σε ερευνητικά κέντρα και στους διεθνείς οργανισμούς, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, ως ελεύθεροι επαγγελματίες (Μεταφραστές), σε επιχειρήσεις και γενικά σε θέσεις που χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις της γερμανικής γλώσσας.

Επαγγελματικοί Σύλλογοι

Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Π.Ε.
https://www.pdv.org.gr/

Σύλλογος Καθηγητών της Γερμανικής Γλώσσας στην Ελλάδα  (ΣΥ.ΚΑ.Γ.Ε. – DLV)
http://dlv.gr/