Μαθηματικών Κρήτης (Ηράκλειο) [251]

[251][ΑΕΙ][2] Μαθηματικών Κρήτης (Ηράκλειο)

οδηγός σπουδών (216-17)


ΜΑΘΗΜΑΤΑ=49
1 εξ -Άλγεβρα
1 εξ -Ανάλυση I
1 εξ -Ανάλυση II
1 εξ -Ανάλυση Ι
1 εξ -Ανάλυση πολλών Μεταβλητών
1 εξ -Απειροστικός Λογισμός I
1 εξ -Απειροστικός Λογισμός II
1 εξ -Απειροστικός Λογισμός III
1 εξ -Απειροστικός Λογισμός ΙΙΙ
1 εξ -Αριθμητική Ανάλυση
1 εξ -Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα
1 εξ -Αριθμητική Λύση Μερικών Διαφορικών Εξισώσεων
1 εξ -Αριθμητική Λύση Συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων
1 εξ -Γερμανικά II
1 εξ -Γερμανικά Ι
1 εξ -Γλώσσα Προγραμματισμού
1 εξ -Γραμμική Άλγεβρα Ι
1 εξ -Γραμμική Αλγεβρα ΙΙ
1 εξ -Γραμμική Άλγεβρα ΙΙΙ
1 εξ -Διακριτά Μαθηματικά
1 εξ -Διαφορική Γεωμετρία
1 εξ -Επίπεδο και Χώρος
1 εξ -Ευκλείδια Γεωμετρία
1 εξ -Εφαρμοσμένη Στατιστική
1 εξ -Θεμέλια των Μαθηματικών
1 εξ -Θεωρία Αριθμών
1 εξ -Θεωρία Δακτυλίων και Modules
1 εξ -Θεωρία Ομάδων
1 εξ -Θεωρία Πιθανοτήτων I
1 εξ -Θεωρία Πιθανοτήτων ΙΙ
1 εξ -Θεωρία Προσεγγίσεως και Εφαρμογές
1 εξ -Θεωρία Συνόλων
1 εξ -Θεωρία Σωμάτων
1 εξ -Ιστορια των Μαθηματικών Ι
1 εξ -Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
1 εξ -Λογική
1 εξ -Μαθηματικά Μοντέλα Κλασικής Φυσικής
1 εξ -Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις
1 εξ -Μιγαδική Ανάλυση II
1 εξ -Μιγαδική Ανάλυση Ι
1 εξ -Παιδαγωγική του Σχολείου
1 εξ -Παραμετρική Στατιστική
1 εξ -Περιγραφική Στατιστική
1 εξ -Πραγματική Ανάλυση
1 εξ -Στοχαστικές Ανελίξεις I
1 εξ -Συναρτησιακή Ανάλυση
1 εξ -Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις
1 εξ -Τοπολογία
1 εξ -Φυσική Ι

Untitled Document #####
Σύνολο αντίστοιχων τμημάτων: 10
Τμήματα AEI ΕΠ Β.2018 ΜετΒ Ε.2019 ΜετΕ ΕΤΗ ΕΙΔ ΠΛΗ ΜΑΘ Ο.Σ ΓΠΒ
246 -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ 2 15748 70 170 0 5 0 Inf Math OS εδώ
243 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ 2 15152 -348 247 8 4 0 Inf Math OS εδώ
245 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ 2 14620 -610 176 6 4 0 Inf Math OS εδώ
249 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2 12050 -1160 273 8 4 0 Inf Math OS εδώ
1555 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. 2 NEO 8 4 0 Inf Math εδώ
1432 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΑΜΙΑ) ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 2 NEO 8 4 0 Inf Math OS εδώ
247 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ 2 12260 -1053 333 10 4 0 Inf Math OS εδώ
252 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ 2 10088 -1932 10 4 0 Inf Math OS εδώ
251 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ 2 11413 -1642 10 4 0 Inf Math OS εδώ
248 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ 2 10201 -2211 10 4 0 Inf Math OS εδώ
Σύνολα : # # # # 1199 32 3 % # # # # #
Διαφορά μέγιστης και ελάχιστης βάσης: -10088 - (Καλοδήμος Δ. - http://sep4u.gr) - Σύνολο Εισακτέων: 1199
ΕΠ=Επιστημονικό ΠΕδίο / Β=Βάση/Ε=Εισακτέοι / ΕΙΔ=Ειδικό Μάθημα / ΓΠΒ=Γραφική Παράσταση Βάσεων 2004- 2018 / ΠΛΗ=Πληροφορίες για κάθε τμήμα ξεχωριστά / ΜΑΘ=ΟΛΑ τα μαθήματα σήμερα / Ο.Σ=Οδηγοί Σπουδών )
#####

…………………………………..

Επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων Μαθηματικών

Εντάσσονται στον Κλάδο ΠΕ03 για διορισμό στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όσοι έχουν :
Πτυχίο Μαθηματικών Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή δίπλωμα της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Ε.Μ.Π και πιστοποιητικό παρακολούθησης του Προγράμματος Σπουδών της κατεύθυνσης Μαθηματικού Εφαρμογών ή Πτυχίο τμήματος Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης ή ισότιμα πτυχία αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής . Πτυχίο Μαθηματικών ή Μαθηματικών και Στατιστικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου .

Μια εξαιρετική παρουσίαση από την Φανή Πεταλίδου Λέκτορα του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ  εδώ

Επαγγελματική Μονογραφία από το ΑΠΘ

Επαγγελματική Μονογραφία από το Παν. Ιωαννίνων

Τι μπορεί να κάνει ένας Μαθηματικός (En)

Το 2014 όπως και σε αρκετές  προηγούμενες χρονιές ο Μαθηματικός είναι κορυφαίο επάγγελμα στην Αμερική (Αναλυτικά εδώ).
Οι ακαδημαικές και επαγγελματικές δυνατότητες έχουν οι Μαθηματικοί αναλύονται στα παρακάτω κείμενα.

Career in Math (En)

careers in applied mathematics (En)

© 2016 – 2019, . Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του sep4u.gr

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
error: Content is protected !!