>Ανατροπές στην εκπαίδευση των πτυχιούχων προβλέπονται σε σχέδιο νόμου που υποβλήθηκε από την Επιτροπή Εκπαίδευσης στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας
Μάρθα Καϊτανίδη | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/09/2014 εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ|
Με πανελλαδικές θα παίρνουν οι γιατροί την ειδικότητα
Προσλήψεις για πτυχιούχους πληροφορικής στο Δημόσιο προανήγγειλε ο Μητσοτάκης
Στις πρωτοβουλίες για την ενίσχυση και την επέκταση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που θα λάβει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αναφέρθηκε την Τρίτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με ομιλία του στο 3ο συνέδριο «e-government conference» που διεξάγεται στην Αθήνα.
Ταυτόχρονα, έκανε γνωστό ότι για την ενίσχυση του Δημοσίου με έμπειρα στελέχη πληροφορικής, θα ανακοινωθεί οριζόντια προκήρυξη για προσλήψεις προσωπικού Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Πληροφορικής, μέσω ΑΣΕΠ.
Προτάσεις για την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.
Κατηγορία: Επικαιρότητα
Επιστολή της ΕΠΕ προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με προτάσεις για την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα και για την απαγκίστρωση από την φροντιστηριακή εξάρτηση του εξεταστικού μας συστήματος
ΠΡΟΣ: Πολιτική ηγεσία Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΚΟΙΝ:
- Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου
- Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- ΟΛΜΕ
- Τμήματα Πληροφορικής Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα Α.Ε.Ι.
- Μέσα Ενημέρωσης
ΘΕΜΑ: «Προτάσεις για την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα και για την απαγκίστρωση από την φροντιστηριακή εξάρτηση του εξεταστικού μας συστήματος»
Αθήνα, 29-09-2014
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
στις 22/9/2014 η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος σας απέστειλε το έγγραφο με θέμα «Αναγκαιότητα και όχι επιλογή τα μαθήματα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις της Β/θμιας εκπαίδευσης και η αποκατάσταση του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα» (http://tinyurl.com/nf2eg3h), το οποίο επισυνάπτουμε και στο παρόν έγγραφο. Στο έγγραφο αυτό σας ενημερώναμε για τις προτάσεις μας που αφορούσαν τις απαραίτητες αλλαγές του θεσμικού πλαισίου ώστε:
ΑΕΙ: συνεχίζουν να χρεοκοπούν
ΑΕΙ: συνεχίζουν να χρεοκοπούν
Μόνιμο αίτημα ο εξορθολογισμός της ανώτατης παιδείας ως εργαλείου ανάπτυξης
Ιωακείμ Γρυσπολάκης | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ |
![gryspolakis](https://sep4u.gr/wp-content/uploads/gryspolakis.jpg)
Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών 2006
1. | Γραπτός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών – Προκήρυξη 10Π/2006 Φ.Ε.Κ. 500/24-8-2006, Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ – 6.888 Θέσεις κλάδων: ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, ΠΕ 70 Δασκάλων, ΠΕ 01 Θεολόγων, ΠΕ 02 Φιλολόγων, ΠΕ 03 Μαθηματικών, ΠΕ 04 Φυσικών (Ειδικοτήτων: Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων & Γεωλόγων), ΠΕ 05 Γαλλικής Γλώσσας, ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ 07 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ 09 Οικονομολόγων, ΠΕ 10 Κοινωνιολόγων, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ 13 Πτυχιούχων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών & ΠΕ 15 Οικιακής Οικονομίας |
---|
Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών 2005
1. | Γραπτός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών – Προκήρυξη 1Π/2005 Φ.Ε.Κ. 6/8-2-2005, Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ – 1.658 Θέσεις κλάδων: ΠΕ 12 Μηχανικών, ΠΕ 14 Πτυχιούχων Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Φαρμακευτικής, Νοσηλευτικής, Γεωπονίας και Δασολογίας & Φυσικού Περιβάλλοντος, ΠΕ 17 Τεχνολόγων, ΠΕ 18 Αποφοίτων ΤΕΙ, ΠΕ 19 Πληροφορικής ΑΕΙ & ΠΕ 20 Πληροφορικής ΤΕΙ |
---|